זאניולו: "זה לילה מדהים עבורי, הרגשה שאי אפשר לתאר"

ניקולו זאניולו
ניקולו זאניולו | AFP

החלוץ בן ה-19 שכבש צמד מול פורטו התרגש: "אני חסר מילים, בחיים לא ציפיתי לזה". דה רוסי הוסיף: "זאניולו שחקן גדול שיהפוך לאלוף גדול" קסיאס אופטימי: "הכל עוד פתוח". קונססאו: "מאמין שנעלה בגומלין"

קבוצות: רומא פורטו
(גודל טקסט)
המנהל הספורטיבי של רומא, מונצ'י, ספג העונה הרבה ביקורות על השחקנים שמהמועדון מכר והביא לקבוצה שנראתה הרבה זמן כמו צל של עצמה, אבל אתמול (שלישי) הילד בן ה-19 ניקולו זאניולו שהוא תגלית העונה ברומא, והגיע בעסקת ראג'ה נאינגולן מאינטר, כבש צמד בניצחון על פורטו 1:2. הג'אלורוסי ספגו שער שיסבך להם את החיים בגומלין, אבל עדיין זו תוצאה חיובית לקבוצה שהמאמן שלה אוזביו די פרנצ'סקו היה מועמד לפיטורים כמה פעמים השנה.


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שזה היה לילה בלתי נשכח לילד האיטלקי הצעיר ביותר שכבש צמד בליגת האלופות. השחקן קיבל ציון 8 ב"גאזטה" לעומת אדריאן לופס שכבש עבור פורטו וקיבל 7. זאניולו אמר ל"סקאי איטליה": "זה לילה מדהים עבורי. אני חסר מילים ובחיים לא ציפיתי לדבר כזה, אבל יש לנו גומלין וחבל שספגנו שער מפורטו. ההרגשה לחגוג ליד יציע הקורבה של האוהדים היא פנטסטית. אני לא יכול לתאר את ההרגשה ומקווה שעוד אכבוש כמה שערים". הלילה היה שייך לצעיר מטוסקנה שהפך ליקיר אוהדי רומא מאז הגיע מאינטר, שם לא זכה לקבל אפילו דקה אחת של משחק. אמש הוא קיבל מחיאות כפיים ענקיות באולימפיקו והאוהדים חושבים שהוא היורש של פרנצ'סקו טוטי.


דניאלה דה רוסי שחגג עם זאניולו אמר: "זאניולו כבר לא מפתיע אף אחד. יש לו כוח פיזי מדהים יחסית לילד בן 19. הוא משלב את זה עם טכניקה מעולה. הוא כבר עכשיו שחקן גדול, אבל הוא יהפוך בעתיד לאלוף גדול".


Sulla #Gazzetta in edicola oggi
ZaniORO! La Roma vince 2-1 Inter, patto contro Wanda Nara Addio a Banks, sua la parata del secolo ⚽️ Gattuso al… Max, il Milan torna in alto Italia di bronzo ai Mondiali di sci! E molto altro… pic.twitter.com/yPZ626Fk74

— LaGazzettadelloSport (@Gazzetta_it) 13 בפברואר 2019


המאמן די פרנצ'סקו הבטיח לתקוף בגומלין בפורטו: "אם ננסה להגן על התוצאה זו תהיה הטעות הכי גדולה. חבל שספגנו שער, אבל ברכותיי לשחקנים על ההופעה שלהם. הם יצרו המון מצבים ולא נתנו לפורטו לעשות הרבה בהגנה שלנו. הם גם בחרו בזמן הנכון לכבוש. השער של פורטו אפילו לא נבע מטעות שלנו, זה היה כדור שפגע בשחקן שלנו באופן מוזר. עשינו טעויות מעטות והדבר היחיד המצער זה שלא גמרנו את זה עם 0:2".


על זאניולו אמר המאמן: "בואו ניתן לילד לגדול. הקרדיט מגיע לכולם. אמרתי לו להמשיך לשחק עם הראש כי אם אתה כובש זה יכול לפעמים להוציא אותך מהריכוז מרוב שאתה שמח. הוא לא רק המשיך להיות מרוכז אלא כבש עוד שער וזה לזכותו. ללא ספק יש לנו ביד שחקן עם כישרון יוצא מן הכלל". רומא הובסה רק לפני כמה משחקים 7:1 בגביע האיטלקי על ידי פיורנטינה, אך אתמול זה נראה כאילו מדובר בקבוצה אחרת. די פרנצ'סקו סיפק הסבר מפתיע: "לפעמים אתה יכול להשתפר דווקא אחרי כישלון גדול כי אתה לומד ממנו. זה לא היה צריך לקרות, אבל עכשיו אנחנו צריכים לנצל את זה. לצערי טעות אחת משנה הכל, אבל אלה שלא טועים הם אלה שלא עושים כלום".


השוער הוותיק בו ה-37 של פורטו, איקר קסיאס אמר: "השער שלנו היה צודק לאור מה שקרה במגרש. המשחק היה די שקול. השער השני שספגנו היה חוסר מזל מבחינתנו. הכל עוד פתוח לחלוטין בגומלין. רומא אולי לא בין ארבע הגדולות בליגה באיטלקית כרגע, אבל יש להם שחקנים גדולים". מאמן פורטו סרג'יו קונססאו נשמע בטוח בעצמו וטען: "אני מאמין שנעלה בגומלין. היינו קרובים לכבוש ראשונים מהנגיחה של דנילו וסגרנו טוב את רומא במחצית הראשונה, אבל רומא כבשה בנסיבות של בלאגן בקבוצה כשיאסין ברהימי שכב פצוע על הדשא".  



איקר קסיאס. "הכל עוד פתוח" (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי