מוריניו: "מי שלא עומד בלחץ, שיראה את המשחק מהטלוויזיה"

מוריניו
מוריניו | Gettyimages

מאמן מנ'צסטר יונייטד תקף שוב את שחקניו, לפני המשחק הביתי נגד יאנג בויז בליגת האלופות: "להגיד שאנחנו מעדיפים לשחק בחוץ יהיה חוסר כבוד כלפי האוהדים". לוק שואו: "צריך לפתח עור עבה תחתיו"

(גודל טקסט)
ז'וזה מוריניו ממשיך לנקוט קו של עימות עם שחקניו. במקום פירגון ולטיפה לשחקנים כמו שעושים רבים מהמאמנים בעולם, השקפת העולם של מוריניו כמאמן התהפכה לחלוטין בשנים האחרונות. הוא חי על עימותים עם השחקנים שלו והדבר מרגיז את הפרשנים שתוקפים אותו שוב ושוב, כמו שאמר ריו פרדיננד שלשום: "אם אתה תוקף את השחקנים שלך אל תתפלא שהם לא יהיו לצידך כשתצטרך אותם".


מוריניו המשיך באותו כיוון לקראת המשחק היום (שלישי) נגד יאנג בויז השווייצרית בליגת האלופות ואמר לשחקנים: "אם אתם לא עומדים בלחץ, עדיף שתשארו בבית ותראו את המשחק בטלוויזיה". יונייטד ניצחה העונה בכל המפעלים יותר בחוץ מאשר בבית, וצברה רק שלושה נצחונות באולד טראפורד בכל המסגרות, אבל מוריניו מכחיש שהלחץ באולד טראפורד מביא לכך שהשחקנים לא מציגים את יכולתם הטובה. "המיוחד" אמר: "אם זה המצב, שיישארו בבית. אני פשוט מסרב לומר שהשחקנים שלי מעדיפים לשחק מחוץ לאולד טראפורד. זה יהיה חוסר כבוד לומר זאת כלפי האצטדיון הביתי וכלפי האוהדים".


MIRROR SPORT: Goggle Box #Tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/uzmgvQ5Xwl

— Neil Henderson (@hendopolis) 26 בנובמבר 2018


לשחק בבית או בחוץ: "אם אתם שואלים אותי מה אני מעדיף, לשחק בבית או לטוס לברן, ברור שאני מעדיף את אולד טאפורד. אני לא מרגיש לחץ כשאוהדים באים לעודד אותנו. איך אתה יכול להרגיש לחוץ כ-75 אלף באים לעודד אותך ולתמוך בך? אני לא מקבל את התיאוריה הזאת". בינתיים, אוהדי יונייטד מצביעים ברגליים אחרי היכולת הלא טובה למשחק. בפעם הראשונה מזה תקופה ארוכה לא כל הכרטיסים נמכרו למשחק ביתי בליגת האלופות.


לוק שואו אמר בקשר למאמן: "צריך לפתח עור עבה במיוחד כדי לשחק תחתיו. השחקנים צריכים להיאבק למען המנג'ר, האוהדים והקבוצה. חתמתי על הארכת חוזה בקבוצה לא בגלל שאני סובל כאן אלא בגלל שדברים טובים קורים לנו. יונייטד היא המועדון הכי גדול בעולם ואנחנו השחקנים צריכים לתרגם את זה למעשים על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי