צפו: אוהדי אייאקס הדליקו נפצים מחוץ למלון של ריאל מדריד

אוהדי אייאקס
אוהדי אייאקס | Gettyimages

המשטרה ההולנדית עצרה ארבעה אוהדים מקומיים שהציתו גם זיקוקים כדי להפריע את שנתם של שחקני אלופת אירופה. גם בשנה שעברה סבלו הבלאנקוס מאירוע דומה בפאריס

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תשחק הערב (רביעי, 22:00) במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות נגד אייאקס ב"יוהאן קרויף ארנה" באמסטרדם, ועוד לפני הקרב בכר הדשא, עושה רושם שהאוהדים המקומיים מתכוונים להקשות את החיים על אלופת אירופה.


לפי דיווח ב"מארקה", המשטרה ההולנדית עצרה לפנות בוקר ארבעה אוהדי אייאקס שהדליקו נפצים וזיקוקים מחוץ למלון בו מתאכסנת ריאל מדריד, זאת במטרה להפריע את מנוחתם של השחקנים לקראת המשחק הגורלי הערב. האירוע התרחש החל מהשעה 2:00 ונמשך עד 4:00, אז נעצרו האוהדים, שלפי "דה טלחראף" המקומי נחשבים לקיצוניים ביותר במועדון.


שחקני אלופת אירופה התעוררו משנתם בעקבות הפיצוצים, כשזו אינה הפעם הראשונה בה הם נתקלים בתקרית מהסוג הזה. רק בשנה שעברה, בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות בפריז, כ-50 אוהדי אולטראס מקומיים שניסו להפר את הסדר מחוץ למלון ושניים מהם נעצרו, ובריאל מדריד רק יכולים לקוות שהדבר לא יבפוך להרגל קבוע אצל אוהדי היריבות. 


Ajax hooligans used fireworks at Real Madrid's hotel in Amsterdam to keep the players from sleeping. [Fside IG] pic.twitter.com/LbTcnRarKb

— Real Madrid Info (@RMadridInfo) February 13, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי