פ.ס.ז' מעוניינת בפאביניו, תשוחח עם ראשי ליברפול

פאביניו
פאביניו | Gettyimages

רגע לפני שהשתיים ייפגשו למשחק קריטי בליגת האלופות, דווח בל'אקיפ על רצונה של אלופת צרפת לרכוש את הברזילאי שטרם התאקלם בקבוצתו של קלופ. אמבפה וניימאר כשירים, מנגד מאנה התאושש ממחלה ויפתח

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

העיתון הצרפתי "ל'אקיפ" פרסם הבוקר (שלישי) כי ראשי הקבוצה רוצים את פאביניו, הקשר שעבר הקיץ ממונאקו לליברפול ועדיין לא התאקלם באנפילד. הברזילאי נחשב להצלחה מסחררת כששיחק בקבוצה מהנסיכות הצרפתית ובשורות אלופת צרפת מסמנים אותו כמי שיכול להושיע את חוליית הקישור האחורי שלה שלוקה בחסר.

הידיעה מתפרסמת יממה בלבד לפני משחק ליגת האלופות הקריטי בין פאריס סן ז'רמן לליברפול, שעשוי להכריע את גורל הבית, אבל נראה כי המפגש בין הנהלות המועדונים הוא שיעניק לראשי פ.ס.ז' את ההזדמנות לפתוח במו"מ או לכל הפחות לגשש. מנג'ר המייטירדס יורגן קלופ הבהיר נכון לעכשיו שהוא לא מעוניין לשחרר את פאביניו, אבל אלופת צרפת עשויה גם בקיץ הבא לנסות ולצרף את הברזילאי אם העסקה לא תצא לפועל כבר בינואר.

המאמן תומאס טוכל אמר כבר באוקטובר כי פ.ס.ז' זקוקה לשחקן קישור שלישי במרכז, בנוסף למרקו וראטי ולאדריאן ראביו שצפוי לעזוב בסיום העונה. עד כה הוא השתמש גם בבלם מרקיניוס ובלאסנה דיארה שהשיא כבר מאחוריו ובקבוצה ישמחו להיפטר ממשכורתו שמגיעה לכ-4 מיליון יורו בעונה, ובכך אף לשדרג את ההצעה לאפביניו שמרוויח שכר גבוה מזה בליברפול.


פאביניו. התוספת לה זקוקה פ.ס.ז' במרכז השדה? (Gettyimages)

העובדה שפאביניו שיחק חמש שנים בליגה הצרפתית היא סיבה טובה לרכוש אותו מבחינת ראשי פ.ס.ז', כשלזכותו גם העובדה שהוא יכול לשחק כמגן ימני ולכסות על היעדרו של דני אלבס שחזר מפציעה רק במשחק האחרון בליגה אחרי שלא שיחק ממאי. ליברפול שילמה 50 מיליון יורו למונאקו על פאביניו והוא חתום עד 2023, אבל לא שיחק כמעט מאז הגיע. הוא פתח רק בחמישה משחקים העונה בכל המסגרות ובסך הכל רשם 116 דקות בליגת האלופות. ליברפול תדרוש עליו לפחות את הסכום ששילמה עליו, כשלפי החוק החדש הוא יוכל לשחק באלופות במדי פ.ס.ז' גם אם יעבור במהלך העונה.

בפן המקצועי לקראת המפגש בין השתיים מחר, קיליאן אמבפה וניימאר שהיו פצועים בפ.ס.ז' התאמנו אתמול עם כל הקבוצה ויהיו כשירים למשחק נגד ליברפול. ניימאר לא כשיר במאה אחוז, אבל נראה שיפתח לאור חשיבות המשחק. דני אלבס אמר השבוע שניימאר לא חושב אפילו להחמיץ את המשחק. אמפבה נפצע בכתפו הימנית בניצחון 0:1 של צרפת על אורוגוואי וניימאר בשריר הירך בניצחון של ברזיל על קמרון 0:1. ליברפול מן העבר השני חששה שסאדיו מאנה החולה לא יוכל לעמוד לרשותה, אולם הוא התאמן הבוקר כרגיל וצפוי לפתוח.


ניימאר ואמבפה ביציע. צפויים לפתוח במשחק הקריטי (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי