מואנס דאבור איבד את העשתונות: "עשינו טעויות של ילדים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

הישראלי של זלצבורג שהבקיע פעמיים ב-2:2 הכואב מול הכוכב האדום בלגרד בעט בספסל לאחר ההדחה וסינן קללות לכל עבר: "היינו פי 10 יותר טובים". בצרפת בטוחים: הוא יכול להיות המחליף של מריאנו דיאס בליון

(גודל טקסט)
מואנס דאבור כבש אמש (רביעי) צמד והעלה את רד בול זלצבורג ליתרון 0:2 בדרך הבטוחה לשלב הבתים של ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה, אלא שאז הכוכב האדום בלגרד כבשה פעמיים תוך דקה והעיפה את אלופת אוסטריה מהמפעל בפעם השביעית ברציפות.


בסיום המשחק בעט מואנס דבור בשלטי פרסומת: "אנחנו חבורה של קוקסינלים, כל פעם עפים מליגת האלופות". בישראל לא העריכו את דבור, שאמר: "לא מעריכים אותי בארץ" pic.twitter.com/lAUpO3qncE

— Nitzan Livneh (@livnitzan) 29 באוגוסט 2018


דאבור, שהגיע ל-100 שערים באירופה, איבד את העשתונות בסיום. החלוץ סינן מספר קללות, בעט בספסל בזעם ונרגע רק לאחר התערבות חבריו לקבוצה. הישראלי הסביר: "עשינו משחק טוב עם הרבה הזדמנויות והיינו יכולים לעלות לשלב הבתים למרות השערים ספגנו. הולך להיות לנו קשה מאוד בתקופה הקרובה. אנחנו חשים אכזבה עמוקה. עשינו טעויות של ילדים. אני לא יודע מה בדיוק קרה לנו, היינו פי 10 יותר טובים מהם".


העיתון "קרונן צייטונג" כתב שהמראות שהיו באצטדיון הם בלתי נשכחים. "בפעם ה-11 זלצבורג נכשלה לעלות לשלב הבתים. השחקנים לא היו מסוגלים לעכל את האכזבה. המועדון נשבר לחלוטין והוא יתקשה להתאושש זמן רב מהמכה הזאת".


המנהל הספורטיבי של זלצבורג, כריסטיאן פרוינד, אמר בסיום: "שוב יצאנו טיפשים. קשה מאוד להסביר מה קרה לנו. שיחקנו כדורגל טוב ואז בדקה אחת הפסדנו הכל. זו הרגשה קשה. אם אתה מוביל 0:2 במשחק הכי חשוב של הקבוצה, אתה לא יכול לתת ליריבה להשוות בכזו קלות. זה הגיע משום מקום. לא היו להם בכלל הזדמנויות לכבוש. יצאנו שוב טיפשים, כמו בשנים קודמות".



תחושות קשות. מואנס דאבור (Gettyimages)


קפטן זלצבורג, אנדראס אולמר: "האכזבה עצומה. שיחקנו משחק טוב בחלקים גדולים מהזמן ולמרות זאת לא הצלחנו לנצח, אחרי שהובלנו 0:2. זה ממש בלתי נתפס. ניסינו הכל עד לרגע האחרון. הגיע לנו לעלות. מחר (היום, חמישי) הולך להיות יום קשה מאוד עבורנו".


מאמן זלצבורג מרקו רוזה הודה: "זאת חרא של הרגשה. ספגנו מכה קשה וזה מאוד כואב, כי זו היתה המטרה הגדולה שלנו. ראיתי שחקנים שלנו שלא היו בסגל היום שפשוט לא עמדו באכזבה, ובכו ביציע יחד עם האוהדים. שיחקנו כדורגל טוב למעט כמה דקות. אני אחראי על הקבוצה לטוב ולרע. המטרה שלי להחזיר את הקבוצה מסלול, אבל זה לא הולך להיות קל אחרי אכזבה כזאת. זה היה אחד הלילות הכי מאכזבים והכי מרים שהיו לנו כמועדון. ההפסד הזה ישפיע עלינו, אבל אני קורא לכולם להמשיך הלאה כי יש לנו עוד מטרות העונה". 


 

ברשת החברתית עקצו את זלצבורג בלי הפסקה. "שאף אחד לא יגיד יותר שאין לזצבורג מסורת. ב-77 שניות היא נתנה שתי מתנות לסרבים". הנחמה היחידה של דאבור היא שהוא קיבל מחמאות מגולשים רבים ושלל אנשי מקצוע באירופה. אוהדי ליון צייצו שהוא יכול להיות המחליף המושלם למריאנו דיאס שעבר מליון לריאל מדריד. 


Voilà énerve toi Dabbur quitte cette équipe d'incapables rejoins l'OM Nation pic.twitter.com/a38lk3R0cV

— Ismo (@ismoteur) August 29, 2018

 Munas Dabbur ⚽️⚽️#UCLpic.twitter.com/QdRaHRfGah

— UEFA Champions League (@ChampionsLeague) 29 באוגוסט 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי