המהיר ביותר: סלאח נכנס לדפי ההיסטוריה של ליברפול

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | Gettyimages

אחרי הצמד מול הכוכב האדום, החלוץ המצרי הגיע ל-50 שערים ב-65 הופעות, שיא שאף אחד לא הגיע אליו מעולם במועדון: "גאה בהישג, רוצה להמשיך לכבוש"

(גודל טקסט)
ליגת האלופות מאירה פנים לליברפול, שהוגרלה ל"בית המוות" אבל אחרי שלושה מחזורים היא כבר מוליכה אותו אחרי ניצחון 0:4 על הכוכב האדום בלגראד, ויכולה להיות מרוצה מכך שמו סלאח כבש פעמיים ורשם את שערו ה-50 מאז הגיע למועדון. "דיילי מייל" כתב כי הבשורה של ליברפול במשחק היתה חזרתו של החלוץ ליכולת הטובה שלו משנה שעברה.


הוא כבש השבוע שלושה שערים בליגה ושלושה באלופות ובסך הכל 50 שערים ב-65 משחקים בלבד בליברפול, הישג שאף שחקן לא הגיע אליו לפניו במועדון.


"מירור" כתב שסלאח העלה את הרף אחרי שהקדים את השיאן הקודם של ליברפול ב-12 משחקים. השחקן הקודם הכי מהיר מליברפול שהגיע ל-50 שערים בקבוצה עשה זאת לפני 78 שנה ב-1940 וזה היה אלברט סטבינס שכבש את המספר ב-77 משחקים. 



MIRROR SPORT: Salah raises the bar #tomorrowspaperstoday
⚽️⚽️⚽️ pic.twitter.com/uAWMb0oUpo

— Helen Miller (@MsHelicat) 24 באוקטובר 2018




יורגן קלופ אמר בסיום: "ליברפול נשארת מסעירה עד הסוף. אנחנו לא יכולים לעשות יותר מאשר לנצח את המשחקים שלנו". אוהדים וכתבים היו המומים לראות את סלאח לא חוגג אפילו שער אחד. הוא נראה כמו מאריו באלוטלי שהיה כובש ולא מניע אפילו שריר בפניו, אבל קלופ לא התרגש: "הכל בסדר אצלו. לא הצלחתי לראות את פניו כשהוא כבש, אבל אני יודע שהוא בסדר. ראיתי את הפנים שלו כשהחלפתי אותו וזה היה משהו אחר. להבקיע 50 שערים ב-65 משחקים זה יוצא מהכלל, אבל אני חושב שסלאח היה רוצה להגיד תודה גם לחברים שלו". 


סלאח לא התלונן על משהו אחרי המשחק ואמר: "אני גאה בהישג שלי. אני רוצה להמשיך לכבוש ולעזור לליברפול לנצח משחקים. היה לנו קצת קשה היום, אבל אנחנו יודעים איך לשחק ביחד. אנחנו מכירים היטב את האיכות שלנו".  העיתון כתב: "סלאח ספג ביקורות שהוא לא ביכולת של שנה שעברה ואולי כעס קצת על התקשורת, אבל בלילה בו נפל החשמל ביציע המרכזי ההופעה של ליברפול היתה מחשמלת".



הקבוצה שלו מסעירה ותשאר כזאת. יורגן קלופ (GettyImages)


על המשחק אמר קלופ: "התוכנית היתה לפתוח חזק וזה עבד מצוין. ללכת חזק על הכדורים השניים. לא רצינו לשחק על מקום קטן אלא ללכת על כל המגרש. זה היה יכול להיות משחק קשה עבורנו אם הכוכב האדום הגנה על השער עם לב גדול". מאמן הכוכב האדום ולאדן מילוייביץ' הזהיר את קלופ: "אתה תראה מה זה האוהדים שלנו במשחק אצלנו". אוהדי הקבוצה לא יכלו להגיע בגלל עונש שספגו על הפלישה לכר הדשא מול זצבורג במשחק העלייה.


טוטנהאם פספסה הזדמנות להתקרב לאינטר שהפסידה לברצלונה אחרי 2:2 מול איינדהובן לאחר שהוגו לוריס הורחק באדום על עבירה מכורעת על הירבינג לוסאנו, אבל למרות ש"דיילי מייל" כתב על כך שלוריס המשוגע שינה את העלילה לטוטנהאם מאוריסיו פוצ'ינו סירב להאשים אותו באיבוד הנקודות, אבל הודה: "זה כמעט נגמר עבורנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי