קלופ: "למרות התוצאות עוד יש סיכוי, נעשה הכל כדי להעפיל"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול לקראת המפגש הגורלי מול נאפולי: "חייבים להראות שאנחנו יותר טובים. האוהדים צריכים להתגייס". על סלאח: "בטח אם הוא יכבוש 39 שערים העונה יתלוננו". אנצ'לוטי: "לא הגענו כדי להתגונן, נשחק כרגיל"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)
ליברפול תשחק מחר (שלישי) את משחקה הכי חשוב עד כה העונה, כשהיא זקוקה לניצחון 0:1 או בהפרש של שני שערים על נאפולי באנפילד בליגת האלופות, בהנחה שפאריס סן ז'רמן תנצח את הכוכב האדום בבלגרד. בקבוצה מקווים שמוחמד סלאח יהיה בכושר שהפגין נגד בורנמות' בניצחון 0:4 בו כבר שלושער.


יורגן קלופ צוטט היום ב"מירור" כשאמר: "לא פקפקתי ביכולת של סלאח לשנייה. אחרי עונה בה אתה כובש 41 שערים ברור שכל אחד היה קצת מתקשה בעונה לאחר מכן, אבל לא ידוע לי מה כתבו עלי ועליו כי היה ברור לי שסלאח מסוגל להצליח גם העונה. איך בדיוק רציתם שהוא יוכיח שהוא בכושר, יכבוש 10 שערים בחמשת המשחקים הראשונים? בטח אם יכבוש העונה 39 יגידו 'כן הוא מסוגל, אבל זה לא 41 שערים'". סלאח יזכה מחר בחזרה לסיוע של סאדיו מאנה, שהתאושש מפציעה לאחר שהחמיץ את הניצחון בברנלי ורק עלה מהספסל מול בורנמות', וכעת ישוב להרכב.


הקבוצה לא הפסידה ב-18 משחקי בית בליגת האלופות, וכעת חייבת ניצחון. יורגן קלופ קרא לאוהדים ליצור אווירה מדהימה באנפילד שתהמם את שחקני נאפולי ותדחוף את המייטי רדס לניצחון: "לא היינו טובים בהפסד 1:0 נגדם והדבר הראשון שאנחנו צריכים להראות להם שאנחנו הרבה יותר טובים עכשיו. שוב, אנחנו צריכים לקרוא לאוהדים להגיע וזה משחק מאסיבי. מצידי שיתחממו כל הזמן לעמוד על הרגליים ולעודד אותנו. חבל שהגענו למצב כזה, אבל כעת כולם צריכים להתגייס", אמר ל"ליברפול אקו".


קלופ.
קלופ. "כולם צריכים להתגייס" (Gettyimages)


במסיבת העיתונאים הוסיף המנג'ר: "אנחנו יודעים שמשחק החוץ בנאפולי לא היה טוב, גם לא בבלגרד. בפאריס היינו בסדר ואפשר להפסיד במגרש כזה. בבית היינו טובים ומחר עלינו להיות אפילו טובים יותר, להופיע ברמה הכי גבוהה שאנחנו יכולים. אחרי קמפיין כזה אנחנו עדיין בעמדה לעלות וזה מיוחד, זו הזדמנות גדולה מבחינתנו. הפרמיירליג חשובה, אבל רק דצמבר ואפילו לא הגענו לחג המולד, אנחנו חושבים רק על נאפולי ויודעים איזו תוצאה אנחנו צריכים להשיג. יהיה קשה כי זו קבוצה מעולה בהתקפות מתפרצות, אבל אם יש לנו הזדמנות אז עלינו לעשות הכל כדי להצליח".


קרלו אנצ'לוטי אמר ל"מירור": "אני יודע שמו סלאח היה בכושר מצוין השבוע, אבל בואו נקווה שהוא כבר ירה את כל התחמושת שלו ונגדנו הוא לא יכבוש". במסיבת העיתונאים בליברפול הוסיף המאמן: "לא הגענו לכאן כדי לעשות הגנה, אלא לשחק את המשחק שלנו. הפרמיירליג מאוד תחרותית וליברפול נמצאת בפסגה, אז מובן מאליו שיהיה לנו קשה. לא יודע איך הם ישחקו, יודע מה אנחנו מתכננים והניצחון במפגש הקודם נתן לנו ביטחון. נצטרך להיות מפוקסים ואם נעשה זאת נוכל להשלים את המשימה. העונה שלנו לא תסתיים מחר גם אם לא נעלה".


ג'ו גומז הפצוע לא ישחק נגד נאפולי, אבל המועדון פרסם הבוקר רשמית שהמגן-בלם ששיחק בעבר בצ'רלטון תחת גיא לוזון האריך את חוזהו בליברפול עד 2024. החוזה הנוכחי היה אמור להסתיים ב-2022, כך שהוא האריך אותו בעצם בשנתיים.


@J_Gomez97 has signed a new long-term contract with the Reds!

▶️ https://t.co/IZwV5kxQUppic.twitter.com/c5InmGpG7M

— Liverpool FC (@LFC) 10 בדצמבר 2018


גומז שיחק העונה 18 משחקים בליברפול, אבל שבר את רגלו השמאלית בניצחון 1:3 על ברנלי. הוא אמר לטלוויזיה של ליברפול אחרי הארכת החוזה: "אני אוהב את המועדון הזה. אני אוהב לשחק וללמוד עוד כדורגל באנפילד. אני מאושר להמשיך. היו לי עליות וירידות בקבוצה, זו העונה הרביעית שלי במועדון וכל אחת מהן היתה נפלאה. ברור שהייתי רוצה לספוג פחות מהלומות ממה שספגתי כמו הפציעה האחרונה, אבל הכל הוא חלק ממסע אחד יפה שאני מחבק אותו". בעקבות היכולת שלו לליברפול הוא זומן לנבחרת וכבר שיחק שישה משחקים.


במסיבת העיתונאים לקראת נאפולי גם הבלם וירג'יל ואן דייק נכח והחמיא לגומז: "הוא ראוי להארכת החוזה, הוא שחקן נהדר שהוכיח את עצמו גם בנבחרת אנגליה והוא רק ישתפר. המשחק מול נאפולי הוא כמו גמר בשבילנו ועלינו להאמין בעצמנו ולהראות זאת. אנחנו רוצים להראות לכל העולם שאנחנו שייכים לליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי