2:4 גדול לברצלונה על טוטנהאם, 0:1 דרמטי לנאפולי על ליברפול

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

מסי עם צמד (56, 90) הוביל את בארסה לניצחון חוץ ענק ועצר את הרצף הרע. קוטיניו (2) וראקיטיץ' בשער ענק (28) הוסיפו, קיין לאחר מבצע אישי (52) ולאמלה (66) צימקו. אינסינייה (90) נתן לאיטלקים ניצחון דרמטי

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

בעיות בליגה? כושר ירוד? כבר לא ברצלונה המפחידה? הצחקתם אותה. אלופת ספרד ענתה הערב (רביעי) למבקרים עם 2:4 גדול על טוטנהאם בוומבלי, ששחרר הרבה לחץ והוריד הרבה מתח מהכתפיים של ארנסטו ואלוורדה. במשחק המקביל, נאפולי ניצחה 0:1 את ליברפול בזכות שער דרמטי ועלתה למקום הראשון בבית.

טוטנהאם – ברצלונה 4:2
כבר תוך פחות משתי דקות היה ברור לאיזה כיוון המשחק הולך. ג'ורדי אלבה ניצל טעות בהגנת התרנגולים כדי למסור לפיליפה קוטיניו, שכבש את שערו הראשון באלופות במדי בארסה. השער נתן לקטלאנים תנופה לשלוט מכאן ואילך, וזה התבטא עם שער ענק של ראקיטיץ' בדקה ה-28. מסי חדר לרחבה, בעט כדור חלש שנהדף על ידי לוריס והגיע לקוטיניו שמסר לקרואטי. הקשר הניף את הרגל ושלח וולה מושלם לקורה ופנימה.

את המחצית השנייה טוטנהאם פתחה עם תקווה. הארי קיין בתרגיל נהדר עבר את נלסון סמדו והכניע את טר שטגן כדי לצמק (52), אבל התקווה הזו לא נמשכה הרבה זמן. ארבע דקות לאחר מכן ליאו מסי, בשער ליאו מסי טיפוסי, הגיע מאחור לכדור של אלבה ובעט פנימה, נותן בישול שני למגן הספרדי. טוטנהאם עוד ניסתה לחזור למשחק, ונעזרה בשער נהדר של לאמלה (66), אבל התסכול של ברצלונה השתקף בשליטה שלהם במגרש והם היו נחושים לא לאבד גם את המשחק הזה. למזלם, התרנגולים התעייפו. מסי עוד הוסיף שער קל מול האין-הגנה של המארחת בדקה ה-90 וכשנשמעה השריקה הוא וחבריו רשמו ניצחון שני ברציפות בליגת האלופות, מתייצבים בקלות בראש הבית הקשה.

הרכבים
טוטנהאם:
 הוגו לוריס, קיירן טריפייר, דבינסון סאנצ'ס, טובי אלדרווירלד, בן דייויס, הארי ווינקס, לוקאס מורה, ויקטור וואניאמה (אריק דייר 57), יונג-מין סון (מוסא סיסוקו 66), אריק לאמלה (פרננדו יורנטה 79), הארי קיין.

ברצלונה: מארק-אנדרה טר-שטגן, נלסון סמדו, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס (תומאס ורמלאן 91), איבן ראקיטיץ', ארתור (ארתורו וידאל 87), פיליפה קוטיניו (ראפיניה 83), ליאו מסי, לואיס סוארס.

ראקיטיץ' ברגע הבעיטה. שער אדיר (Gettyimages)
ראקיטיץ' ברגע הבעיטה. שער אדיר (Gettyimages)

מהלך המשחק
דקה 2, ברצלונה עולה ל-0:1: מסי שלח כדור עומק ממרכז המגרש לאלבה, המגן השמאלי מסר כדור רוחב לקוטיניו והברזילאי ירה אותו מקצה הרחבה לרשת של לוריס.

דקה 28, 0:2: איזה גול של ראקיטיץ! מסי חדר לרחבה ובעט מזווית קשה, לוריס הרחיק אבל הריבאונד הגיע לקרואטי והתלבש לו לוולה אדיר לקורה ופנימה.

דקה 51: מסי פרץ ממרכז המגרש לתוך הרחבה, אבל בעט לקורה.

הארי קיין חוגג. חוזר לכושר של העונה שעברה (AFP)
הארי קיין חוגג. חוזר לכושר של העונה שעברה (AFP)

דקה 52, 1:2: קיין קיבל את הכדור מלאמלה, התקדם ועם תרגיל נהדר זרק הצידה את נלסון סמדו לפנהי שבעט פנימה. שער נהדר של החלוץ האנגלי.

דקה 56, 1:3: טוטנהאם חוזרת? לא אם תשאלו את מסי. הפרעוש סיים התקפה למופת של ברצלונה עם בעיטה שללוריס לא היה סיכוי לעצור.

דקה 66, 2:3: טוטנהאם שוב מצמקת. הפעם זה היה תורו של אריק לאמלה, שמחוץ לרחבה בעט חזק ומדויק כדי להשאיר לקבוצה האנגלית סיכוי.

מסי חוגג. חמישה שערים בשני משחקים (Gettyimages)
מסי חוגג. חמישה שערים בשני משחקים (Gettyimages)

דקה 90, 2:4: להשאיר לטוטנהאם סיכוי? אם התרנגולים רצו לנצח, הם לא היו צריכים להשאיר את מסי חופשי מול השער. סוארס השאיר כדור לארגנטינאי, שכבש עוד שער קל והעלה את מאזנו לחמישה שערים העונה בליגת האלופות. במחזור השני.

נאפולי – ליברפול 0:1
אחרי פתיחת עונה מדהימה שכללה שבעה ניצחונות בשבעה משחקים בכל המסגרות, נדמה שנגמר הכוח לשחקנים של קלופ. תוך שבוע בלבד הם סיימו שלושה משחקים עם שני הפסדים ותיקו. אז נכון, זה נגד צ'לסי ונאפולי, וההגרלה זימנה למרסיסייד חודש קשוח שיסתיים עם מפגש נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הקרוב, אבל עבור ליברפול היה קריטי להשיג כמה שיותר נקודות במשחקים האלה כדי למתג את עצמה כמועמדת רצינית לאליפות. עם ההפסד הזה בחוץ, היא גם תצטרך להתאמץ כדי להשיג את אחד הכרטיסים לשמינית הגמר מבית המוות של ליגת האלופות.

וזה לא שהיכולת לא היתה טובה. סלאח, מאנה, פירמינו וחבריהם ניסו לתקוף אבל נתקלו בהגנה מאומנת היטב. קרלו אנצ'לוטי התכונן מצוין לשיטת המשחק של ליברפול והאיטלקים בלמו כל ניסיון להתקפה. מהצד השני, נאפולי עצמה שיחקה אפילו טוב יותר, הגיעה למצבים והיתה צריכה לכבוש יותר מפעם אחת, אבל חוסר מזל ויכולת מצוינת של אליסון בשער עמדו בדרכם. רק בדקה ה-90 הצליח לורנצו אינסינייה לגבור על השוער הברזילאי ולכבוש את השער הכל כך דרמטי וכל כך חשוב לנאפולי. כעת היא תחזור לסרייה A לרדוף אחרי יובנטוס עם כוחות מחודשים ועם המקום הראשון בבית המוות.

הרכבים
נאפולי:
דויד אוספינה, ניקולה מקסימוביץ', קאלידו קוליבאלי, ראול אלביול, מריו רוי, אלאן, פביאן רואיס (סימונה ורדי 68), מארק האמשיק (פיוטר זיילינסקי 81), חוסה קאייחון, ארקדיוש מיליק (דריס מרטנס 68), לורנצו אינסינייה.

לורנצו אינסינייה חוגג את השער הדרמטי (AFP)
לורנצו אינסינייה חוגג את השער הדרמטי (AFP)

ליברפול: אליסון, טרנט אלכסנדר-ארנולד, ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, ג'ורג'יניו ויינאלדום, נבי קייטה (ג'ורדן הנדרסון 19), ג'יימס מילנר (פאביניו 76), מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו, סאדיו מאנה (דניאל סטארידג' 89).

תוצאות נוספות
אתלטיקו מדריד – קלאב ברוז' 1:3

דורטמונד – מונאקו 0:3

פורטו – גלאטסראיי 0:1

אינטר – פ.ס.וו איינדהובן 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי