"ניימאר הזכיר את השחקן שפ.ס.ז' רכשה לפני שנה"

ניימאר
ניימאר | AFP

בתקשורת הצרפתית היללו את יכולתו של הברזילאי שכבש שלושער ב-1:6: "הוא היה חלום בלהות למגיני הכוכב האדום בלגרד". טוכל פרגן לשחקן שזכה לציון 9 ב"ל'אקיפ": "אצלנו הוא לא בלחץ כמו בנבחרת, הוא מהטובים בעולם"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)
פאריס סן ז'רמן הרשימה יותר מכל הקבוצות אתמול (רביעי) בליגת האלופות. היא אמנם שיחקה מול יריבה נחותה ממנה בהרבה, אבל בכל זאת הייתה היחידה שדרסה ועשה זאת עם 1:6 מושלם על הכוכב האדום בלגרד.


עוד יותר מזה, נראה שניימאר מתחיל לשכוח את המונדיאל המאכזב וזה לא היה רק שלושער ראשון באלופות שהופך את הופעתו למושלמת. פ.ס.ז' כבר עם עשרה ניצחונות מפתיחת העונה והפסד אחד בלבד, 3:2 לליברפול במחזור פתיחת ליגת האלופות. מה שיותר מרשים שהיא כבשה בכל המשחקים כבר 39 שערים וספגה עשרה.


בעיתון "ל'אקיפ" נכתב בכותרת הראשית: "העיינים היו מלאות אתמול בכוכבים". עוד הוסיף העיתון: "זה היה פסטיבל של כדורגל אותו הוליך ניימאר. הוא לא רק הבקיע שלושער ולקח את הכדור הביתה, שניים משעריו היו בבעיטות חופשיות והכי חשוב שכמעט כל כדור שהוא איבד הוא לקח בחזרה ונלחם על המגרש. הוא הזכיר את ניימאר שפ.ס.ז' רכשה. הוא היה חלום בלהות למגיני הכוכב האדום".

Neymar's hat trick earns him 9/10 as PSG run riot against Red Star Belgrade – https://t.co/TghCKJfG5i – For @ESPNFC. #UCL

— Jonathan Johnson (@Jon_LeGossip) 3 באוקטובר 2018

בשתי החופשיות שבעט וגם כבש הוא זה שהוכשל, הוא גם בנה את המהלך שהסתיים בשערו שלו אחרי ממסירה מאמבפה ועל כל הערב הנפלא הזה קיבל ניימאר בעיתון ציון 9. כשניימאר מככב אמבפה ואדינסון קבאני מתגמדים והם עם ציוני 6 ואנחל די מאריה קיבל 7.


מטבע הדברים שתומאס טוכל, שפע במחמאות לכוכבו בסיום: "ניימאר הוא אחד השחקנים הטובים בעולם ולמזלי יש לי כמה כאלה בקבוצה ולא רק אותו. אנחנו מנצחים הרבה משחקים כי יש לנו את השחקנים הטובים ביותר, אבל בעיקר בשל העובדה שאנחנו קבוצה ולא אסופת כוכבים וזה מה שחשוב. החזקנו בכדור 71 אחו מהזמן וזה מראה משהו. מרוצה מאוד מהחזרה של מרקו וראטי שהחזיק מצוין בכדור".


על העובדה שניימאר נראה אחרת בפ.ס.ז' מאשר בסלסאו אמר: "כשאתה רגוע ויש לך מצב רוח טוב קל יותר להפגין את היכולות שלך. אתה לא בלחץ כמו בנבחרת. הוא כיום מגלה יכולת מצוינת והוא כמעט ביכולת של מאה אחוז גם מבחינה פיזית".

Avanti così, anche in #Europa
Let's keep up the good work in #Europe as well
Continuons comme ça, en Europe aussi #championsleague#PSGFKCZpic.twitter.com/X15ozbeSH3

— Gianluigi Buffon (@gianluigibuffon) 3 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי