השתעשעו באשליות: בב"ש קיוו ששחקן דינמו שותף שלא כחוק

חן עזרא
חן עזרא | אודי ציטיאט

רבים מאוהדי האלופה וכמה משחקניה עסקו ביממה האחרונה בסוגיה הזאת על סמך רסיסי מידע, אך האפשרות נשללה וקבוצתו של ברק בכר תצטרך להשלים עם המציאות המרה. אל חמיד צפוי לשוב לפעילות בקרוב

(גודל טקסט)

האם שחקן של דינמו זאגרב שותף שלא כחוק מול הפועל באר שבע? רבים מאוהדי האלופה וכמה משחקניה עסקו ביממה האחרונה בסוגיה הזאת על סמך רסיסי מידע שהתייחסו "לשחקן קרואטי מורחק" שהשתתף ביום שלישי בחגיגה באצטדיון מקסימיר.

אחד משחקני הפועל באר שבע שנחשף לדברים סיפר על כך לחבריו בקבוצה, והנושא אף צבר תאוצה ברשת הוואטסאפ. בדיקה מעמיקה יותר העלתה שקשרה של דינאמו זאגרב, אדמי, ריצה עונש הרחקה בגין שימוש בחומרים אסורים, מה שהעלה את רמת הציפיות בבירת הנגב. שאילתא בנושא הוגשה הבוקר למערך הדוברות של אופ"א, ולפני זמן קצר התקבלה משם התגובה הבאה: "שום דיווח רשמי בעניין זה לא נמסר לנו (על-ידי השופטים) ולכן לא נפתחו הליכים כלשהם"

ואם כבר מציתים את הדמיון, אז דבריו של ג'ון אוגו יכולים בהחלט להשתלב באווירה הכללית. צעד יומרני של הגרזן הניגרי שקבע שבאר שבע מסוגלת לנצח בגומלין 0:6, אבל עוד קודם לכן יסתפקו חבריו מחר ב-0:1 קטן מול הפועל חיפה שיעניק להם את גביע אלוף האלופים זו השנה השלישית ברציפות.

חאתם עבד אל חמיד, שחסרונו הורגש בזאגרב, משלים את תהליך השיקום וצפוי לחזור לפעילות בזמן הקרוב. אל חמיד סובל מפגיעה בשרירי הבטן ודחה מספר פעמים את האפשרות לעבור ניתוח.


חסרונו הורגש. אל חמיד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי