"אייאקס יכולה להפתיע את ריאל בשמינית גמר האלופות"

ווסלי סניידר
ווסלי סניידר | צילום: AFP

ווסלי סניידר, שחקן העבר של הבלאנקוס, המשחק כיום בדוחא, סבור כי הקבוצה מאמסטרדם נמצאת כיום בתקופה טובה, בדיוק כזאת המתאימה לפגוש את הקבוצה ממדריד

(גודל טקסט)

 ווסלי סניידר, שחקנה לשעבר של ריאל מדריד, התראיין ל"מארקה" והתייחס למשחק שיהיה בין ריאל מדריד ואייאקס בשמינית גמר ליגת האלופות. סניידר דיבר בין היתר על היכולת של אייאקס ואמר: "אוהד הכדורגל הממוצע של ריאל מדריד, לא עוקב אחרי אייאקס ולא מבין שהם נמצאים ברגע טוב מאוד בקריירה של הקבוצה וזה הטיימינג הכי טוב שלהם לפגוש קבוצה כמו הבלאנקוס".

סניידר המשחק באל ג'רפה בדוחא, עוקב משם אחרי שני המועדונים ואמר: "ריאל מדריד לא נמצאת בתקופה הכי טובה שלה בחודשים האחרונים. לאמסטרדם יש היום שחקנים מוכשרים מאוד. לריאל מדריד יהיה קשה מאוד להדיח אותם. ברור שריאל מדריד מועמדת בכל מקרה, למרות כל הבעיות, אבל אני צופה לה קשים בגלל שבכל פעם שהיא משחקת נגד קבוצות שיודעות להחזיק בכדור, יש לה בעיה. ריאל מדריד היא קבוצה שונה באירופה, אבל לדעתי יש לה אופציות לעלות ולהפתיע".

על דה ליכט ודה יונג אמר: "הם שני שחקנים מוכשרים מאוד שיתנו בעתיד הרבה מאוד מהכישרון שלהם להצלחה של הקבוצה בה ישחקו ולנבחרת. הם הולכים לעשות קפיצה גדולה מאוד ביכולתם". על העזיבה של כריסטיאנו רונאלדו, אמר: "היה ברור שעזיבתו תשפיע על הקבוצה, לכן אני לא מופתע שחסרונו משפיע כעת על הבלאנקוס. אם הוא היה נשאר בקבוצה, לאייאקס היו הרבה פחות אופציות לנצח". על הגעגועים לריאל מדריד: "במשחק האחרון שהייתי בו בברנבאו, גמר הליברטדורס, הרבה אוהדי ריאל מדריד זיהו אותי וזה ריגש אותי. פגשתי חברים גדולים כמו סרחיו ראמוס ומרסלו. אני אוהב את העיר ואת הקבוצה הזאת שנכנסה לי ללב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי