אחרי ארבע שנים: אייאקס חוזרת לליגת האלופות

הונטלאר
הונטלאר | Gettyimages

תיקו מאופס בקייב הספיק לסגנית אלופת הולנד לעלות לטורניר היוקרתי ביבשת בזכות 1:3 במשחק הראשון. יאנג בויז ניצחה את דינמו זאגרב 1:2 בקרואטיה והעפילה, א.א.ק. אתונה עברה את אלופת הונגריה וידאוטון עם 1:1

(גודל טקסט)
סיבוב המוקדמות של ליגת האלופות מתקרב לקיצו והערב (שלישי) עלו שלוש הקבוצות הראשונות. אייקאס אמסטרדם ההולנדית, א.א.ק. אתונה היוונית ויאנג בויז השווצרית. מחר ישחקו הקבוצות הנותרות ותמונת ליגת האלופות תושלם באופן סופי.


דינמו קייב – אייקאס אמסטרדם 0:0

אייקאס הגיעה לאוקריינה עם רגל וחצי בשלב הבתים של המפעל אחרי ניצחון 1:3 במפגש הראשון ובידיעה שרק הפסד בהפרש של שני שערים ידיח אותם מליגת האלופות. אייקס קיבלה פנדל בדקה ה-14 חולצתו של מתיאס דה ליכט נמשכה ברחבה ואייקס קיבלה פנדל אך דושאן טאדיץ' לא ניצל את ההזדמנות לעלות את קבוצתו ליתרון. למרות שלא ניצחה המועדון ההולנדי שמח לחזור לליגת האלופות לאחר היעדרות של ארבע שנים 


דינמו זאגרב – יאנג בויז 2:1

אלופת קרואטיה הגיעה למשחקה הביתי לאחר תוצאה טובה עבורה במשחק הראשון אחרי שהשיגה את שער החוץ שייחלה לו בתוצאת תיקו 1:1 בשוויץ. דינמו זאגרב היו גם הראשונים לעלות ליתרון אחרי שער של איזט האירוביץ' בדקה השביעית, אך בדקה ה-64 רוז'ה אסאלה הוכשל ברחבה ושחקן נבחרת צרפת לשעבר, גיום הוארו דייק מהנקודה הלבנה. שתי דקות לאחר מכן הוארו כבר עם צמד אחרי בישול של גרגורי ווטריך שהבטיח למועדון השוויצרי הופעת בכורה בליגת האלופות.


Vor genau vier Wochen wurde wir Meister, am 28. Mai. Am 28. August qualifizieren wir uns für die Champions League.
Es ist kaum zu fassen!

#BSCYB#DZYB#UCL#YBFOREVERpic.twitter.com/PXb98cvpy7

— BSC Young Boys (@BSC_YB) August 28, 2018


א.א.ק. אתונה – וידאוטון 1:1
א.א.ק. אתונה שניצחה בשבוע שעבר 1:2 בהונגריה ידעה שכל עוד לא תפסיד, היא תחזור לליגת האלופות אחרי 12 שנה. היוונים כבשו ראשונים מפנדל של פטרוס מנטאלוס בדקה ה-48 אך  תשע דקות מאוחר יותר הם ספגו את שער השוויון מצ'יפ נהדר של לואיס נגו הצרפתי. החל מהדקה ה-80 א.א.ק. אתונה הייתה בעשרה שחקנים אחרי כרטיס אדום של מרקו ליבאיה, אבל הקבוצה יוונית עשתה את המוטל עליה ושמרה על התוצאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי