אנצ'לוטי: "הטעות היחידה של רונאלדו היא שעבר ליובנטוס"

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Gettyimages

מאמן נאפולי התראיין בצרפת לקראת המשחק מול פ.ס.ז', והתייחס בצחוק למעבר של שחקנו לשעבר: "ההגעה שלו נהדרת לתדמית הסרייה A". על פאריס אמר: "יכולה לזכות בוודאות בליגת האלופות"

(גודל טקסט)

פאריס סן ז'רמן תארח מחר את נאפולי במסגרת המחזור השלישי בשלב הבתים של ליגת האלופות, ומי שמכיר היטב את ה"פארק דה פראנס" הוא מאמן הקבוצה האיטלקית, קרלו אנצ'לוטי, שאימן את הקבוצה בעונת 2012/13 ואף זכה איתה באליפות הראשונה בעידן הבעלים מקטאר. אנצ'לוטי התראיין למגזין הצרפתי "פראנס פוטבול" ודיבר בין השאר על קבוצתו הקודמת, הנוכחית, וסגנון המשחק שלו.

הגעתו לליגה האיטלקית של כריסטיאנו רונאלדו, אותו הוא אימן במשך שתי עונות בריאל מדריד: "ההגעה של כריסטיאנו היא חותמת נהדרת לתדמית של הסרייה A. במשך הרבה זמן זאת הייתה ליגה של כוכבים: מראדונה, פלאטיני, זיקו, זידאן, רונאלדו, שבצ'נקו, קאקה, איברהימוביץ'… אבל בעשור האחרון זה לא היה ככה. ההגעה של כריסטיאנו יכולה לתקן את זה. הוא מקצוען גדול. הטעות היחידה שלו היא שעבר ליובנטוס", סיכם המאמן האיטלקי בצחוק.

נאפולי: "עכשיו זה מועדון שונה. אין לנו את מראדונה, אבל יש לנו קבוצה ברמה גבוהה שנבנתה בעיקר על שחקנים צעירים. קבוצה ששיחקה טוב בשנים האחרונות, יש שם איכות. אנסה להביא איתי ניסיון ולעזור כדי שתהיה לקבוצה יותר אופי ואומץ ברגעים בהם היא לא משחקת טוב".

פאריס סן ז'רמן: "אני לא חושב שיש רצון להטמיע תרבות איטלקית במועדון. מעל לכל יש רצון למשוך תרבות של סטנדרטים גבוהים, מקצועיות ואיכות. זה טוב לראות איך הם מתפתחים כמועדון, שהוא אחד הגדולים באירופה ויכול לזכות בוודאות בליגת האלופות".

סגנון המשחק שלו: "אין דבר כזה 'סגנון אנצ'לוטי' ברור, כי אני בונה את המשחק לפי האופי של השחקנים שלי. יש מאמנים שמתחילים עם רעיון מסוים ורוצים שכל השחקנים ישחקו בסגנון הזה. אני רואה את השחקנים שיש לי ומתאים את הסגנון אליהם".


אנצ'לוטי עם רונאלדו. היה מעדיף שיבחר בקבוצה אחרת (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי