אמבפה: "התחלנו לשחק את הכדורגל שמצפים מאיתנו"

ניימאר, קיליאן אמבפה
ניימאר, קיליאן אמבפה | Gettyimages

הצרפתים טיילו בסרביה כשהביסו 1:4 את הכוכב האדום והכוכב הצעיר הודה: "ניצחנו פעם אחת בארבעה משחקים, אבל אז הבנו את המצב בבית והגבנו טוב". הנשיא אל חלאיפי: "המטרה הייתה לסיים בפסגה ולהימנע מהגדולות"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

אף קבוצה לא תרצה לקבל את פאריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות. אתמול (שלישי) אלופת צרפת דרסה 1:4 בבלגרד את הכוכב האדום, במגרש בו גם ליברפול וגם נאפולי לא ניצחו והבטיחה את ראשות הבית. היריבות שיכולות לשחק נגדה הן אתלטיקו מדריד, טוטנהאם, שאלקה, אייאקס, רומא, ליון או מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד או יובנטוס, וכל אחת מהן צריכה לקחת בחשבון שמדובר בקבוצה עם אופי, לא רק כזו שמשופעת בכוכבים.

פ.ס.ז' כבר כבשה העונה 70 שערים, יותר מכל קבוצה אחרת בחמש הליגות הגדולות של אירופה כשמנצ'סטר סיטי שנייה עם 66 שערים. ל'אקיפ כתב ששלישיית MCN (קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני וניימאר) ששוב כבשה עשתה את ההבדל. "הקסם של ניימאר ימשיך להסתובב באירופה גם בפברואר. ניימאר הרגיש אתמול כמו בבית ב'מארקנה' הסרבי. לגיהנום המפורסם של האיצטדיון לא הייתה כל השפעה על פ.ס.ז' שהגיעה נחושה לקחת את הגורל שלה בידיה", נכתב בעיתון.

בל'אקיפ כבר חושבים על הגרלת השמינית ובעיתון נכתב: "הפעם פ.ס.ז' צריכה להימנע מקבוצה אחרת של מדריד – אתלטיקו מדריד. כל שאר הקבוצות טובות, אבל אפשר יהיה לעבור אותן ובכל מפגש פ.ס.ז' אמורה להיות פייבוריטית" (יש לקחת בחשבון שזאת בהשערה שסיטי ויובנטוס יסיימו בפסגה). ניימאר, מרקיניוס וטיאגו סילבה, שלושת הברזילאים, קיבלו בעיתון ציון 8. אמבפה 7 וקבאני 6. ג'יאנלואיג'י בופון שעלה לשחק למרות התחזיות קיבל ציון 4.


ניימאר. בצרפת חוששים רק מאתלטיקו מדריד (Gettyimages)

המאמן תומאס טוכל הזכיר לכולם שהקמפיין נפתח בהפסד באנפילד 3:2 הסתיים במקום הראשון בבית: "שיחקנו בבית קשה מאוד שהיו בו קבוצות איכותיות מאוד. היה קשה בעיקר אחרי ההפסד במשחק הראשון באנפילד, אבל הקבוצה הראתה שהיא יודעת להתאושש מהפסד כזה. הביחד שלנו הוא הנשק הכי גדול של הקבוצה. אותם שחקנים ששיחקו נגד ליברפול באנפילד היו גם אלה שניצחו אותה בפאריס. קשה מאוד לנצח בבלגרד והשחקנים שיחקו נפלא. שלטנו במשחק, הסתכנו ואהבתי את התגובה שלנו אחרי שהם צמצמו ל-2:1". הנשיא נאסר אל-חלאיפי אמר כי הוא מקווה שפ.ס.ז' תעלה עם ביטחון גדול לשמינית הגמר ושהוא מחכה להגרלה ביום שני. "השגנו את המטרה שלנו לסיים ראשונים בבית ולא לשחק נגד הגדולות מהמקום הראשון. גאה בבחורים".

קיליאן אמבפה הוסיף: "אחרי שניצחנו רק משחק אחד מתוך ארבעת הראשונים, הגבנו בצורה טובה. לא חושב שהעלינו את רמת משחקנו, אלא יותר זו הייתה הבנה של המציאות שאנחנו נמצאים בבית קשה. התחלנו לספק את הכדורגל שרצו לראות מאיתנו ושמענו למה שדרש מאיתנו מהמאמן. שאלנו את עצמנו שאלות כשחקנים בודדים וכקבוצה. אתה צריך לדעת לשוחח על הבעיות בצורה כנה וזה מה שעשינו".


"הביחד שלנו הוא הנשק הכי גדול של הקבוצה" (Gettyimages)

אמבפה בישל שני שערים וניימאר בישל את השער שלו, ועל כך אמר: "יש לי את ההזדמנות לשחק לצידם של שני שחקנים מעולים לצידי (ניימאר וקבאני, י.ז). כשאתה משחק כמו הלילה זה טוב עבור כולם. מדובר בשחקנים שאין להם מה להוכיח לאף אחד. קבאני מלך השערים של המועדון וניימאר אחד הטובים בעולם. נראה מה יהיה בהגרלה, אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר רחוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי