"בילד" עקץ בחזרה: "במשך 61 דקות באיירן שיחקה כדורגל חרא"

חאבי מרטינס עם טיאגו אלקנטרה
חאבי מרטינס עם טיאגו אלקנטרה | Gettyimages

הבווארים לא הרשימו ב-0:2 באתונה על א.א.ק ובעיתון תקפו בחזרה את המועדון, שנשיאו אולי הנס אמר מילים דומות על הסיקור לה זוכה קבוצתו. קובאץ' לא התרגש: "ראיתי הרבה דברים טובים, גם אם יגידו שלא שיחקנו טוב"

(גודל טקסט)
באיירן מינכן ניצחה את א.א.ק אתונה 0:2 והיא ניצבת בפסגת הבית עם שבע נקודות נקודות, בדיוק כמו אייאקס, אבל "בילד" שספג ביקורת קשה מראשי הקבוצה על כיסוי משחקיה והידיעות אודותיה לא נשאר חייב וכתב: "כפי שאמר אולי הנס בשישי, באיירן שיחקה עד הדקה ה-61 כדורגל חרא. היא נראתה כאילו הגיעה לחופשה ביוון לאכול סופלקי וציזיקי. רק שער של חאבי מרטינס שעלה 40 מיליון יורו שינה את הכיוון ו-121 שניות לאחר מכן רוברט לבנדובסקי סגר עניין עם שער נוסף".


כשב"בילד" עוקצים את אולי הנס הם מתכוונים לדברי נשיא הבווארים על מסוט אוזיל, עליו אמר "הכדורגל בנבחרת גרמניה היה במשך שנים כמו חרא", וכעת עקצו בדרך דומה: "עד הדקה ה-61 כך באיירן שיחקה".


המאמן ניקו קובאץ' לא התרגש מיכולת קבוצתו באתונה והבהיר: "ראיתי הרבה דברים טובים בקבוצה. שיחקנו דווקא טוב מאוד מאוד. שיחקנו משחק יפה במגרש שלא קל לשחק בו. היוונים שיחקו כדורגל קומפקטי ולא נתנו לנו לנשום, לא היה לנו קל להיכנס למשחק. ברור שיהיו ביקורות ויגידו שלא שיחקנו טוב, אבל אני רואה את הצד היפה של המשחק". העיתון TZ המתפרסם במינכן כתב: "הקבוצה ניצחה תודות לארבע דקות חזקות בלבד". ג'ושוע קימיך אמר: "רשמנו ניצחון חשוב נגד יריבה חלשה".


היו גם הישגים טובים לבאיירן במשחק. היא רשמה את ניצחון החוץ המאה של קבוצה גרמנית בליגת האלופות, מתוכם 48 ניצחונות של באיירן. הקבוצה רשמה רשת נקייה בחוץ במשחק שני ברציפות לראשונה אחרי חמש שנים. מנואל נוייר רשם משחק 76 באירופה והשתווה לספ מאייר האגדי.

76 – @Manuel_Neuer makes his 76th appearance in the European competitions for @FCBayernEN today – pulling level with Sepp #Maier. Veteran. pic.twitter.com/ZkY4TzZ3ne

— OptaFranz (@OptaFranz) 23 באוקטובר 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי