שחקני ריאל מדריד בעד סולארי, ראמוס שוב הותקף על משחקו

קארים בנזמה
קארים בנזמה | AFP

הבלאנקוס כבשו חמישייה ראשונה העונה ב-0:5 על פלזן ולמאמן הזמני יש שלושה ניצחונות ללא ספיגה בשלושה משחקים, הראשון שעושה זאת מאז 1959. הקפטן שבר את אפו של מילאן "זה לא בכוונה". וגם: 200 שערים לבנזמה

(גודל טקסט)
בפעם הראשונה העונה סיימה ריאל מדריד משחק כשהיא כובשת חמישה שערים – עם תוצאה שמזכירה לכולנו שמדובר באלופת אירופה שלוש שנים ברציפות. המאמן הזמני סנטיאגו סולארי בינתיים עם מאזן של שלושה ניצחונות משלושה משחקים בשלוש מסגרות ואחרי הניצחון 0:5 על ויקטוריה פלזן הצ'כית בחוץ יש לו מאזן שערים 0:11, אז האם הוא ימונה למאמן קבוע? היו לו יריבות לא קשות, אבל מי זוכר מתי קארים בנזמה כבש צמד? היה זה למעשה צמד שלישי שלו בלבד מאז נובמבר 2017. גם לראשונה מאז אותו תאריך שהבלאנקוס חיברו שלושה משחקים מבלי לספוג.


"מארקה" כתב: "ריאל מדריד חזרה להרגלים הישנים שלה, לרמוס את היריבות. קארים בנזמה היה הכוכב על המגרש והשאיר את המשחק נגד רומא לקרב על ראשות הבית (לשתי הקבוצות 9 נקודות). גלגל המזל השתנה עם סולארי. אף אחד כבר לא מורה אצבע מאשימה ליכולת של ריאל מדריד, פתאום כולם מחייכים. נכון, ההגנה של פלזן חלשה, אבל בברנבאו הם נתנו פייט וכמעט השוו". בשער העיתון המודפס נכתב: "התחייה של הגולאסוס". השער של "אס" הכריז: "ריאל מדריד מחקה את המשבר".


#LaPortada 'Reviven a golazos' #UCLpic.twitter.com/g8woP2QFAY


— MARCA (@marca) 7 בנובמבר 2018


לסולארי יש עוד משחק אחד כמאמן זמני, בסוף השבוע נגד סלטה ויגו, ולאחר מכן יחלפו שבועיים ימים ותצטרך ריאל מדריד להכריז מי יהיה מאמנה הקבוע, כך על פי חוקי ההתאחדות הספרדית. סולארי הפך למאמן השני בלבד של ריאל מדריד שמחבר שלושה ניצחונות בשלושת משחקיו הראשונים על הקווים מבלי לספוג שער, הקודם היה לואיס קרניליה הארגנטיני גם כן ב-1959 וייתכן שפרס יאפשר לו לשמור על התפקיד.


סולארי אמר אחרי המשחק: "המשבר עבר? ריאל מדריד תמיד במשבר, גם כשאנחנו זוכים בליגת האלופות. הניצחון מגיע לבחורים שעשו הכל על המגרש. זה טורניר ארוך ויש עוד הרבה משחקים, אבל הם הוכיחו את עצמם. הם שחקנים גדולים ואין להם גבולות. הם מסוגלים להגיע להיכן שהם רוצים להגיע. אין אפשרות לנצח במפעל כמו ליגת האלופות 0:5 אם אתה לא משחק טוב".


לשאלה אם הוא מקווה להיות המאמן הקבוע השיב: "זה לא טוב שיש רק מאמן זמני, אבל אני רואה רק את המשחק הבא. זו אולי קלישאה, אבל אני חי את ההווה. ההחלטה לא לשתף את קיילור נבאס ולהציב את טיבו קורטואה הייתה שלי, אבל נבאס שוער חשוב מאוד לריאל מדריד. הוא חשוב לסגל ויש לנו 24 שחקנים. יש לי רק הערכה אליו כשוער וכבן אדם".


ובחזרה לקארים בנזמה. הצרפתי כבש את השער ה-200 שלו בריאל מדריד בכל המסגרות והוא השחקן השביעי בלבד בהיסטוריה של המועדון שעושה זאת. אחרי המשחק אמר: "ז'ולן לופטגי היה מאמן גדול, אבל אנחנו עכשיו עם סולארי. יש לנו עכשיו ביטחון ואם אתם שואלים אותי סולארי צריך להישאר עד סיום העונה. אני משחק כדורגל כדי לעשות היסטוריה. לצערי לפעמים אנשים לא מבינים בדיוק מה אני עושה כל כר הדשא, אבל אני קודם כל משחק כדי לעזור לבחורים. לפעמים אני כובש ולפעמים לא. הכי חשוב מבחינתי זה להמשיך לזכות בתארים".



בנזמה. "משחק כדורגל כדי לעשות היסטוריה" (AFP)


סרחיו ראמוס ביקש להתנצל על כך שכנראה שבר את אפו של מילאן אחרי שהכניס לו מרפק. ראמוס ממשיך לשחק כדורגל קשוח יותר מהרגיל ואחרי הביקורות ספג בגמר האלופות מול ליברפול הוא טען אתמול: "לא הייתה לי כוונה לעשות לו משהו רע. הלכתי לדבר איתו אחרי המשחק, אבל הוא לא היה שם (נלקח לבית החולים לבדיקות, י.ז). אולי אני עושה כאבי ראש לאחרים, אבל כל מה שאני מנסה זה להגן על הסמל שלנו. אנשים מותחים עלי ביקורת, אבל לעולם לא אנסה לפגוע במישהו בכוונה. זה סגנון המשחק שלי ואני לא מתכוון לשנות אותו. יש לי מזל שאני יכול לדבר על כר הדשא".


ראמוס גם הכחיש שהתכוון לאנטוניו קונטה כשאמר "מאמן צריך להרוויח את הכבוד שלו" והבהיר: "ידוע שלקונטה יש יד חזקה בחדר ההלבשה, אבל לא התכוונתי אליו. התכוונתי באופן כללי שמאמן מגיע לקבוצה הוא צריך להרוויח לבדו את הכבוד שיתנו לו". ראמוס גם צייץ על המקרה עם הצ'כי וכתב: "ניצחון גדול, אבל לא ניסיתי לפגוע באף אחד בכוונה. מאחל לו להחלים במהירות".


Una victoria para seguir y también para aprender. El fútbol siempre te enseña cosas y hoy no debí salir así al cruce. Milan, no tuve intención de hacerte daño. Recupérate pronto, compañero #HalaMadrid

— Sergio Ramos (@SergioRamos) 8 בנובמבר 2018


גם קאסמירו המליץ לתת את המשרה לסולארי: "אם הדברים הולכים היטב, למה לא לתת לו את התפקיד? אנחנו יודעים שריאל מדריד הוא המועדון הכי תובעני בעולם. אנחנו יוצאים לכל משחק כדי לנצח ומצפים מאיתנו לעשות זאת".


גארת' בייל שספג ביקורות קשות העונה על כך שהוא לא בכושר ואף נכתב כי השחקנים כלל לא רוצים אותו במועדון, היה מעורב בעשרה שערים בשמונת המשחקים אחרונים בשלב הבתים של האלופות. טוני קרוס שכבש אף הוא היה מעורב בשלושה שערים במשחק לראשונה בקריירה שלו (שער ושני בישולים).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי