מוריניו עשוי להיענש על החגיגה המוגזמת: "שחררתי לחץ"

ז'וזה מוריניו עם מרואן פלאיני
ז'וזה מוריניו עם מרואן פלאיני | AFP

מנצ'סטר יונייטד הכניעה את יאנג בויז משער של פלאיני בדקה ה-90, המנג'ר הניף בפראות חבילת משקאות והטיח אותה על הרצפה: "אני מזמין את הפרשנים להתחיל לאמן, אבל הם מעדיפים חופשות ומסכי טלוויזיה", תקף בסיום

(גודל טקסט)
למרות העונה החלשה של מנצ'סטר יונייטד בפרמיירליג, אמש (שלישי) היא הבטיחה את עלייתה לשמינית גמר האלופות עם ניצחון ברגע האחרון על יאנג בויז השווייצרית באולד טראפורד, 0:1 משער של מרואן פלאיני בדקה ה-91.


ז'וזה מוריניו חגג בצורה פשוט מטורפת את שער הניצחון של הבלגי ברגע האחרון, כאשר הניף בפראות חבילת משקאות שהייתה על כר הדשא והשליך אותה בחוזקה על הרצפה, כשאחר כך גם לקח בקבוק והטיח אותו בספסל המחליפים. אולי ביטוי לתקופה הלא קלה שהוא עובר, לתסכול ולביקורת של הפרשנים נגדו. בסך הכל יונייטד השיגה רק ניצחון רביעי העונה באולד טראפורד בכל המסגרות, וגם הוא לא היה משכנע.


ב"דיילי מייל" נכתב: "מוריניו רצה שהשחקנים שלו ישחקו עם הלב והוא קיבל את זה מפלאיני, שחקן שבשדים האדומים כבר הפך לכזה שנכנס לכר הדשא כמושיע למשימות מיוחדות. זה לא היה כדורגל יפה, זה היה לפעמים מכוער, אבל זה הביא ניצחון". העיתון "מטרו" תפס בתמונה את מוריניו מרים את הבקבוקים וכתב: "נער המים".

Wednesday's METRO Sport: "Water Boy!"#bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/cWuMxUTQcG

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) 27 בנובמבר 2018

עבור פלאיני זה היה שער ניצחון תשיעי ביונייטד ושערו השני במפעל האירופי, בדיוק כמו דייגו מראדונה. זה גם שער ניצחון ראשון של השדים האדומים בתוספת הזמן של ליגת האלופות מאז נובמבר 2007, אז כבש כמובן כריסטיאנו רונאלדו מול ספורטינג ליסבון.


במחצית הראשונה מוריניו נראה זועם בענק על מרקוס ראשפורד שהחמיץ שער בטוח, נענע בראש ובידיו וגארי ליניקר שביקר אותו ביום שישי על שאמר כי ראשפורד, ג'סי לינגרד, לוק שואו ואנטוני מרסיאל חסרי מנטליות מנצחת, צייץ נגדו מספר פעמים במהלך המשחק: "אם הייתי שחקן שרואה את המנג'ר שלי מתנהג ככה אחרי החמצה שלי, הייתי כועס מאוד. למאמן אסור להתנהג כך".


מוריניו מצדו עסק בסיום שוב בתקיפת הפרשנים: "אני מזמין את כל הפרשנים האלה שיישבו על הספסל וינהלו משחק, אבל הם מעדיפים חופשות בברבדוס וללכת למסכי הטלוויזיה ולהתעסק עם כל הטכנולוגיה החדשה מאשר לרדת למגרש ולעבוד קשה". מוריניו עשוי לעמוד לדין וכנראה לספוג קנס על ההשתוללות שלו בסיום על ידי אופ"א, אפילו להיות מורחק למשחק.


Turn to the crowd and your own bench and shake your head in disgust at one of your own players, let alone a youngster. You just don't do that as a coach. https://t.co/w1GX75yeaI

— Gary Lineker (@GaryLineker) November 27, 2018


לשאלה מדוע התנהג כך אמר מוריניו: "הוצאתי לחץ. הייתי מתוסכל. לא הייתי מרוצה ממה שראיתי. הייתי מתוסכל שלא יכולנו לכבוש, אבל כן הייתי מרוצה מהאינטנסיביות של השחקנים. הייתי מרוצה מפתיחת המשחק". זו לא הפעם הראשונה שמוריניו הסתבך על ידי בעיטה בבקבוקים ריקים – הוא הושעה למשחק על ידי ההתאחדות האנגלית בנובמבר לפני שנה אחרי שבעט בבקבוק במשחק באולד טראפורד מול ווסטהאם. הוא עשה את זה שוב במארס האחרון כשבעט בבקבוק לעבר הקהל בניצחון על קריסטל פאלאס.


פול סקולס שפרשן אתמול ב-BT המשיך לבקר את מוריניו וטען: "הקבוצה שלו שיחקה כדורגל נוראי", אבל מוריניו שנשאל על כך אמר: "תנו לי לשלוח מסר לכל אוהביי: אני בליגת האלופות כבר 14 שנה והעפלתי לנוקאאוט 14 שנה. בשנתיים שלא שיחקתי באלופות והייתי בליגה האירופית גם זכיתי בה".


מוריניו גם דיבר על דויד דה חאה, שהציל את יונייטד במצב של 0:0 כשמנע שער ודאי. הוא עדיין לא האריך את חוזהו ויש ידיעות על כך שיעזוב לפאריס סן ז'רמן, אבל מוריניו אמר: "אנחנו רוצים להשאיר אותו כי הוא השוער הכי טוב בעולם. אנחנו מועדון עם שאיפות ואם אנחנו רוצים להיות אחד המועדונים הגדולים בעולם, אנחנו צריכים שוער שהוא הטוב בעולם. ממה שאני יודע הוא רוצה גם להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי