ספאלטי הודה: "לא עמדנו בלחץ, איבדנו יותר מידי כדורים"

לוצ'אנו ספאלטי
לוצ'אנו ספאלטי | AFP

התקשורת האיטלקית קטלה את מאמן אינטר ושחקניו אחרי הכישלון בליגת האלופות עקב התיקו נגד פ.ס.וו: "החילופים לא היו טובים, איקרדי אחד לא מספיק". המנג'ר הגיב: "ככל שהמתח עלה, ככה איבדנו את הכיוון"

(גודל טקסט)

"אפקט כריסטיאנו רונאלדו" נגמר עבור הסרייה A. אתמול (שלישי) היה לילה שחור לשתי האיטלקיות נאפולי ואינטר שהודחו מליגת האלופות. הדברים נאמרו בעיקר לגבי אינטר שהייתה זקוקה בדיעבד לניצחון על פ.ס.וו שסיימה את דרכה במפעל באופן רשמי לפני המפגש בין השתיים והנראזורי כשלו עם תיקו 1:1 בסן סירו והצלה ענקית אחת של בלם איינדהובן. ניצחון היה מעלה אותה נוכח ה-1:1 של ברצלונה נגד טוטנהאם.

"ערב אפל לכדורגל האיטלקי באירופה", אתמול נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" כי העלייה של אינטר לשמינית הגמר תלויה במאורו איקרדי וליאו מסי, אבל שניהם אכזבו לפי העיתון האיטלקי: "לוצ'אנו ספאלטי לאן אתה הולך עם אינטר? מאורו איקרדי אחד לא מספיק". ב"קוריירה דלו ספורט" עקצו: "נתראה בימי חמישי". התקשורת האיטלקית טענה הבוקר כי ספאלטי אשם בניהול המשחק הגרוע בעיקר בשל החילופים הלא מוצלחים. בעוד מאורו איקרדי קיבל ציון 7.5 על משחקו בגאזטה הרי שספאלטי קיבל ציון 5.


איקרדי הצטיין אך אינטר פישלה נגד פ.ס.וו (AFP)

ספאלטי הודה: "הלחץ הרג אותנו. לא הצלחנו לשמור על שקט נפשי במהלך המשחק למרות שעוד הכל היה פתוח. איבדנו את הכדור יותר מידי פעמים וטקטית לא היינו מאורגנים. נתנו לפ.ס.וו לעשות לנו כמה התקפות מתפרצות. ככל שהמתח עלה וידענו שצריך לנצח ככה איבדנו את הכיוון. הלחץ הפסיכולוגי היה העובדה העיקרית שמנעה מאיתנו לנצח".

מאמן אינטר הוסיף: "ראינו על לוח התוצאות שברצלונה הוליכה. הקהל עודד אותנו, אבל קבוצה כמו אינטר חייבת שתהיה לה מנטליות של ווינרים להתמודד עם מצבים כאלה. שחקן אחד כמו איקרדי לא יכול לשנות את התמונה. אתה חייב לעשות הכל ביחד. יש אכזבה גדולה בקרב כולם ואני מבין זאת".

בסיום המשחק אוהדי אינטר שרקו בוז וקראו לספאלטי להתפטר אחרי קמפיין כושל יחסית גם בליגה. אישתו של איקרדי וונדה נארה נצפתה בוכה ביציע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי