מרגיש בבית: 0:1 לרונאלדו ויובנטוס על מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד

רונאלדו דיבאלה
רונאלדו דיבאלה | Gettyimages

CR7 היה מעורב בשער הניצחון של דיבאלה (17) שנתן לגברת הזקנה מקדמה אדירה בקרב על ראשות הבית. ריאל מדריד גברה 1:2 על פלזן משערים של בנזמה (11) ומרסלו (55), הרושבסקי צימק (78). 0:3 לסיטי על שחטאר דונייצק

(גודל טקסט)

עוד ערב גדול של ליגת האלופות מאחורינו. חזרתו המרגשת של רונאלדו לאולד טראפורד הסתיימה עם ניצחון 0:1 קטן אך משמעותי עבור קבוצתו בקרב על ראשות הבית, ריאל מדריד נושמת לרווחה עם 1:2 על ויקטוריה פלזן ו-0:3 חלק למנצ'סטר סיטי על שחטאר דונייצק באוקראינה. 

מנצ'סטר יונייטד – יובנטוס 1:0
כבר מתחילת המשחק, הייתה יובנטוס דומיננטית יותר. האיטלקים הגיעו עם הרבה ביטחון וניצלו את השאננות ההגנתית של חניכיו של ז'וזה מוריניו. כריסטיאנו רונאלדו, התקבל כצפוי בהרבה כבוד על ידי הקהל באולד טראפורד, שלבטח מתגעגע לימים בהם הפורטוגלי ריקד להם מול העיינים. בדקה ה-17 הוא נשלח באגף ימין ושלח כדור רוחב חד ושטוח אל עבר חואן קוואדרדו. סמולינג ניסה לחלץ את הכדור מרגליו של הקולומביאני אך פספס, פאולו דיבאלה הגיח מאחור וגלגל לרשת. 0:1 לגברת הזקנה, שער רביעי העונה במפעל לארגנטינאי.

עד לסיום המחצית הראשונה, הביאנקורי המשיכו לתת את הטון כשברור לעין מי הקבוצה המאורגנת יותר. ז'ואאו קנסלו הפורטוגלי רשם משחק נהדר כמגן ועלה פעם אחר פעם אל עבר הרחבה של דויד דה חאה, גם דיבאלה מלבד השער היה מסוכן.

בתחילת החצי השני, השדים האדומים התעוררו מעט ושלחו יותר שחקנים לרחבה, אך לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה מסוכנים במיוחד מלבד בעיטה יפה של פוגבה מחוץ לרחבה בדקה ה-75 שפגשה את הקורה, חזרה לראשו של שצ'נסני וכמעט חדרה לשער. יובנטוס מצדה, יצאה מהר קדימה אך גם היא לא הייתה מרוכזת בשליש האחרון ולא השכילה להגדיל את היתרון. בסיום, יובנטוס ממצבת את עצמה בעמדה נהדרת לסיים בראשות הבית כשפתחה הפרש של חמש נקודות מהשדים האדומים. ולנסיה, למרות שלא השכילה לנצח את יאנג בויז מוקדם יותר, תיאבק עם יונייטד על המקום השני.


רונאלדו הערב. שוב באולד טראפורד (gettyimages)

הרכבים:
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, אשלי יאנג, כריס סמולינג, ויקטור לינדלוף, לוק שואו, נמניה מאטיץ', פול פוגבה, מרקוס ראשפורד, חואן מאטה, אנטוני מרסיאל ורומולו לוקאקו.

יובנטוס: וויצ'ך שצ'נסני, אלכס סנדרו, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'ו קייליני, ז'ואאו קנסלו (דוגלאס קוסטה, 87), רודריגו בנטנקור, בלז מטווידי, מיראלם פיאניץ',חואן קוודראדו (אנדראה ברזאגי, 81), פאולו דיבאלה (ברנרדרסקי, 78) וכריסטיאנו רונאלדו.  

מהלך המשחק: 
דקה 17, 1:0 ליובנטוס: כריסטיאנו רונאלדו שחרר כדור רוחב חזק מצד ימין אל קוואדרדו, סמולינג ניסה להרחיק אך הכדור הגיע לדיבאלה שמצא עצמו לבד לגמרי וגלגל פנימה.


דיבאלה מכניע את דה חאה (gettyimages)

דיבאלה חוגג את השער הרביעי שלו העונה במפעל (gettyimages)

ריאל מדריד – ויקטוריה פלזן 1:2
אלופת אירופה, שהפסדיה במחזור הקודם לצסק"א מוסקבה, חזרה אל המקום הראשון בביתה אחרי ניצחון דחוק 1:2 על המועדון הצ'כי בסנטיאגו ברנבאו תחת ניהולו של השופט הישראלי אוראל גרינפלד. אלופת אירופה לחצה חזק ועלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 מראשו של קרים בנזמה שכבש את שערו הראשון העונה באירופה. הוא גם רשם הישג נאה כשכבש שער במפעל 14 עונות ברציפות. הוא השלישי לעשות זאת אחרי ראול וליאו מסי. השער השני הגיע בדקה ה-56 אחרי מקבץ מסירות של פדריקו ואלוורדה, גארת' בייל ומרסלו, והברזילאי הכפיל את היתרון לזכות ריאל מדריד.

ויקטוריה פלזן הצליחה להלחיץ קצת את הבלאנקוס שצמצמה בדקה ה-78 משער של פטריק הרושובסקי הסלובקי, שדייק עם כדור שטוח מחוץ לרחבה, אבל אלופת צ'כיה יצאה מהמשחק בידיים ריקות ותיאלץ להסתפק במחמאות על היכולת. הניצחון הביתי נתן לז'ולן לופטגי לא מעט אוויר לנשימה, אבל גם הוא יודע שיכולת כזאת לא תספיק למשחק העונה נגד ברצלונה בקאמפ נואו ביום ראשון הקרוב.


לופטגי. משחק אחרון כמאמן? (gettyimages)

הרכבים:
ריאל מדריד: קיילור נבאס, לוקאס ואסקס, סרחיו ראמוס, נאצ'ו פרננדס, מרסלו,  קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו, גארת' בייל, קארים בנזמה.

ויקטוריה פלזןאלש הרושקה, לוקאש היידה, רומן הובניק, דוד לימברסקי, ראדים רזניק, רומאן פרושאקה, פטריק הרושובסקי, מילאן האבל, אלש צ'רמאק מילאן פטרז'לה, מיכל קרמנצ'יק.


מהלך המשחק:

דקה 11, 0:1 לריאל מדריד: לוקאס ואסקס, שפתח הערב כמגן הרים כדור חד לפינה הרחוקה, בנזמה הגיח מצד שמאל ונגח פנימה כמו בימיו הגדולים והפך לכובש הרביעי בטיבו בכל הזמנים במפעל.

דקה 55, 0:2 לריאל מדריד: דאבל פס פנטסטי בין בייל למרסלו הסתיים בהקפצה אומנותית של האחרון אחרי בישול בעקב של הוולשי. יופי של שער לאלופת אירופה.

דקה 78, פלזן מצמקת ל-2:1: פטריק הרושבסקי התקדם באין מפריע, בעט חזק ומדוייק מסף הרחבה והכניע את קיילור נבאס.


בנזמה ושחקני ריאל חוגגים (gettyimages)

משחקים נוספים:
שחטאר דונייצק – מנצ'סטר סיטי 3:0
הופנהיים – ליון: 3:3
רומא – צסק"א מוסקבה 0:3
אייאקס אמסטרדם – בנפיקה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי