גם ללא מסי: 0:2 לברצלונה על אינטר בקאמפ נואו

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | AFP

ראפיניה פתח במפתיע במקום הכוכב הפצוע והחזיר עם שער בדקה ה-35, אלבה קיבל בישול נפלא מראקיטיץ' והכפיל (83). פ.ס.ז' השוותה בדקת הסיום ל-2:2 מול נאפולי, ליברפול הביסה את הכוכב האדום 0:4

(גודל טקסט)
גם בלי מסי, ברצלונה היא עדיין ברצלונה. אלופת ספרד ניצחה הערב (רביעי) את אינטר 0:2 בקאמפ נואו ונשארה בראשות בית ב' בליגת האלופות. במשחקים המקבילים, פאריס סן ז'רמן ונאופלי נפרדו בתיקו 2:2 דרמטי, ליברפול הביסה 0:4 את הכוכב האדום ודורטמונד סיימה עם אותה תוצאה על אתלטיקו מדריד המתדרדרת.


ברצלונה – אינטר 0:2
במקום מסי, שישב ליד בנו ביציע עם גבס, עלה לשחק ראפיניה להפתעת כולם שציפו שדמבלה יפתח. אבל למרות כמה החמצות בהתחלה, ראפיניה החזיר לוואלוורדה עם שער בדקה ה-32 לאחר חצי שעה בשליטה מוחלטת של המארחת. אינטר ניסתה לחזור למשחק בהובלת פרישיץ' ואיקרדי, אבל נתקלה ביום טוב של דר שטגן ובעירנות של ההגנה. גם מהצד השני הנדנוביץ' היה במיטבו, ועצר שערים בטוחים של סוארס וקוטיניו לא פעם ולא פעמיים. ברצלונה לא הבריקה אבל שלטה במשחק, ויותר מהכל – היא רצתה להבטיח ניצחון לפני שאינטר תעשה לה מה שעשתה למילאן לפני כמה ימים עם שער בדקות הסיום. אז בדקה ה-83 ראקיטיץ' הכניס כדור לאלבה, שכבש בקלות וסגר את הסיפור, מוודא ש-10 הדקות שנותרו הן לפרוטוקול בלבד.


מסי ביציע. יחזור בעוד שלושה שבועות (Gettyimages)
מסי ביציע. יחזור בעוד שלושה שבועות (Gettyimages)


הרכבים

ברצלונה:מארק אנדרה טר שטגן,  סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, קלמון לנגלה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', ראפיניה, ארתור, פיליפה קוטיניו, לואיס סוארס.

אינטר: סמיר הנדנוביץ', דנילו ד'אמברוסיו, מילאן שקריניאר, ז'ואאו מירנדה, קוואדוו אסמואה, מתיאס וסינו, מרסלו ברוזוביץ', בורחה ואלרו, אנטוניו קנדרבה, איבן פרישיץ', מאורו איקרדי.


מהלך המשחק
דקה 10: המשחק נפתח בצורה רגועה. לאחר קרן, ראפיניה הגביה לרחבה אבל הכדור הורחק.


סרג'י רוברטו. השינויים בהרכב הכניסו גם אותו ל-11 (Gettyimages)
סרג'י רוברטו. השינויים בהרכב הכניסו גם אותו ל-11 (Gettyimages)


דקה 28: ראפיניה קיבל כדור נפלא ובעט ממצב טוב אבל חלש מדי.


דקה 32, ברצלונה עולה ל-0:1: אחרי כמה החמצות של ראפיניה, המחליף של מסי הגיע מצוין לכדור עומק מסוארס וכבש בנגיעה.


דקה 59: לואיס סוארס חדר לרחבה ובעט מצוין, אבל הנדנוביץ' הדף לקרן.


דקה 64: ברצלונה קיבלה הזדמנות נהדרת עם בעיטה חופשית ממש מחוץ לרחבה, אבל סוארס בעט את הכדור חלש על החומה והחוצה.


דקה 70: התקפה מהירה של ברצלונה הסתיימה עם בעיטה חזקה של קוטיניו שפגעה בקורה.


דקה 83, 0:2: אלופת ספרד לא מסתפקת בשער אחד! בישול נפלא של ראקיטיץ' שמכניס את הכדור פנימה לג'ורדי אלבה, והמגן המשיך בקלות.


לורנצו אינסנייה חוגג את השער נגד פ.ס.ז' (AFP)



פאריס סן ז'רמן – נאפולי 2:2
בצרפת קיבלנו ללא ספק את המשחק הטוב ביותר של הערב. שתי קבוצות עמוסות כישרון נלחמו על נקודות חשובות שבסופו של דבר התחלקו בין שתיהן בזכות שער ענק של אנחל די מריה בדקה ה-93. הכוכב הארגנטינאי התפנה מחוץ לרחבה, סובב את הרגל ושלח את הכדור לחיבורים של אוספינה. קודם לכן, אינסנייה הפתיע כשהעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-29. אלא שמריו רוי כבש בטעות שער עצמי (61) והשווה את התוצאה. אלופת צרפת הרגישה את המהפך מתקרב וגם היתה קרובה להשיג אותו לפני שמרטנס תפס את ארלואה לא מוכן והחזיר את היתרון לאיטלקים.


עם סיום המחזור השלישי בליגת האלופות, ליברפול אמנם ניצבת בראש בית המוות לאחר הניצחון המשכנע 0:4 על הכוכב האדום, אבל נאפולי לא הרחק מאחוריה. המחזור הבא, שיהיה שחזור של המפגשים הערב, יכול לעשות הרבה בלאגן בטבלת הבית הקשוח הזה.


תוצאות נוספות
דורטמונד – אתלטיקו מדריד 0:4
לדורטמונד: אקסל ויטסל (38), רפאל גררו (73, 89), ג'יידון סאנצ'ו

ליברפול – הכוכב האדום 0:4
לליברפול: פירמינו (20), סלאח (45, 50 בפנדל), סאדיו מאנה (80)

לוקומוטיב מוסקבה – פורטו 3:1
ללוקומוטיב מוסקבה: אנטון מירנצ'וק (38). לפורטו: מוסא מארגה (26), הקטור הררה (35), חסוס קורונה (47)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי