אופ"א תקים מפעל אירופי שלישי החל מעונת 2021/22​

אופ"א
אופ"א | Gettyimages

נשיא ה-ECA אנדראה אניילי אישר את הדיווחים על התחרות החדשה ששמה טרם נחשף, ותיערך לצד ליגת האלופות והליגה האירופית, שכמות המשתתפות בה תפחת מ-48 ל-32

(גודל טקסט)

נשיא ההתאחדות המועדונים האירופית (ECA), אנדראה אניילי, אישר שאופ"א תחל במפעל אירופי חדש שיהיה השלישי שלה לצד ליגת האלופות והליגה האירופית. "בהמתנה לאישור מהוועד הפועל של אופ"א, האור הירוק ניתן על מנת להציג תחרות שלישית, שתביא את המספר הכולל של המועדונים במפעלים אירופאים ל-96, נכון לעונת 2021/22", אמר אניילי בכנס ה-ECA שנערך ביום שלישי.

משמעות הדבר היא שכמות המועדונים בליגה האירופית תרד מ-48 ל-32, כשגם לליגת האלופות ולתחרות החדשה ששמה עדיין לא הוכרז, יהיה את אותו מספר משתתפות. אופ"א רוצה לשפר את תדמיתה של הליגה האירופית ובמקביל לתת ליותר מועדונים הזדמנויות לשחק במפעלים אירופאים ועל הדרך גם להגדיל את ההכנסות.

כזכור, בשבועות האחרונים אופ"א הודיעה שהיא בודקת סוגיית המפעלים האירופים ושהיא דנה במספר רעיונות בנוגע לוועדה שלה לכדורגל המועדונים לפני שתקבל החלטה על שינויים פוטנציאליים שעשויים להתבצע. כעת, נראה שההכרזה של אופ"א קרובה מתמיד ונשאר לתהות האם נראה שוב את גביע המחזיקות? או שאולי האינטרטוטו יחזור לחיים?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי