מסי שוב חגג נגד אנגלית, ראקיטיץ' עם ציון דרך מרשים לברצלונה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הכוכב היה מעורב ב-28 של שערים נגד קבוצה אנגלית, הקרואטי כבש את השער ה-600 של בארסה בגביע אירופה. וגם: גריזמן מראה למה הוא סופר דומיננטי באתלטיקו, ההישגים של קיין וקוטיניו והולנד נכנסה למועדון מכובד

(גודל טקסט)

0 – ליברפול סיימה משחק שלם ללא בעיטה לשער. הפעם האחרונה שזה קרה לה בליגת האלופות היתה בהפסד 1:0 לבנפיקה בפברואר 2006.

1 – פיליפה קוטיניו כבש את השער הראשון שלו במדי ברצלונה בליגת האלופות.

4 – ברצלונה ניצחה בכל ארבעת משחקיה באצטדיון וומבלי עד כה.

4 – יובנטוס, רומא, אינטר ונאפולי: ארבע הנציגות האיטלקיות ניצחו במחזור הזה של ליגת האלופות, לראשונה מאז 2005.

אינסינייה חוגג את השער. השלים נתון נדיר לאיטלקיות (AFP)
אינסינייה חוגג את השער. השלים נתון נדיר לאיטלקיות (AFP)

5 – למאורו איקרדי היו חמש בעיטות בעיטות לשער במחצית הראשונה, יותר ממספר המסירות שעמד על ארבע בלבד.

10 – מספר השערים של הארי קיין ב-12 משחקיו האחרונים בליגת האלופות. רק אדריאנו, סאדיו מאנה ומוחמד סלאח (11 כל אחד) הגיעו מהר יותר למספר דו ספרתי של שערים במפעל.

16 – עד כמה אנטואן גריזמן שחקן חשוב באתלטיקו מדריד? החלוץ היה מעורב ב-16 מתוך 19 השערים האחרונים של אתלטיקו מדריד עם 12 שערים ו-4 בישולים.


גריזמן. דומיננטי במיוחד (Gettyimages)

28 – מסתבר שקבוצות האנגליות הן היריב המועדף על ליאו מסי, שהיה מעורב נגדן ב-28 שערים, יותר מיריבות מכל מדינה אחרת. 22 כיבושים ו-6 בישולים.

28 – כמות הדקות מפתיחת המשחק שקוטיניו היה צריך כדי להיות מעורב בשני שערים (שער ובישול) נגד טוטנהאם. במדי ליברפול הוא הזדקק ל-715 דקות כדי להיות מעורב באותה כמות שערים.

92 – מספר השניות שלקח לקוטיניו לכבוש את השער הראשון נגד טוטנהאם, המוקדם ביותר של ברצלונה בליגת האלופות מאז עשה זאת מארק ואן בומל, שהיה צריך 36 שניות בלבד כדי להבקיע נגד פנאתינייקוס בנובמבר 2005.


פיקה וקיין. הישגים מרשימים לבלם ולחלוץ (AFP)

100 – ג'רארד פיקה רשם את משחקו המאה שלו בליגת האלופות עם 96 הופעות בברצלונה ו-4 במנצ'סטר יונייטד, והפך לספרדי העשירי שרושם את ההישג והשחקן ה-36 שעושה זאת בסך הכל.

100 – עם שערו של פאבלו רוסאריו נגד אינטר, מספר השחקנים ההולנדים השונים שכבשו בליגת האלופות הגיע ל-100. הולנד היא המדינה השישית שמצטרפת לרשימה המכובדת שכבר כוללת את צרפת, ספרד, ברזיל, גרמניה ואיטליה.

600 – השער של איבן ראקיטיץ' נגד טוטנהאם לא היה רק מרהיב, אלא גם העלה את כמות השערים של ברצלונה באירופה ל-600 והיא הפכה לקבוצה השישית שעושה זאת אחרי ריאל מדריד ובאיירן מינכן.


רוסאריו. גאווה הולנדית (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי