דני אלבס: "חוששים רק מאלוהים ולא מרמונטדה של יונייטד"

דני אלבס
דני אלבס | AFP

המגן הברזילאי של פריז סן ז'רמן רגוע לקראת הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות: "השנה יש הרגשה שהכל מושלם". על ניימאר, קבאני ואמבפה: "אלו שלושת השחקנים שעושים עבורנו את ההבדל"

קבוצות: פריז סן ז'רמן
(גודל טקסט)

המגן הימני של פריז סן ז'רמן, דני אלבס, התראיין לסוכנות הידיעות "AFP" הצרפתית לקראת המשחק מחר (רביעי) נגד מנצ'סטר יונייטד בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, אחרי הניצחון של פ.ס.ז' 0:2 במשחק הראשון באולד טראפורד. הברזילאי התלוצץ ואמר שפריז היא עדיין קבוצה בתולית בליגת האלופות, אבל לדבריו העובדה שיש לה שחקנים מצוינים ובראשם ניימאר עושה אותה מועמדת רצינית לזכייה בתואר העונה למרות שניימארואדינסון קבאני לא ישחקו גם בגומלין מחר בגלל פציעות.


האפשרות ל"רמונטדה" של יונייטד
: "בכדורגל אתה לא יכול לפחד מכלום. הפחד הוא משערים בסך הכל. בחיים אתה מפחד מהגורל וממה שיקרה לך כי זה יכול לבוא רק מאלוהים. אין סיבה שבפריז סן ז'רמן נחשוש מעוד רמונטדה כמו שעשתה לנו ברצלונה". כזכור, אלופת צרפת הודחה בשנה שעברה על ידי ריאל מדריד בשמינית הגמר ולפני שנתיים גם כן באותו שלב על ידי ברצלונה אחרי שהפסידה 6:1 בקאמפ נואו.


החשיבות של האחדות בקבוצה: "אנחנו יכולים לנצח ויכולים להפסיד, אבל אנחנו מנסים לשדר לאחרים שאנחנו מאוחדים גם בהפסדים. ניכשל רק אם נשאיר את הדלתות פרוצות לכולם. ליגת האלופות היא לא מסוג התחרויות בהן שחקן אחד יכול להכריע הכל אם הוא תופס יום גדול, אבל כשיש לך שחקנים מנוסים אתה לא רועד מפחד גם אם אתה משחק במגרשים קשים עם אווירה עוינת".


ההבדל שעושים ניימאר, אמבפה וקבאני: "אני מסכים ששלושת השחקנים האלה בכל זאת עושים את ההבדל בינינו לקבוצות אחרות. שאר השחקנים פשוט צריכים לעזור להם ולשים את האגו הגדול שלהם בצד. אם הם לא יקבלו עזרה, זה כמו שתהיה לך ארוחה נפלאה עם צלחות לא מתאימות".


'Put the egos to one side' – Dani Alves#PSGMUNhttps://t.co/L2IWtBglespic.twitter.com/fn5tNw2RnG

— Sport24News (@Sport24news) 5 במרץ 2019


ההתאוששות מהפציעה
: "אני לא מכחיש שיש לי עונה נפלאה אחרי כל מה שעברתי בשנה שעברה וגם החמצתי את המונדיאל בגלל הפציעה. ההצלחה שלי נובעת גם מכך שאני מנסה להיות בסדר עם השחקן הזה ועם השחקן ההוא. מה שקורה על כר הדשא תמיד משקף בצורה מסוימת את היחסים בין השחקנים מחוץ למגרש. אנחנו נמצאים עם הקבוצה יותר מאשר עם הנשים שלנו. כשכיף לנו בחדר ההלבשה זה משליך גם על כר הדשא. בחיים פחות חשוב אם אתה צודק אלא האם אתה מאושר".


העפלה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה: "ההרגשה היא שהכל מושלם העונה כדי שזה יקרה. ההנהלה, והמאמן תומאס טוכל. יש הרגשה שהכל מונח במקומו כדי שזה יקרה לנו סוף סוף".


בתוך כך, הנהלת פריז סן ז'רמן תתגבר את השמירה בבתים של שחקני הקבוצה בזמן המשחק מחר. השודדים בפריז אוהבים להיכנס לבתי השחקנים של המועדון כשהם משחקים ולא נמצאים בבית. הפריצה האחרונה הייתה בביתו של דני אלבס, שודדים נכנסו לביתו כששיחק נגד מונפלייה בחודש שעבר. הבלם טיאגו סילבה נשדד כשתכשיטים בשווי 1.3 מיליון יורו נגנבו מביתו.



ניימאר ואדינסון קבאני. יעדרו מול יונייטד בגלל פציעות (AFP)

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי