גריזמן: "חטפנו מכה קשה בדורטמונד, שמח שהתאוששנו"

אתלטיקו מדריד
אתלטיקו מדריד | AFP

אתלטיקו מדריד הנחילה לדורטמונד הפסד ראשון העונה וגם סימאונה לא חסך בשבחים לשחקניו: "נצליח אם נעבוד קשה, זה הגורל". פאברה: "אולי עכשיו יעריכו את ה-0:4 במשחק הראשון". "בילד": "זה לא יספיק מול באיירן"

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד יודעת לנצח משחקים גם בהרכב חסר וגם כשהיא לא בשיאה. אתמול ניצחה את דורטמונד 0:1 משער של סאול, שהיה זה שערו התשיעי באלופות וכל התשעה היו במצב של 0:0. הוא גרם לכך שדורטמונד נוצחה לראשונה העונה, וזה קרה לה בדיוק לפני משחקה בשבת בקלסיקר נגד באיירן מינכן.


אחרי שדורטמונד הביסה בגרמניה את הקולצ'ונרוס 0:4, התברר להם שעם דייגו סימאונה לא מתעסקים. כעת דורטמונד ואתלטיקו מדריד עם 9 נקודות כל אחת בשני המקומות הראשונים, כשלצהובים-שחורים יתרון בזכות הניצחון הגדול יותר. לקלאב ברוז' יש עוד סיכוי תיאורטי, אבל היא תתארח בדורטמונד ותארח את אתלטיקו, שני משחקים קשים מדי עבור הבלגים.


"אס" כתב בכותרת "אתלטיקו מדריד הענקית", והסביר: "אתלטיקו הציגה משחק ענק ב'וונדה מטרופוליטנו' עם הרבה אומץ ואינטנסיביות וניצחה קבוצה שלא הפסידה מאז מאי. השוער של דורטמונד רומן בורקי היה המצטיין וזה אומר הכל. דייגו סימאונה התיר את הרצועה והטיל את כל יהבו על משחק ההתקפה ועשה זאת גם בהרכב חסר". פליפה, קוריאה, רודריגו וסאול קיבלו כל אחד 3 אסים בעיתון. לצערם של אנשי אתלטיקו גם חוסה חימנס נפצע במשחק והצטרף לרשימה ארוכה של נעדרים. העיתון "מארקה" כתב: "זה מה שקורה כאשר אתלטיקו אמיצה".


#LaPortada 'Cuando el Atlético es valiente…' #ChampionsLeaguepic.twitter.com/DLAJbdYIco

— MARCA (@marca) 6 בנובמבר 2018


סימאונה הבהיר בסיום: "אתלטיקו מדריד יכולה להצליח רק אם תעבוד קשה. זה הגורל שלנו. אני מרוצה כי שיחקנו כמו קבוצה. שיחקנו כמו בניצחון על סוסיאדד בליגה 0:2. אנטואן גריזמן אולי לא כובש הרבה, אבל הוא בכושר מצוין. אני חשוב שכל הקבוצה נכנסה לכושר טוב ורק חסרים לנו הפצועים".




סאול. תשעה שערים באלופות, כולם קבעו 0:1 (AFP)


גריזמן הוסיף: "קיבלנו מכה קשה בדורטמונד ואני שמח עבור הקבוצה שהתאוששנו. שיחקנו מצוין וכל האוהדים נהנו. זה חשוב שיש לנו שחקנים גדולים בחוץ ועדיין המחליפים שלנו מצוינים".


בעיתון הגרמני "בילד" התמקדו בקלסיקר בשבת ונכתב בכותרת המשחק: "זה לא יספיק נגד באיירן מינכן". עוד נכתב בעיתון: "למזלם של הצהובים-שחורים ההפסד הזה עוד לא מסכן את הכרטיס לשלב הבא"., מרקו רויס לא ברח מאחריות והודה: "שלטנו במשחק ב-25 הדקות הראשונות והשער שספגנו קטע את המשחק הטוב שלנו. אתה צריך לשחק מהר נגד אתלטיקו. לא עשינו את זה ולא היינו כשירים מנטלית".



שחקני דורטמונד אחרי הפסד הבכורה העונה (AFP)


מאמנו בדורטמונד לוסיאן פאברה אמר דברים דומים: "עשינו כמה טעויות מיותרות. זה הפסד ראשון העונה, אבל מול קבוצה טובה מאוד. עכשיו אולי יעריכו יותר את הניצחון שלנו 0:4 במשחק הראשון. הפסדנו למרות שהחזקנו בכדור 70 אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי