לוהטת: דורטמונד חוגגת 0:4 על אתלטיקו וממוצע שערים מטורף

דורטמונד חגיגות
דורטמונד חגיגות | Gettyimages

הקפטן רויס: "זה ניצחון מדהים, ענק. אי אפשר לתאר אותו" * "בילד": "דורטמונד בלתי מנוצחת, ניצחון של אחת הגדולות באירופה" * שיא שלילי לסימאונה ב-391 משחקים

(גודל טקסט)
דורטמונד היא ללא ספק הקבוצה הלוהטת ביותר כיום בכדורגל האירופי. ה-0:4 המדהים שלה אתמול (רביעי) על אתלטיקו מדריד בזיגנל אידונה פארק 0:4 שיגע את אירופה. מתי דייגו סימאונה ספג ארבעה שערים במסגרת כלשהי? זה קרה במאי 2014 לפני שלוש שנים וחצי כשריאל מדריד ניצחה אותם בגמר ליגת האלופות 1:4 בהארכה, אבל שימו לב לנתון הבא. סימאונה מעולם לא הפסיד 4:0 ב-391 המשחקים אותם ניהל באתלטיקו וזה ההפסד הכי גדול שלו כמאמן הקבוצה.


אתלטיקו הפסידה רק שלוש פעמים באירופה בתוצאה הזאת. לפני כן זה קרה לפני עידן סימאונה. מול צ'לסי ב-2009 ובאיירן מינכן ב-1974. מדהים שדורטמונד עשתה זאת בלי פאקו אלקאסר שלא נכלל אפילו בסגל בגלל שהמאמן לוסיאן פברה החליט לתת לו מנוחה אחרי שהתברר שהוא מרגיש קצת מתיחה בשריר הירך.


"בילד" כתב: "אין פאקו, אין נקודות? הצחקתם את דורטמונד. היא בלתי מנוצחת העונה ולהביס את אתלטיקו מדריד 0:4 זה רק הגדולות של אירופה מסוגלות – אם בכלל". אקסל ויטסל היה הכוכב התורן של דורטמונד עם הופעה מהסרטים ורפאל גאררו הפורטוגלי הבקיע צמד וילד הפלא ג'יידון סאנצ'ו עבר מבישולים לכיבושים. דורטמונד עם ממוצע של 4.3 שערים במשחק


Diego Simeone has suffered his BIGGEST EVER defeat as Atletico Madrid manager in 390 games in charge during their 4-0 loss to Dortmund

The Brick Wall has been torn down!!! pic.twitter.com/zrk5UUOnwk

— Football on BT Sport (@btsportfootball) 24 באוקטובר 2018




מאריו גצה אמר בסיום: "אם אתה מסתכל על התוצאה, אתה יכול להיות מאושר. עשינו הגנה והתקפה טובים מאוד. הרגשתי טוב לפתוח במשחק סוף סוף, אבל לא הופתעתי מכך". גצה, שחתול שחור עבר בינו למאמן בתחילת העונה מתחיל להשתלב לאט במשחק של הקבוצה. הקפטן מרקו רויס אמר ל"סקאי ספורט הגרמני": "זה ניצחון מדהים, ענק. אי אפשר אפילו לתאר אותו. אתלטיקו היא לא קבוצה שאתה יכול לכבוש מולה כל יום ארבעה שערים. ידענו שקודם נצטרך לסבול מולם ולרוץ קילומטרים. אנחנו מדהימים בשבועות האחרונים, אבל מניסיון יודעים שזה לא יישאר כל הזמן ככה. הצעירים שלנו צריכים ליהנות מהרגע ואנחנו יודעים איך לחגוג כשאנחנו רוצים".



סימאונה הצליח למצוא גם כמה דברים טובים מהמשחק הזה, למרות התוצאה (GettyImages)


באתלטיקו מדריד צריכים להיות מודאגים אחרי שבחצי השעה הראשונה דורטמונד אפילו לא הגיעה לשער שלה, אבל אז החלה ההתמוטטות. דייגו סימאונה אמר: "הם שיחקו בצורה מאוד יעילה ומהירה. דורטמונד נראית מעולה כרגע וזה יפה לראות. התוצאה ברורה, אבל אני יכול להגיד שהמחצית הראשונה הייתה שוויונית וגם יכולנו לכבוש. אפילו שהפסדנו בתוצאה כזאת, ראיתי גם דברים חיוביים. התוצאה כל כך חד משמעית שאין טען אפילו להסביר אותה. מה שקרה לנו יכול לקרות בכדורגל. ספגנו שער חצי עצמי והתחלנו טוב את המחצית השנייה ואז ספגנו".


הבלם דייגו גודין: "אנחנו חייבים להשתפר. ברגע שאתה מפסיד אתה חייב לאסוף את כולם ולהרים את מצב הרוח. כעת אנו מוכרחים לנצח בבית ואת כל שאר המשחקים שנותרו לנו, ולראות האם יש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא. כל שחקן חייב לראות מה לא עבד אצלו ולשפר את זה". "מארקה" כתב שיאן אובלק שספג רביעיה לא היה אשם באף שער.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי