ג'נסיו: "לא נשמור את מסי אישית, בלתי אפשרי לעצור אותו"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

מאמנה של ליון התייחס למשחק נגד ברצלונה ואמר: "היא משחקת כמו מנצ'סטר סיטי, ננסה לשחק מולה אותו דבר". מרסלו הוסיף: "אנחנו לא צריכים לחשוש מהם". פיליפה קוטיניו צפוי לפתוח, מלקום חזר לצרפת

קבוצות: ליון
(גודל טקסט)
לברצלונה יש מזל גדול. אם היא כבר מגיעה למשחק חוץ שאפשר לכנות אותו מוקש לא קטן, מלך שערי הקבוצה נביל פקיר ייעדר מהמפגש הראשון בשל כרטיסים צהובים.


ברונו ג'נאסיו מאמן ליון שרשם העונה כמה הפתעות כמו הניצחון על מנצ'סטר סיטי באיתיחד בשלב הבתים של האלופות 1:2 או הניצחון על פאריס סן ז'רמן 1:2 ליגה, מתלבט מי יחליף את אלוף העולם הצרפתי וייתכן שישלב את ממפיס דפאי במקומו של השחקן בן ה-25 הוא שישנה את המערך. פאקיר כבש העונה שמונה שערים בליגה הצרפתית והוסיף עוד שלושה באלופות.


ברצלונה הגיעה לליון במזג אוויר טוב של 14 מעלות והשתכנה במלון מאריוט, שני קילומטרים ממרכז ליון. בואו של ליאו מסי וגם של עוסמאן דמבלה גרם לקצת טירוף בעיר כשאוהדים צעקו בשמו של הארגנטינאי בעיקר. מלקום ששיחק אשתקד בבורדו שב לצרפת לראשונה מאז עזב את הקבוצה מעיר היין ויקווה לקבל דקות במשחק.



ייעדר בשל כרטיסים צהובים. נביל פקיר (Gettyimages)


שחקן הכנף הברזילאי לא שיחק מאז השער שכבש מול ריאל מדריד ב-1:1 בגביע המלך, דבר אשר מראה על עומק הספסל שיש לבארסה. מלקום היה יכול לתת כמה עצות לארנסטו ואלוורדה אחרי שכבש במדי בורדו ארבעה שערים נגד הקבוצה של ג'נסיו. פיליפה קוטיניו אמור לפתוח בהרכב או שמלקום יקבל צ'אנס מפתיע.


בלם ברצלונה הצרפתי קלמון לנגלה אמר: "אנחנו ממש לא מזלזלים בליון וזו הגרלה לא קלה. ליון קבוצה מלאה בשחקנים צעירים מוכשרים ומבחינת פוטנציאל הם יכולים לשחק הרבה יותר טוב ולעשות לנו צרות".


Lyon ✈
¡Preparados para la #UCL!
@ThomBrowneNYpic.twitter.com/ObQXxgIz4K

— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 18 בפברואר 2019


המזכיר הטכני של ברצלונה אריק אבידל התראיין לפני שברצלונה יצאה לליון ואמר חד משמעית: "המטרה שלנו לזכות בליגת האלופות העונה ואנחנו נחושים לנצח בצרפת. בליון יהיה משחק גדול מול קבוצה שרוצה להשתייך לאחת הגדולות באירופה ויש לה את אחד הנשיאים החכמים בכדורגל העולמי ז'אן מישל אולאס".


מאמן ליון ברונו ג'נסיו התראיין ל"מארקה" ואמר: "אנחנו לא מתכוננים לשמור אישית את מסי כי בלתי אפשרי לעצור אותו ככה. נשחק את הכדורגל שאתם רגילים לראות מליון באלופות. ברצלונה משחקת קצת כמו מנצ'סטר סיטי וברור שננסה לשחק מולה אותו דבר. אולי לא נחזיק בכדור כמו בארסה, אבל הוכחנו נגד סיטי שאנחנו יכולים להתחרות עם סוג כזה של קבוצה (1:2 לליון בחוץ ו-2:2 בבית)". המאמן הדגיש שליון רוצה לקחת דוגמה מרומא שהדיחה שנה שעברה את ברצלונה ברבע גמר המפעל.



"נשחק נגד ברצלונה כמו נגד מנצ'סטר סיטי. ברונו ג'נסיו (Gettyimages)


מרסלו הבלם הברזילאי של ליון בן ה-31 ישחק לראשונה מול ברצלונה בקריירה שלו. הוא התראיין ל'לאקיפ ואמר: "בברצלונה שיחקו הרבה ברזילאים לאורך ההיסטוריה כך שזה כבוד גדול עבורי לשחק נגד המועדון הזה. הם ממשיכים לעשות היסטוריה גם אם זה קשה להם היום יותר מאשר קודם. כולנו מקווים שהשנה הזאת מציינת את החזרה הגדולה של ליון להצלחה באלופות. אנחנו יודעים שיהיה קשה נגד ברצלונה, אבל יש לנו מסורת במפעל וננסה לחזור עליה. אנחנו לא צריכים לחשוש מהם וננסה להראות את הכדורגל שלנו. נשחק נגד 11 שחקנים שהם גם אנושיים כמונו. ליאו מסי ללא ספק השחקן הכי טוב בעולם, אבל בסופו של דבר הוא בן אדם כמו כולנו".


ליון חסרת מזל באיצטדיון החדש שלה "גרופמה" בליגת האלופות. האיצטדיון החדש נפתח בינואר 2016 ומאז בששת משחקיה האחרונים באצטדיון באלופות היא ניצחה רק משחק אחד וסיימה העונה בשלוש תוצאות תיקו העונה עם אותה תוצאה 2:2 נגד מנצ'סטר סיטי, הופנהיים ושחטאר דונייצק, אך יש לציין כי בקמפיין האירופי הקודם פגשה את יובנטוס וסביליה החזקות. הניצחון האחרון שלה באצטדיון היה באוקטובר 2016 עם ניצחון 0:3 על דינאמו זאגרב.


הרגע העגום ביותר של המועדון הצרפתי במגרש החדש היה אשתקד כאשר הודח בבית על ידי צסק"א מוסבקה בשלב שמינית הגמר של הליגה האירופית. האכזבה הייתה כפולה מכיוון שליון אריחה את הגמר של הטורניר בקיץ 2018.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי