הזוי: הפציעה של סאנצ'ס – בגלל התנגשות עם הקוון בחימום

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | AFP

הצ'יליאני, שנכנס כמחליף בהפסד 2:0 נגד פריז סן ז'רמן, קיבל טיפול נוסף במחצית. סולשיאר יזדקק לשירותיו נגד צ'לסי כיוון שגם לינגארד ומרסיאל פצועים. אנדר הררה לקראת הגומלין: "אפשר להפוך את התוצאה"

(גודל טקסט)
העונה של אלכסיס סאנצ'ס במנצ'סטר יונייטד לא מצליחה להתרומם, וסובלת גם מבעיות ביזאריות. עכשיו מתברר כי הוא נפצע במשחק בליגת האלופות שלשום (שלישי), שנגמר בהפסד 2:0 לפריז סן ז'רמן, כשהתנגש בקוון בזמן שהתחמם כדי להיכנס למשחק. ביזארי והזוי, בעיקר כאשר הוא גילה משחק לא טוב במחצית השנייה – אולי בגלל הפציעה. המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, שנשאל מה יהיה איתו, אמר לעיתונאים: "אני לא יכול לעזור לו. הוא חייב למצוא את היכולת שלו מחדש". הנורבגי לא היה מודע לסיפור עם הקוון.


ב"דיילי מייל", שהביא את הסיפור, פורסם שסאנצ'ס כעת בספק למשחק הגביע האנגלי ביום שני נגד צ'לסי בסטמפורד ברידג'. גם אנטוני מרסיאל וג'סי לינגארד פצועים וכנראה לא ישחקו, כך שסולשיאר זקוק לצ'יליאני דווקא כעת. הפציעה קרתה כאשר סאנצ'ס התחמם להיכנס במקום לינגארד שנפצע בירך השמאלי לקראת סיום המחצית הראשונה. סאנצ'ס התנגש בקוון האיטלקי פביאנו פרטי, נפל לקרקע וקיבל טיפול.


Man Utd ace Sanchez suffers freak injury after colliding with linesman while warming up #AlexisSanchezhttps://t.co/hOkIcZdoLTpic.twitter.com/EYFxHZTZJH

— sportz247 (@sportz24x7) 14 בפברואר 2019


סאנצ'ס נכנס כמה דקות לפני סיום המחצית הראשונה והרגיש בסדר, אבל בהמשך דיווח שנפצע מעל לברך. הוא קיבל טיפול נוסף במחצית. החלוץ, שהיה פצוע כאשר סולשיאר הגיע למועדון, פתח רק בשלושה משחקים מתוך ה-12 אותם ניהל הנורבגי. המנג'ר חזר לנורבגיה לבקר את משפחתו בעוד הקבוצה קיבלה יום חופש, וסאנצ'ס הגיע לטיפולים במועדון.


אנדר הררה אמר לגבי הגומלין נגד פ.ס.ז': "ניצחנו השנה עם סולשיאר את טוטנהאם וארסנל וזה נותן לנו תקווה שאפשר להפוך את התוצאה".


בינתיים, מנצ'סטר יונייטד הצטרפה לעוד כמה קבוצות גדולות שרוצות את ילד הפלא של בנפיקה ז'ואאו פליקס הפורטוגלי בן ה-19. סקאוטים של המועדון ראו אותו משחק בכמה משחקים. בנפיקה רוצה כמאה מיליון ליש"ט על השחקן, ששיחק בתשעה משחקים בנבחרת פורטוגל עד גיל 21. אולה גונאר סולשיאר קיבל עליו המלצות חמות מהסקאוטים ששלח לבחון אותו.


מקור באולד טראפורד אמר ל"סאן": "יונייטד רוצה לחזק את הסגל שלה בצעירים והיא רצתה לראות אותו משחק, והוא נראה כמו כישרון גדול". קבוצות גדולות באירופה שלחו סקאוטים לבחון את השחקן היום במשחק של בנפיקה באיסטנבול נגד גלאטסראיי. הסקאוטים ראו אותו בדרבי נגד ספורטינג ליסבון בו כבש ואמרו כי הוא מזכיר את דקו. גם ריאל מדריד, באיירן מינכן ויובנטוס מעוניינות בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי