קלופ: "כשהשוער שלך הוא המצטיין, זה אף פעם לא טוב"

ג'ו גומז
ג'ו גומז | Gettyimages

ליברפול רשמה משחק שלישי ברצף ללא ניצחון בכל המסגרות ומאמנה טען: "חלק גדול מאיך שנראינו זו אשמתי". קייטה יהיה כשיר למנצ'סטר סיטי. אנצ'לוטי ונאפולי חגגו ניצחון בדקה ה-90: "כבשנו ברגע הנכון"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
זוכרים את הפתיחה המדהימה של ליברפול? עד לא מזמן היא הייתה עם שבעה ניצחונות משבעה משחקים בכל המפעלים. אתמול (רביעי) ליברפול חטפה מהלומה בנאפולי עם הפסד 1:0 בזמן פציעות והשלימה שבוע רע שבו רשמה שלושה משחקים ללא ניצחון.


כעת המאבק בבית נפתח לחלוטין אחרי הניצחון של נאפולי וההצגה של פאריס סן ז'רמן על הכוכב האדום. "דיילי מייל" כתב שיורגן קלופ נראה זועם במיוחד אחרי המשחק על השער המאוחר: "זה היה צריך לבוא מתישהו, אבל עכשיו? למה בדיוק עכשיו?", כתב העיתון. יחד עם זאת גם בעיתון הסכימו: "אם ליברפול הייתה יוצאת מהר הגעש הזה עם תיקו זה היה רק עניין של מזל".


הכותרת של "מירור" הייתה: "נתפסו מנמנמים", משחק מילים לאור הדימון שבין "NAPPING" לנאפולי. "ליברפול קיבלה את מה שמגיע לה. אינסינייה להט, אבל החמיץ מהמון מצבים. דריס מטרנס פגע במשקוף והייתה הרגשה שמגיע לליברפול להפסיד והשער הזה הביא רק צדק", נכתב בנוסף במירור. 



אינסינייה חוגג את הניצחון הדרמטי (Gettyimages)


בזכות הניצחון עלתה נאפולי למקום הראשון בבית כשלזכותה ארבע נקודות וקרלו אנצ'לוטי שזכה כבר באלופות אותת שהוא לא יוותר העונה על הגעה לשלבים המאוחרים. כשנשאל על עיתוי כיבוש השער של לורנצו אינסינייה בדקה ה-90 אמר: "עדיף ככה, לא?". בכלל, זה היה שבוע ענק לקבוצות האיטלקיות. כל הארבע ניצחו בשלב הבתים באותו מחזור לראשונה מאז 2005. אנצ'לוטי אמר: "הקבוצה שיחקה טוב לכל אורך המשחק, לא איבדנו שליטה לרגע, היינו מאוד מרוכזים, אבל מעל לכל עשינו הגנה מעולה ולא נתנו לליברפול לייצר הזדמנויות. היו לנו אפשרויות לכבוש לפני, אבל אני חושב שהתזמון שלנו היה נהדר, כבשנו ברגע הנכון". 


אינסינייה הוסיף לדברי מאמנו: "רצינו לנצח את המשחק הזה בכל מחיר. כולנו נוכל ליהנות מהמשחק הזה רק קצת, כי ממחר כבר נחשוב על המשחק הבא בליגה נגד סאסואלו. ידענו מראש שזה יהיה בית קשה, אבל החלטנו עקרונית לנסות בכל משחק להטביע את חותמנו וללחוץ את היריבה". לחלוץ האיטלקי יש מאזן טוב נגד אליסון, שוער ליברפול. הוא כבש נגדו בעונה שעברה בבית וגם בחוץ. "הוא שוער גדול ואני מאושר שאני ממשיך לכבוש נגדו", אמר.



גיבור הערב, לורנצו אינסינייה (Gettyimages)


יורגן קלופ המאוכזב אמר: "זה אף פעם לא טוב עבור קבוצה כאשר השחקן המצטיין שלה הוא השוער. אני לא ממש בטוח במאה אחוז למה ליברפול הייתה גרועה. לא סגרנו מרווחים בזמן הנכון, לא קראנו את מה שקורה במגרש בעת כיבוש השער". לגבי ההתקפה אמר: "לא יצרנו מספיק מצבים. המחצית השנייה שלנו לא הייתה טובה בכלל. אני מודה שחלק גדול מאיך שנראינו זו אשמתי. אני צריך איזה לילה לראות שוב את המשחק, אבל הוא לא נראה לי טוב. כשאתה לא טוב מספיק אתה בדרך כלל מפסיד משחקים ולנאפולי יש מאמן יוצא מהכלל. אם אתם רוצים לומר שהוא כמו אריה, אז תגידו".


נבי קייטה הוחלף כבר בדקה ה-19 עקב פציעה ונלקח בית החולים לאחר שחש כאבים עזים בגבו. קשר ליברפול עבר סדרת בדיקות ונמצא כשיר למשחק מול מנצ'סטר סיטי. "סקאי ספורט" האיטלקי טען שהבעיות של קייטה לא היו בשרירי הגב, אלא נבדקה אפשרות של בעיה לבבית. הרופאים חששו לאירוע לב, אבל הבדיקות שללו זאת והוא רק נשאר לצורך השגחה.

#LFC can confirm Naby Keita was taken to hospital in Naples on Wednesday evening during the first half of the Champions League fixture with SSC Napoli.https://t.co/56XWb3JO5P

— Liverpool FC (@LFC) 3 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי