ספאלטי: "מאמין שברצלונה תעשה את העבודה נגד טוטנהאם"

לוצ'אנו ספאלטי
לוצ'אנו ספאלטי | AFP

המנג'ר של אינטר התייחס להפסד 0:1 לקבוצה האנגלית בדקות האחרונות: "לא קראנו נכון את המהלך של סיסוקו וזה הרג אותנו". פוצ'טינו יודע שאם קבוצתו תנצח את אלופת ספרד היא תעלה באופן אוטומטי

(גודל טקסט)

טוטנהאם של מאורסיו פוצ'טינו אולי לא זוכה בתארים עדיין, אבל היא תמיד מציגה כדורגל איכותי ובעיקר לא מרימה ידיים. אתמול (רביעי) ניצחה את אינטר 0:1 ונשארה בתמונת העלייה כאשר ברצלונה כבר הבטיחה את העלייה שלה הכל תלוי במשחק האחרון בקאמפ נואו בו טוטנהאם תהיה חייבת לנצח אחרת היא תהיה תלויה באינטר. נשמע כמו משימה בלתי אפשרית במיוחד לפוצ'טינו שהביע בעבר את שנאתו לברצלונה ואמר שוב ושוב שהוא לא יאמן את הקבוצה והלב שלו שייך לאספניול בה שיחק ואימן. לאינטר תהיה עבודה קלה יותר. היא תארח במחזור האחרון את איינדהובן בתקווה לשמוע בשורות טובות מקאמפ נואו. 

ב"דיילי מייל" כבר האיצו בברצלונה כשנכתב בכותרת הראשית: "עכשיו תנצחו את ברצלונה!", אך גם בתקשורת אנגלית מבינים כי מדובר באתגר לא פשוט בכלל. כריסטיאן אריקסן הציל את טוטנהאם בדקה ה-80 עם שער מצוין אחרי התקפה קבוצתית יפה ובישול טוב של מוסא סיסוקו אחרי שנכנס בדקה ה-70 כמחליף. פוצ'טינו פרגן בסיום לצרפתי: "הוא בכושר מצוין. החברים שלו בקבוצה מאושרים שהאוהדים שלנו מעריכים אותו עכשיו. הייתה לו תקופה קשה אצלנו, אבל יום אחד חיבקתי אותו ואמרתי לו שהוא יצליח אצלנו והיום הזה הגיע. הוא היה השחקן הכי טוב נגד אינטר".

על המשחק נגד ברצלונה אמר פוצ'טינו: "הניצחון הזה מראה שמשימה בלתי אפשרית יכולה להיהפך לאפשרית. אנחנו חייבים לנסות לנצח בברצלונה. אם ננצח עלינו בלי קשר למה שתעשה אינטר. בכדורגל אתה חייב להעז ולפעמים דברים מפתיעים קורים. החלטתי להשאיר את אריקסן על הספסל כי אני יכול לשחק רק עם 11. אולי עדיף לשנות את החוק שיהיה כמו בכדורסל ואפשר יהיה להחליף כמה שרוצים. מה שבטוח אם לא היינו מצליחים החילופים שלי היה כישלון ואם ניצחנו הם הצלחה. ככה זה אצלכם (בתקשורת)".

ב"דיילי מייל" נכתב שטוטנהאם הוכיחה שהיא יכולה לשמור על העצבים מול קבוצת עלית באירופה כמו אינטר. "טוטנהאם מתקדמת בצורה יפה. היא צירפה את הסבלנות לכלי הנשק שיש לה. הם הוכיחו זאת נגד פ.ס.וו ואתמול בלילה הם ניצחו בעשר דקות האחרונות". הקשר הדני אמר: "אינטר באה להגן בלבד כי הם ידעו שתיקו יספיק להם. נגד איטלקיות אתה אף פעם לא מקבל הרבה הזדמנויות ואני מאושר שניצלתי את שלי. הולך להיות קשה בברצלונה, אבל זה גם כיף להגיע לשחק נגד הקבוצה אולי הכי טובה בעולם בלי שהיא חייבת ניצחון עלינו".


חייב לנצח את ברצלונה כדי לעלות לשמינית הגמר. מאוריסיו פוצ'טינו (AFP)

הארי קיין שיבח את הוגו לוריס שהציל שער בטוח: "הרשת הנקייה הייתה דבר ענק עבורנו. אתה גם לא יכול לשחק כדורגל משובח על כר דשא כמו בוומבלי, אבל שיחקנו טוב. עכשיו אנחנו נגיע לברצלונה עם כל התותחים".

טוטנהאם רשמה כבר שישה ניצחונות בכל המפעלים כולל צ'לסי ואינטר בארבעה ימים כך שאין להם מה להפסיד נגד בארסה. הם מקווים להשלים ניצחון שביעי השבוע בדרבי הגדול באמירויות נגד ארסנל ביום ראשון (16:05, שידור ישיר בספורט2). עוד משימה מאוד קשה.


"לא קראנו נכון את המהלך של מוסא סיסוקו וזה הרג אותנו" (AFP)

לוצ'אנו ספאלטי מאמן אינטר היה מתוסכל: "חוץ מכמה דקות במשחק עשינו מה שהיינו צריכים לעשות. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל נגיע למשחק האחרון נגד פ.ס.וו ונראה מה יקרה. לצערי הגענו לכמה הזדמנויות שלא ניצלנו אותם. אף אחד מהשחקנים לא היה מסוגל להרחיק את המסירה לשער של טוטנהאם. יש להם חוזק פיזי. הם אף פעם לא מפסיקים ללחוץ אותך. לא קראנו נכון את המהלך של סיסוקו וזה הרג אותנו".

המאמן התייחס על המפגש של טוטנהאם נגד ברצלונה: "אני מאמין שברצלונה תהיה ספורטיבית מספיק כדי לעשות את העבודה עבורנו. הם לא אוהבים להפסיד"‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי