טיבו קורטואה לא נרשם בזמן ולא יוכל לשחק בסופרקאפ

טיבו קורטואה
טיבו קורטואה | AFP

שלומיאליות מצד ריאל מדריד? למרות הודעותיה הרשמיות של הקבוצה ודבריו של ז'ולן לופטגי במסיבת העיתונאים, הרכש מצ'לסי לא יוכל לערוך את הופעת הבכורה הערב (22:00) בטאלין מול אתלטיקו מדריד

(גודל טקסט)
הסופרקאפ האירופי אמנם נחשב לתואר יותר יוקרתי מאשר בעל ערך, אבל לקראת המשחק הערב (22:00) בטאלין בין ריאל מדריד לאתלטיקו מסתבר כי אלופת אירופה פישלה ובגדול. למרות הודעתה הרשמית של ריאל מדריד על כך שטיבו קורטואה נכלל בסגל ועשוי לערוך בכורה בדרבי מול הקולצ'ונרוס, השוער הבלגי לא נרשם בזמן להתמודדות ולא יוכל לשחק באצטדיון "לה קוק" באסטוניה.


קורטאוה לא מופיע כחלק מסגל ריאל מדריד באתר אופ"א ובספרד כבר מדווחים שהמאמן ז'ולן לופטגי היה מודע לכך שקורטואה לא יוכל לשחק כאשר אמר אתמול במסיבת העיתונאים: "אני יודע מי יעמוד בשער, אבל לא אגלה לכם".


קורטואה נכלל בין 29 השחקנים שלקח איתו המאמן לופטגי וגם פורסם בהודעות הקבוצה כי הבלגי נמנה על הסגל למשחק, אבל אי רישומו מנע מהמאמן לקחת החלטה קשה – אם לאפשר לרכש מצ'לסי לשחק לראשונה או שמא להעניק לקיילור נבאס את אפודת השוער הראשון הערב בתור מי שעמד בין הקורות כשריאל מדריד זכתה בעונה שעברה בפעם השלישית ברציפות בליגת האלופות. כעת לופטגי צפוי לפתוח עם קורטואה בהרכב רק במשחק הליגה הראשון מול חטאפה.

This is our 29-man squad for the UEFA Super Cup! #RMSuperCuppic.twitter.com/0LhOTXxdYs

— Real Madrid C.F. (@realmadriden) August 13, 2018

העיתון "אס" השווה בין הקבוצות שישחקו הערב ומצא שבחמש השנים האחרונות אתלטיקו מדריד הוציאה סכום כסף גבוה יותר על רכש (567 מיליון יורו) לעומת ריאל מדריד שנחשבה תמיד לקבוצה העשירה והבזבזנית (398 מיליון יורו). ריאל מדריד צפויה לעלות בהרכב הכי חזק שעומד לרשות לופטגי, בלי שינויים משמעותיים מעידן זינדין זידאן למעט היעדרו של כריסטיאנו רונאלדו כמובן. באתלטיקו מדריד צפוי תומא למאר לערוך הופעת בכורה רשמית.


בהיעדרו של רונאלדו הפך גארת' בייל כמעט רשמית לכוכב מספר אחת של ריאל מדריד, כפי שאפשר לראות גם דרך השער של עיתון "מארקה" שהציג את הדרבי כמאבק בין שני כוכבי העל גרייזמן ובייל. מהפך מטורף אחרי שנתיים בהן מדווחים שגארת' בייל עשוי לעזוב.

#LaPortada SuperDerbi ️#SupercopadeEuropapic.twitter.com/Hajr1vOpPA

— MARCA (@marca) 14 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי