כריסטיאנו רונאלדו ניצח בפעם המאה: "הוסיף לנו ביטחון"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי החמיא ל-CR7, שבישל למנדז'וקיץ' את שער הניצחון על ולנסיה שהעלה את הביאנקונרי לשמינית: "היכולת די זהה לעונה שעברה, ההבדל בגישה". וגם: שיתוף הפעולה עם הקרואטי והנתון הנדיר

(גודל טקסט)
יובנטוס הבטיחה את מקומה בשמינית הגמר בזכות 0:1 על ולנסיה משער של מריו מנדזוקיץ', שכבש כבר שישה שערי ליגה וכעת שער בכורה באלופות העונה. למעשה היה זה שוב שער שעליו חתום הצמד החדש והנוצץ רונאלדו את מנדז'וקיץ', שחתומים העונה כבר על 15 שערי ליגה וכעת CR7 גם בישל לו שער ניצחון.


הפורטוגלי אומנם לא הבקיע ונשאר עם שער בודד באלופות העונה, אבל הוא ממשיך לשבור שיאים גם אחרי שהמיר את חולצת ריאל מדריד בחולצת הזברה של יובנטוס כשרשם את הניצחון המאה שלו בליגת האלופות. הוא הראשון במפעל שהגיע למספר הזה ובכך עבר את ליאו מסי. שימו לב לנתון הבא: רונאלדו מחזיק ברקורד ניצחונות עשיר יותר מ-136 קבוצות שהשתתפו במפעל, מתוך 140 בסך הכל. עבור יובה הייתה זו עלייה חמישית ברציפות לשלב 16 האחרונות, וגם עבורה מדובר בשיא מועדון חדש.


"קוריירה דלו ספורט" כתב על כך שלמנדז'וקיץ' יש חבר גאון בהתקפה (רונאלדו) וגם "טוטו ספורט" פחות או יותר התעלם מהקרואטי ודיבר בשער רק על רונאלדו: "אתה קוסם", אבל שם גם נכתב: "רונאלדו ומנדז'וקיץ' נראים כמו הצמד הכי לא הגיוני בעולם, אבל הם עושים את זה כמעט מדי משחק". העיתון "גאזטה דלו ספורט" גם הוא הלך בשער על תמונה של רונאלדו, למרות שבדרך כלל כובש השער הוא שמקבל את הפירגון: "התכנון של רונאלדו, הביצוע של מנדז'וקיץ'". רונאלדו נבחר גם למצטיין בעיתון עם ציון 7.5.


Sulla #Gazzetta in edicola oggi ⚽ CR7 meraviglia! La Juve passa ⚽ La Roma sbaglia ed è seconda #UCL ⚽ Inter scaccia Kane, Ancelotti scalda Napoli Speciale basket, tutto sulla Next Gen Leclerc, primo giorno in Ferrari. E molto altro! pic.twitter.com/p4SexAe6Py

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 28 בנובמבר 2018


המאמן מסימיליאנו אלגרי החמיא מאוד לוולנסיה שהבטיחה את הכרטיס רק לליגה האירופית בעקבות הניצחון של יונייטד על יאנג בויז בדקה ה-90: "ולנסיה הוכיחה שהיא קבוצה טובה עם משחק הגנה יוצא מהכלל. זה לא היה פשוט להבקיע מולם. התאמצנו לתפוס אותם לא מוכנים. במחצית השנייה היינו מאורגנים יותר ושיחקנו חכם וזה מה שהביא לנו את השער, כי החלק ההתקפי שלנו עבד פחות טוב במשחק הזה. אני שמח שעשינו את זה".


אלגרי הוסיף: "זה היה משחק שבו היינו צריכים להשתמש בראש שלנו ולהיות חכמים מפעמים קודמות. הצוות שיש כאן נפלא בדיוק כמו בעונה שעברה – זה נכון שכריסטיאנו רונאלדו הכניס לנו המון ביטחון בקבוצה, אבל בסך הכל היכולת אותו הדבר".


הבלם ג'ורג'יו קייליני שיבח את חבריו וקרא להם להתרכז בליגה, שם יש ליובנטוס יתרון מבטיח של שמונה נקודות על נאפולי: "השגנו את המטרה הראשונה של עונת 2018/19", אמר לאתר של יובנטוס. "ידענו שיהיה משחק קשה כי ולנסיה קבוצה מסוכנת. במחצית הראשונה יכולנו לשחק קצת יותר טוב, אבל הניצחון מגיע לנו".


יובה עדיין רוצה להבטיח את המקום הראשון בבית, אבל סביר להניח שזה יקרה כשהיא מקדימה את מנצ'סטר יונייטד בשתי נקודות ויש לה משחק חוץ קל נגד יאנג בויז במחזור האחרון. קייליני כאמור קרא לשחקנים להתרכז בליגה כעת, כשעד סוף השנה יש להם משחקים נגד פיורנטינה, אינטר, טורינו, רומא, אטאלנטה וסמפדוריה – לוח לא קל. "יש לנו חודש מלא משחקים לפנינו. נחזור לחשוב על ליגת האלופות בפברואר", אמר הבלם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי