צפו בתקציר: ב"ש עפה מליגת האלופות אחרי 2:2 מאכזב מול דינמו זאגרב

הפועל באר שבע
הפועל באר שבע | דני מרון

האלופה הייתה יכולה לרדת להפסקה עם חמישייה, אך הסתפקה בשניים והודחה. אוגו (15) ועצמי של סטויאנוביץ' (34) נתנו הרבה תקווה, בודימיר (49) וחאירוביץ' (54) סגרו את הסיפור. בחמישי הבא: ניקוסיה בטרנר

(גודל טקסט)

איזה פספוס. הפועל באר שבע הייתה יכולה לחולל הערב (שלישי) נס ספורטיבי, אך סיימה רק ב-2:2 מול דינמו זאגרב בטרנר והודחה כבר בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות בעקבות התבוסה המשפילה 5:0 במשחק הראשון בקרואטיה ו-7:2 בסיכום שני המשחקים.


כעת, אלופת ישראל תסתפק במוקדמות הליגה האירופית שם היא תפגוש את אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי כשהמשחק הראשון ייערך כבר בעוד תשעה ימים (חמישי) בטרנר והגומלין שבוע לאחר מכן בקפריסין.

אחרי פתיחה קצבית, דקות מצוינות ולא מעט החמצות, ג'ון אוגו כבש את הראשון בנגיחה אדירה (15). שער עצמי של סטויאנוביץ' (34) הכפיל את התוצאה והכניס את טרנר לרגעים של אקסטזה, אך שם זה נעצר. האלופה לא הפסיקה להחמיץ, ירדה להפסקה רק עם 0:2 והמחצית השנייה הייתה סיפור אחר והחלום התנפץ במהרה אחרי הפקרות בהגנה ושערים רכים של בודימיר (49) וחאירוביץ' (54).


רחוק משיאו. שיר צדק (דני מרון)
 
 

הפועל באר שבע וברק בכר יכולים לשאוב עידוד מכך ש-45 הדקות הראשונות היו נפלאות והזכירו נשכחות, אבל באותה נשימה גם להיות מודאגים מהעובדה שהם הודחו מול יריבה שקשה לומר באופן נחרץ שהיא קבוצה יותר טובה.


שלוש החמצות גדולות של טוני וואקמה במחצית הראשונה וצלילה טיפשית ברחבה של עדן בן בסט מנעו מהאלופה לרדת להפסקה בתוצאה אסטרונומית, אבל העוצמות והאנרגיות שהיו באוויר במחצית הראשונה מוכיחות שהקבוצה של ברק בכר עדיין לא אמרה את המילה האחרונה וסביר להניח שהיא תלך עד הסוף בכל החזיתות.

 


יסתפק במוקדמות הליגה האירופית. ג'ון אוגו (דני מרון)


הרכבים
הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, שיר צדק, מתן אוחיון, אורן ביטון, ג'ון אוגו, חנן ממן (חן עזרא, 72), דן איינבינדר, עדן בן בסט (בן שהר, 76), מאור מליקסון (ניב זריהן, 83), טוני וואקמה.


דינמו זאגרב: דניאל זגוראץ', פטאר סטויאנוביץ', אמיר דילאבר, קווין תיאופיל-קתרין, מרין לאובץ', אריאן אדמי, איזט חאירוביץ', דני אולמו, אמר גויאק, מיסלב אורשיץ', מריו בודימיר.



ה-11 של הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים)


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בטרנר יצא לדרך, האם הפועל באר שבע תצליח לחולל נס ספורטיבי?


דקה 2, הזדמנות אדירה לבאר שבע: עדן בן בסט עבר את הבלם של זאגרב ומצא את וואקמה שהחמיץ ברשלנות מול זגוראץ' ופספס הזדמנות מצוינת להבקיע שער מהיר.


דקה 5: אורן ביטון הרחיק רע, אך למזלו הבעיטה של חאירוביץ' עלתה גבוה מעל המשקוף של גורש.



טרנר לא מלא, אך אלו שהגיעו תמכו ללא הפסקה (מאיר אבן חיים)


דקה 7: הקצב הגבוה נמשך. מליקסון השתלט מצוין על כדור באגף ימין, חתך למרכז ובעט ברגל שמאל היישר לידיו של השוער.


דקה 9: אוגו ביצע עבירה שטותית כ-20 מטר מהשער, הניסיון של חאירוביץ' לא מצא את המסגרת.


דקה 14: אורן ביטון העביר כדור רוחב מדוד לטוני וואקמה שעבר את המגן והניסיון שלו נבלם בשנייה האחרונה.



יכול היה להיות כבר עם צמד. ווקאמה (דני מרון)


דקה 15, הפועל באר שבע עלתה ל-0:1: כדור קרן של אורן ביטון מצא את ג'ון אוגו פנוי ברחבה והניגרי התרומם גבוה מעל כולם נגח בעוצמה לרשת הגבוהה.


דקה 21: מליקסון הכניס כדור עומק פנטסטי לעדן בן בסט שעבר את השוער אבל במקום לנסות להבקיע, החלוץ העדיף לצלול ברחבה וספג צהוב מוצדק.


דקה 23: טוני וואקמה, שוב הוא, נותר חופשי ומאושר כ-18 מטרים מהשער של הקרואטים. הניגרי סובב את הכדור לפינה הרחוקה וזגוראץ' התעופף נהדר והדף לקרן. 



נגיחה אדירה. ג'ון אוגו (דני מרון)


דקה 32: טוני וואקמה חדר לרחבה בצורה טובה אבל הבעיטה שלו הייתה חלשה ולא מספיק מדויקת.


דקה 34, באר שבע עלתה ל-0:2: מליקסון הכניס כדור עומק נפלא לממן שהקפיץ מעל השוער. סטויאנוביץ' הגיע ראשון וניסה להרחיק אבל דחק לשער שלו. טירוף מוחלט בטרנר. 



אוגו וביטון חוגגים את השני. האם זה אפשרי? (דני מרון)

"אל תורידו את הרגל מהגז". ברק בכר בטירוף על הקווים (דני מרון)


דקה 46: המחצית השנייה יצאה לדרך, באר שבע תצליח לכבוש עוד שלושה שערים? ברק בכר אמר לשחקנים בהפסקה: "אני מאמין, אל תורידו את הרגל מהגז".


דקה 49, דינמו צימקה ל-2:1 וכעת באר שבע זקוקה לחמישה שערים בשביל לעבור: בן ביטון סגר בצורה רעה, בודימיר אמר תודה והכניע מקרוב את דודו גורש.


דקה 54, דינמו השוותה ל-2:2: חאירוביץ' ניצל הפקרות בהגנת באר שבע וגמר את הסיפור סופית. דממה בטרנר.



הגנת באר שבע לא קיימת. דינמו זאגרב בשלב הבא (דני מרון)

מליקסון המום (דני מרון)


דקה 62, שער של בן בסט נפסל: וואקמה הקפיץ לחלוץ שמצא את הרשת, אך השער נפסל בטנה גבולית לנבדל.


דקה 66: שחקני באר שבע מאבדים את העשתונות. חנן ממן דחף את אחד משחקני דינמו זאגרב, גם ג'ון אוגו מיהר להצטרף והוסיף דחפיות משלו. למזלם, השופט הסתפק בצהוב לממן ולשחקן של דינמו.



בן בסט מתוסכל (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי