בכר: היינו שווים יותר מזה, קצת חדות והכל היה נראה אחרת

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן הפועל באר שבע טען לאחר ה-2:2 שסיים את דרכה של הקבוצה בליגת האלופות: "אפשר לקחת הרבה דברים טובים מהערב הזה. אפואל ניקוסיה? הדברים תלויים בנו". מאור מליקסון: "היום יצאנו מהתקופה הקשה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע כבר הייתה ביתרון כפול בטרנר אחרי מעט יותר מחצי שעה של כדורגל, אבל בסופו של דבר אלופת קרואטיה דינמו זאגרב הצליחה לצאת מהפיגור הכפול אליו נקלעה, שמרה על ה-2:2 עד לסיום ובסיכום המשחקים רשמה 2:7 מוחץ על האדומים מבירת הנגב בדרך לסיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות.

"אפשר לקחת הרבה דברים טובים מהמשחק הזה", ניתח המאמן ברק בכר. "אני אקח להמשך הדרך את הקהל, האנרגיות ואת מה שהשחקנים נתנו. ראיתי קבוצה מאוד עוצמתית ובעלת ביטחון, כזו שתוקפת ולוחצת. היינו שווים לפחות עוד שלושה שערים בחצי הראשון ואז, באופן טבעי, השער שספגנו הוריד אותנו מנטלית, אבל אני אקח הרבה דברים טובים מהערב הזה".

התחושה שהייתה שאפשר להעפיל למרות ה-5:0: "אם היינו קצת יותר חדים הכל היה נראה אחרת, אבל אי אפשר להיות חזירים כי שיחקנו מול יריבה טובה ואיכותית. חבל. זו אכזבה כי עפנו מליגת האלופות. אחרי השבוע הלא נעים שעברנו, אפשר לקחת גם הרבה דברים טובים".


"אם היינו קצת יותר חדים הכל היה נראה אחרת" (דני מרון)

משחק ההגנה: "החלק ההגנתי זה כל הקבוצה וכולם צריכים לעבוד קשה יותר וחזק יותר. בחצי הראשון עבדנו כמו מטורפים ולכן לא ספגנו. בחצי השני איבדנו ריכוז והענישו אותנו. אני אקח איתי את זה קדימה".

על כך שדודו גורש פתח: "הוא שוער מצוין, נכס וטוב שיש לנו אותו. בימים הקרובים אנחנו נראה מה יהיה בנוגע לעמדה הזאת".

היריבה הבאה אפואל ניקוסיה: "יש לנו תשעה ימים להתכונן למשחק הזה. אם נביא את מה שהבאנו היום, נהיה במצב טוב ונוכל לעבור אותם. זו קבוצת ליגת האלופות שהודחה בהפתעה בסיבוב הראשון, אבל הדברים תלויים בנו ואנחנו רוצים להמשיך את מגמת השיפור".


דודו גורש הערב בטרנר. "בימים הקרובים נראה מה יהיה" (דני מרון)

מאור מליקסון, שהיה מהבולטים במחצית הראשונה, סיכם: "במחצית הראשונה ראו את הפועל באר שבע האמיתית. חבורה של גברים. על הקהל אין לי מילים, לא נתקלתי בדבר כזה. הגול שספגנו הוציא לנו את האוויר וחבל, כי הכל היה יכול לקרות. יצאנו לחימום והקהל הטריף אותנו, צריך לפרגן להם על כך שהם דחפו אותנו והגיע בכמויות יפות למרות התוצאה בקרואטיה".


ההבדלים בין המחציות
: "שוכחים שעמדנו מול קבוצה ברמה גבוהה מאוד. אסור לטעות נגדם. השחקנים שלהם טובים ושילמנו ביוקר על טעות אחת. עכשיו הפנים שלנו כבר לאפואל ניקוסיה. אני חושב שהיום יצאנו מהתקופה הקשה, שיחקנו הרבה יותר טוב ואני מקווה שבחמישי הבאה נראה את אותה הפועל באר שבע".


מאור מליקסון. הקפטן משוכנע שהפועל ב"ש יצאה מהתקופה הקשה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי