איסקו ספג בוז והתעמת עם האוהדים, עשוי לעזוב את ריאל

איסקו
איסקו | AFP

הבלאנקוס הובסו בביתם 3:0 על ידי צסק"א מוסקבה והצופים בסנטיאגו ברנבאו הגיבו בבוז, הקשר שממעט לשחק סירב לענוד את סרט הקפטן ולא ברור אם יישאר. קרבחאל: "הצעירים לא ראויים ללבוש את החולצה עדיין"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד שוב בעיצומו של משבר. נכון שההפסד אתמול 3:0 לצסק"א בסנטיאגו ברנבאו היה במשחק שלא קבע דבר לאלופת אירופה – שכבר עלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון – אבל להפסיד בהרכב סביר מול הנציגה הרוסית בצורה משפילה זה לא מדבר שמתקבל על הדעת אצל הבלאנקוס. גם היה ההפסד השני של סנטיאגו סולארי כמאמן, לאחר שהפסיד באותה תוצאה גם לאייבר בליגה, ואין ספק שנורה אדומה נדלקה בבירת ספרד.


ב"מארקה" נכתב: "ריאל מדריד הובכה והושפלה בבית. זה היה אחד מהפסדי הבית הכי משפילים של הקבוצה מזה שנים. הבלאנקוס היו טובים יותר בחלק מהמחצית הראשונה, אבל מיד כשספגו זו הייתה כניעה מבישה של כל הקבוצה. כבר במחצית השחקנים נשלחו לחדר ההלבשה עם מקלחת של שריקות בוז". העיתון כתב בשער המודפס שלו: "לילה שצריך לשכוח אותו" עם תמונה של איסקו נגד האוהדים. בעיתון "אס" הלכו על ביקורת נוקבת ועשרה משחקני הקבוצה (כולל שלושה מחליפים) לא קיבלו שום ציון. וינסיוס ג'וניור קיבל ציון שני אסים ואלברו אודריוסולה ומרקו אסנסיו ציון אס אחד.


איסקו סירב לקבל את סרט הקפטן כשמרסלו הוחלף בגלל שריקות בוז נגדו והסתבך עם האוהדים. הצופים שרקו לו בוז אחרי החמצה מפעולה של ויניסיוס ג'וניור – כל היציע הצפוני שרק בוז ואיסקו נעמד כשהוא מראה לאוהדים בתנועה של "מה אתם רוצים?". איסקו איבד כנראה את הביטחון אחרי שהוא לא משחק בקביעות בהרכב. ב"מארקה" שאלו "מה יש לאיסקו בדיוק?", וגם ענו: "אולי המשחק לא קבע, אבל צורת ההפסד תגרום לאנשים לדבר הרבה על המשחק הזה ותערער את ביטחון השחקנים. קודם איסקו הוענש על ידי המאמן כשלא שיחק ועכשיו הוא מתעמת עם האוהדים. יש חשש גדול שירצה לעזוב. העתיד שלו לא מעודד. קרן האור היחידה היא שוויניסיוס שיחק כנראה את משחקו הכי טוב עד כה".


#LaPortada 'Una noche para olvidar' #UCLpic.twitter.com/RxsRakBLBO

— MARCA (@marca) December 12, 2018


המגן השמאלי, מרסלו, שחזר מפציעה, אמר בסיום: "אם אתה סופג בוז, כנראה שאתה צריך לשנות משהו. זו זכותם של האוהדים לשרוק בוז כשהם לא מרוצים ממשהו והם עשו את זה גם לי בעבר. ניסיתי לתת לאיסקו את סרט הקפטן כאשר הוחלפתי, אבל הוא ביקש ממני לתת אותו לדני קרבחאל, אני לא יודע למה. אנחנו קבוצה שהולכת לעבוד קשה כדי שהפסד כזה לא יקרה שוב. ריאל מדריד היא קבוצה שנלחמת עד הסוף. תוצאה של 3:0 קשה מאוד לעיכול".


סולארי לא התרגש משריקות הבוז: "זכותם של האוהדים לשרוק בוז. זכותם לבטא את עצמם. אנחנו לא שיחקנו עם עוצמה בהתקפה והם כן. במחצית הראשונה היו לנו הזדמנויות, אבל בחצי השני לא. היינו כולנו רעים מאוד. אני לא מתייחס רק לאיסקו אלא לכולם. הקבוצות שמשחקות באלופות תמיד יענישו אותך אם אתה לא מנצל הזדמנויות. שיחקנו טוב ב-35 הדקות הראשונות".



סולארי. הפעם השנייה שקבוצתו חוטפת 3:0 משפיל (AFP)


דני קרבחאל טען שאולי אין מקום לשחקני הבית הבכירים בקבוצה הראשונה: "לפני כמה שבועות דיברו על הצעירים של ריאל מדריד, אבל אולי הם לא ראויים עדיין ללבוש את החולצה של הקבוצה. בוז לאיסקו? לא שמתי לב לכך, אבל אני יכול להגיד שהוא כבר שנים איתנו והוא שחקן אמיץ מאוד. דווקא הוא שחקן עם אופי ותמיד כשהדברים לא עובדים על המגרש הוא מבקש את הכדור".


היו גם כמה נקודות היסטוריות במשחק, לטוב ולרע. ויניסיוס ג'וניור בן ה-18 ו-152 ימים, הוא השחקן השלישי הצעיר ביותר שפותח בהרכב של ריאל מדריד במסגרת ליגת האלופות כשרק ראול (18 ו-77 ימים) ואיקר קסיאס (18 ו-117 ימים) היו צעירים יותר, כך שהוא הזר הצעיר ביותר. כמו כן, ריאל מדריד שיחקה עם ההרכב השלישי הכי צעיר שלה במפעל עם גיל ממוצע של 24 ו-100 ימים.



ויניסיוס ג'וניור. מנקודות האור של הבלאנקוס אמש (AFP)


צסק"א כבשה מול ריאל בחוץ במחצית הראשונה צמד לראשונה מאז שדורטמונד עשתה זאת ב-2012, ושימו לב לנתון הבא: ב-252 משחקים באירופה בברנבאו הבלאנקוס מעולם לא הפסידו בהפרש של יותר משני שערים. כמו כן ההפסד האחרון של ריאל מדריד בשלב הבתים בבית היה למילאן בעונת 2009/10 בתוצאה 3:2. ריאל מדריד גם הפסידה לצסק"א בחוץ 1:0 והפעם האחרונה שספגה הפסד בבית ובחוץ לאותה קבוצה בבתים הייתה מול יובנטוס בעונת 2008/9.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי