מנואל נוייר: "ליברפול קבוצה פגיעה, אפשר לנצח אותה"

מנואל נוייר
מנואל נוייר | Gettyimages

שוער באיירן מינכן על הגרלת שמינית הגמר: "אפשר לנצח אותם בהתקפות מתפרצות". קובאץ': המפגש הכי מעניין בשלב הזה". קלופ: " משחק קשה מאוד עבורנו". ב"בילד" הגרמני ציינו שלושה יתרונות של האנגלים

(גודל טקסט)
בעקבות ההגרלת שמינית גמר ליגת האלופות שתפגיש בין ליברפול לבאיירן מינכן, נכתב ב"בילד" של"מייטירדס" יש יתרון גדול על אלופת גרמניה מחוץ למגרש. יורגן קלופ מכיר את הבונדסליגה כמו את כף ידו ושיחק 29 משחקים רשמיים נגד הבווארים כמאמן מיינץ ודורטמונד בהם ניצח בתשעה. הניצחון האחרון של האנגלים היה ב"גביע אאודי" 0:3 בקיץ האחרון, ולליברפול יש עוד שלושה אנשים שמכירים מצוין את המועדון הגרמני מבפנים. 

יורגן קלופ אמר על ההגרלה: "מה שבטוח זה שאני לא אומר לעצמי 'תודה לאל שקיבלנו את באיירן מינכן' ובטוח ששם לא אומרים אותו דבר. זה משחק קשה מאוד עבורנו אבל כנראה ככה זה היה אמור להיות. כבר עבר הרבה זמן מאז ששיחקתי נגדם במשחק רשמי כך שאני מצפה לזה. הצוות שלנו בקבוצה מכיר את הבונדסליגה יותר מכל ליגה אחרת, אך בסופו של דבר הדברים ייקבעו על כר הדשא". 

ב"בילד" ציינו את שלושת האנשים שנותנים יתרון לליברפול במאבק. מאמן הכושר אנדראס קונמאייר שעבד שש שנים בבאיירן מינכן והצטרף ל"מרסיסיידרס" ב-2016. הוא אימן תחת לואיס ואן חאל, יופ היינקס ופפ גווארדיולה, ומכיר הרבה סודות במועדון ואת רוב השחקנים. 

יתרון נוסף מגיע מכיוונה של התזונאית הגרמניה של ליברפול מונה נמר, שהיא אחראית על השחקנים בכל הקשור לתזונה. היא מתמחה במאכלים מיוחדים ונחשבת לאחת מאלה שהפכו את המייטירדס לאחת הקבוצות הכי דינמיות בעולם. גם היא עבדה בבאיירן והצטרפה לליברפול גם כן ב-2016. האיש השלישי הוא כמובן ג'רדאן שאקירי ששיחק אצל הבווארים ולמרות כל השינויים במועדון, 13 שחקנים בקבוצה עדיין שיתפו איתו פעולה.  



#UCL last 16 dates confirmed…

First Leg: Tuesday 19 February (H)
Second Leg: Wednesday 13 March (A)

Ticket details will be announced on https://t.co/MbnHVeRG0J in due course. pic.twitter.com/mJImdjDiA3

— Liverpool FC (@LFC) 17 בדצמבר 2018

 

למרות כל זאת שוער באיירן מנואל נוייר טוען: "ליברפול קבוצה פגיעה. אפשר לנצח אותה בנשק שלה, התקפות מתפרצות. ברור שזו הגרלה קשה כי היא מובילה את הפרמיירליג, שיחקה בגמר בשנה שעברה ונמצאת בכושר טוב, אבל אפשר להציב מולה התקפה טובה וזה יעבוד". המאמן ניקו קובאץ' אמר על המפגש: "תהיה התעניינות מטורפת של התקשורת. זה המשחק הכי מעניין בשמינית הגמר וזו גם היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל. אני חושב שהסיכויים הם 50 אחוז לכל קבוצה". 



מנואל נוייר. "אפשר לנצח את ליברפול בנשק שלה" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי