מהפך דרמטי למנצ'סטר סיטי בגרמניה, דיבאלה סחף את יובנטוס ל-0:3

סרחיו אגוארו, לירוי סאנה
סרחיו אגוארו, לירוי סאנה | Gettyimages

אגוארו (7) ודויד סילבה (87) מחקו שער בזק של הופנהיים וסידרו לפפ 1:2 וניצחון ראשון העונה במפעל. במחזור הבא: שחטאר בחוץ. בהיעדרו של רונאלדו, הארגנטיני הפציץ שלושער מול יאנג בויז ונכנס לרשימה מפוארת

(גודל טקסט)

המחזור השני של ליגת האלופות יצא הערב (שלישי) לדרך עם שני משחקים מוקדמים. מנצ'סטר סיטי חזרה מפיגור ל-1:2 דרמטי בחוץ מול הופנהיים הודות לשער מאוחר של דויד סילבה (87). יובנטוס, ללא כריסטיאנו רונאלדו המורחק, הביסה את יאנג בויז 0:3 בזכות שלושער נפלא של פאולו דיבאלה, שהפך לשחקן הרביעי בהיסטוריה של הגברת הזקנה שכובש שלוש פעמים במשחק אחד במפעל. עשו זאת לפניו: פיליפו אינזאגי, אלסנדרו דל פיירו וארתורו וידאל. במחזור הבא אלופת איטליה תפגוש את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד.


בית ו'

הופנהיים – מנצ'סטר סיטי 2:1

אחרי שהובכה במחזור פתיחת שלב הבתים בביתה מול ליון, מנצ'סטר סיטי חזרה למסלול הניצחונות כשהשיגה מהפך דרמטי בגרמניה וגברה על הופנהיים 1:2. פפ גווארדיולה שב לעמוד על הקווים אחרי שבמשחק הקודם במפעל הוא נעדר בשל הרחקה וראה את חניכיו משיגים שלוש נקודות הודות לשער מאוחר של דויד סילבה בדקה ה-87.


פתיחת המשחק לא בישרה טובות מבחינת אלופת אנגליה, שנקלעה במפתיע לפיגור כעבור 44 שניות. דמירבאי שלח בכדור עמוק מדויק את בלפודיל, שהתחמק ממלכודת הנבדל של הסיטיזנס והכניע מקרוב את אדרסון. שש דקות חלפו ומי אם לא סרחיו אגוארו החזיר את סיטי למשחק. החלוץ קיבל מסירה טובה מלירוי סאנה וגלגל מול שער חשוף לרשת, 1:1 בהפסקה.


בדקה ה-73 אלופת אנגליה קופחה בענק. לירוי סאנה חדר לרחבה והוכשל בצורה ברורה על ידי אוליבר באומן, אך השופט – בהחלטה לא ברורה – הורה להמשיך לשחק והרתיח את פפ גווארדיולה שלא האמין למראה עיניו. שלוש דקות לסיום המהפך המיוחל הושלם. דויד סילבה הוותיק ניצל טעות קשה בהגנת הופנהיים ובעט ברגלו השמאלית כדור מדויק לפינה. חגיגה גדולה על הספסל של סיטי, שניצחה לראשונה העונה במפעל. 




גם טעות שיפוט חמורה לא מנעה מפפ ניצחון (Gettyimages)
 
 

בתום שני מחזורים, מאזנו של פפ גווארדיולה עומד על שלוש נקודות ובמחזור הבא מצפה לו משחק חוץ קשה מול שחטאר דונייצק. מנגד הופנהיים, שסיימה ב-0:0 במחזור הפתיחה, תפגוש בבית את ליון במשחק בו היא תהיה חייבת לקחת נקודות על מנת לשמור על סיכוי ממשי להעפיל לשלב הבא.


הרכבים
הופנהיים: אוליבר באומן, ג'ושוע ברנט, פאבל קדראבק, קרם דמיראבי, פלוריאן גריליץ', אישאק בלפודיל, יוסטין הוגמה, קווין אקפוגומה, אדם סזלאי, ז'ואלינגטון, סטפן פוש.


מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ניקולאס אוטמנדי (ג'ון סטונס, 64), איימריק לאפורט, וינסנט קומפאני, פרננדיניו, דויד סילבה, אילקאי גונדואן (ברנרדו סילבה, 68), לירוי סאנה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו.


מהלך משחק
דקה 1, 0:1 להופנהיים!! איזו פתיחה מדהימה למשחק. דמירבאי בכדור עומק נפלא מצא את בלפודיל, שהתחמק ממלכודת הנבדל של הסיטיזנס ולא התקשה להכניע את אדרסון. 



פתיחה מסחררת. שחקני הופנהיים חוגגים (Gettyimages)


דקה 7, אגוארו משיג שוויון בזק: אלופת אנגליה הגיבה במהירות. דויד סילבה בכדור פנטסטי מצא את לירוי סאנה, שהיתל בהגנת המארחת, מצא את אגוארו והאחרון גלגל מול שער חשוף לרשת.


דקה 73: לירוי סאנה פרץ לרחבה והוכשל בברור על ידי  אוליבר באומן, אך השופט – בהחלטה הזויה – הורה להמשיך לשחק וקיפח את פפ גווארדיולה הזועם.


דקה 87, מנצ'סטר סיטי עלתה ל-1:2: דויד סילבה הוותיק ניצל טעות חמורה בהגנת הופנהיים ושלח כדור לפינה.



שער ניצחון יקר. דויד סילבה (Gettyimages)


בית ח'
יובנטוס – יאנג בויז 0:3

אם מישהו ציפה שיובנטוס תתקשה ללא כריסטיאנו רונאלדו המורחק, פאולו דיבלה העניק לו תשובה מוחצת כשהוביל את הביאנקונרי ל-0:3 קליל על יאנג בויז עם שלושער אדיר. כזכור, הפנומן הפורטוגלי הורחק במחזור פתיחת שלב הבתים של ליגת האלופות בו ניצחה הגברה הזקנה 0:2 בוולנסיה ובעקבות כך הוא צפה הערב מהיציע בחבריו מביסים את אלופות שווייץ. 

כבר מהפתיחה היה ברור לאיזה כיוון הרוח נושבת. פאולו דיבאלה, שלא שותף במחזור הראשון בעקבות פציעה, קיבל כדור עומק אדיר על 40 מטר מלאונרדו בונוצ'י והמשיך בנגיעה אחת מהאוויר לרשת (5). שער נפלא של אלופת איטליה. בדקה ה-34 הכוכב השלים צמד כשהגיע ראשון לכדור חוזר ודחק מקרוב את השני. בדקה ה-49 הארגנטיני הפך לשחקן יובנטוס הראשון שהבקיע שלושער בליגת האלופות מאז ארתורו וידאל ב-2013 כשהבקיע מקרוב לאחר התקפה יפה. מוחמד עלי קמארה, אקס הפועל רעננה, הורחק בדקה ה-78 לאחר שספג שני צהובים תוך שלוש דקות.

בעקבות הניצחון יובנטוס טיפסה לראש הבית עם מאזן מושלם, חמישה שערי זכות ואפסי שערי חובה. במחזור הבא אלופת איטליה, עם רונאלדו שכזכור הורחק רק ממשחק אחד, תצא לאנגליה שם היא תפגוש את מנצ'סטר יונייטד למשחק מסקרן במיוחד. מנגד, יאנג בויז, שהפסידה בשני מחזורי הפתיחה, תנסה להשיג נקודות ראשונות כתפגוש בבית את ולנסיה. 




צפה במופע של דיבאלה מהיציע. רונאלדו (Gettyimages)


הרכבים
יובנטוס:
 וויצ'ך שצ'נסני, אלכס סנדרו, מהדי בנאטיה, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, חואן קוואדרדו, בלז מטווידי, מיראלם פיאניץ', פדריקו ברנרדסקי, פאולו דיבאלה, מריו מנדז'וקיץ'.


יאנג בויז: דויד פון באלמוס, טורסטן שיק, סטיב פון ברגן, מוחמד עלי קמארה, לוריס בניטו, כריסטיאן פאסנאכט, לאונרדו ברטונה, ג'יבריל סו, סקו סאנוגו, מיראלם סולימאני, גיום הוארו. 


מהלך משחק
דקה 5, יובנטוס עלתה ל-0:1: לאונרדו בונוצ'י שלח כדור עומק מדוד לפאולו דיבאלה שהמשיך בנגיעה אחת מהאוויר לרשת. ביצוע מלוטש.



שער נהדר. פאולו דיבאלה (Gettyimages)


דקה 34, יובנטוס עלתה ל-0:2: בלז מטווידי ניסה לכבוש מחוץ לרחבה, השוער האורח הדף לא מספיק טוב ופאולו דיבאלה הקדים את ההגנה ובעט מקרוב לרשת. צמד לכוכב בהופעתו הראשונה העונה במפעל.


דקה 69, 0:3 ליובנטוס! פאולו דיבאלה כבר עם שלושער. ברנרדסקי נתן לכדור לחלוף בין רגליו, הגבהה לאגף ימין מצאה את קוואדרדו חופשי והקולומביאני העביר רוחב שהארגנטיני כבש בקלילות.



בונוצ'י הגיע לברך את דיבאלה על השלושער (Gettyimages)


דקה 78: מוחמד עלי קמארה שלח מרפק לפניו של פאולו דיבאלה על קו החוץ וספג בצדק כרטיס צהוב שני – שלוש דקות וחצי בלבד אחרי הצהוב הראשון. 

 
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hat-trick ⚽️⚽️⚽️⚪️⚫️ #finoallafine #ucl #championsleague #juventus

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי