בן ביטון בספק לגומלין, דודו גורש יעמוד בין הקורות

דודו גורש
דודו גורש | אודי ציטיאט

בעיית כוח אדם בהגנת ב"ש: המגן סובל מפגיעה בכתף, דור אלו פצוע בברכו, כשגם מרואן קבהא וחאתם עבד אל חמיד צפויים להיעדר מן הסגל. השוער ימשיך בהרכב של ברק בכר, ג'ון אוגו: "אין דבר שהוא בלתי אפשרי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע השלימה את הכנותיה לקראת הגומלין מחר (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט4) מול דינאמו זגרב. למרות פיגור של חמישה שערים, המאמן והשחקנים לא מניפים דגל לבן. מלבד ג'ון אוגו, שהתנבא לאחר ליל הבלהות בזאגרב ש"אפשר לעשות את זה", גם המאמן ברק בכר והקפטן מאור מליקסון סבורים ש"תמיד יש סיכוי".


דודו גורש שלא היה במיטבו בהפסד להפועל חיפה במסגרת אלוף האלופים, צפוי להתייצב בין הקורות כאשר השוער היווני, יאניס אנסטיס, יירד לספסל. בקרב האוהדים שוררת אי נוחות לנוכח ההתנהלות מול גיא חיימוב שכזכור קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. ואף על פי כן, במסיבת העיתונאים זכה חיימוב למחמאה קלושה, כשבכר הצהיר ש"יש לנו שלושה שוערים מצוינים".


בהגנה מסתמנת בעיית כוח אדם: דור אלו פצוע, בן ביטון התאמן אך הוא עדיין בספק בגלל פגיעה בכתף, כשגם מרואן קבהא וחאתם עבד אל חמיד צפויים להיעדר מן הסגל. עד כה נמכרו 9,500 כרטיסים, והוחלט שהיציע הצפוני לא ייפתח מחר. 20 אוהדים קרואטים הגיעו עם קבוצתם לישראל.



עדיין בספק. בן ביטון (אודי ציטיאט)

 

Tomorrow will Fight again . Impossible is NOTHING.

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי