"בן שהר וחן עזרא יכולים לשחק בקבוצות טובות באירופה"

בן שהר
בן שהר | אודי ציטיאט

ננאד ביילצ'ה, מאמן דינמו זאגרב, החמיא לבאר שבע לפני הגומלין מחר (שלישי ב-20:00, ישיר בספורט4): "התוצאה בקרואטיה לא שיקפה את יחסי הכוחות". בקבוצה אישרו: "אי הגעתו של מוחראמי לא קשורה לספורט"

(גודל טקסט)

דינמו זאגרב נחתה הבוקר (שני) בישראל, ולפנות ערב קיימה את האימון המסכם בטרנר לקראת הגומלין מחר (שלישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט4) מול הפועל באר שבע במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות.

המאמן ננאד ביילצ'ה דיבר לקראת ההתמודדות: "עשינו עבודה גדולה בזאגרב, עשינו המון כדי להחליש את ב"ש ולמנוע ממנה לממש את הפוטנציאל ההתקפי שלה. אבל אנחנו יודעים שבאר שבע קבוצה חזקה, בייחוד בחלק הקדמי. יש לה כמה שחקנים, כמו בן שהר וחן עזרא, שאפילו יכולים לשחק בקבוצות טובות באירופה". בנימה מנומסת הוסיף המאמן הקרואטי: "נצטרך לעבוד קשה כדי לעלות לשלב הבא, ה-0:5 מהמשחק הראשון לא משקף את יחסי הכוחות. זו לא הייתה תוצאה ריאלית, באר שבע הרבה יותר טובה".

על האווירה הטעונה הצפויה מחר בטרנר, הוסיף בייליצ'ה: "אנחנו רגילים לשחק באצטדיונים שיש בהם אווירה לוהטת. יש לנו קבוצה מספיק טובה שתוכל להוכיח שאנחנו טובים יותר מבאר שבע. ידוע לנו שבאר שבע עשתה בעיות לסלטיק, אבל לא מעניין אותנו מה היה. לפני שנתיים או לפני שבועיים. מה שמשנה זה מה יקרה מחר בערב". על החלום הבאר שבעי לרמונטאדה, אמר מאמן האלופה הקרואטית: "לא ניתן לאף אחד להפוך אותנו לבדיחה של אירופה".


"רגילים לשחק באצטדיונים שיש בהם אווירה לוהטת". ביילצ'ה (Gettyimages)

כצפוי, מהמסע של האלופה הקרואטית לארץ הקודש נפקד מקומו של המגן האיראני, סידאג' מוחראמי. "הוא שחקן צעיר, העדפנו שיישאר בזאגרב. הוא עוד ישחק בהמשך המפעל". מנגד, במשלחת הקרואטית רמזו שגריעתו של האיראני מן הסגל לא נבעה מסיבות מקצועיות. "כנראה שמדובר בהחלטה שלא קשורה לספורט", אמר גורם בדינאמו זאגרב.

הקשר אדאמי דיבר אף הוא במסיבת העיתונאים. מדובר בשחקן שהורחק לפני יותר משנה מהמפעלים האירופיים בגלל שימוש בחומר אסור, והיה מי שהתפלל ששיתופו בשבוע שעבר נעשה שלא כדין. "ההישג של נבחרת קרואטיה נתן לנו הרבה כוח, כולנו שואפים להמשיך את הדרך הזאת", אמר אדאמי.


שחקני דינמו חוגגים את החמישייה הגדולה במשחק הראשון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי