סולשיאר: "הכבוד שלנו נפגע, נגיע להראות מה אנחנו מסוגלים"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | AFP

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד משוכנע שאפשר להשלים מהפך בצרפת ולהעפיל לרבע הגמר, למרות 2:0 במשחק הראשון נגד פריז סן ז'רמן: "גם יובנטוס חזרה מ-3:0 בשנה שעברה נגד ריאל". וגם: הנורבגי ביטל את חוזהו עם מולדה

(גודל טקסט)
אחת הקבוצות שלאורך ההיסטוריה הצליחה להיחלץ כנגד כל הסיכויים פעם אחר פעם היא מנצ'סטר יונייטד, כשזכור מכל גמר ליגת האלופות ב-1999 נגד באיירן מינכן, אז הפכה את התוצאה ל-1:2 עם שני שערים בתוספת הזמן בדרך להנפת הגביע. מחר (רביעי, 22:00) היא תתארח אצל פריז סן ז'רמן כשהיא בפיגור 2:0 מהמפגש הראשון ובסגל חסר במיוחד, אבל זה לא מונע מהמנג'ר ואלה גונאר סולשיאר להצהיר: "אנחנו כאן כדי לנסות להעפיל לרבע הגמר".


סולשיאר, שכבש את שער הניצחון המפורסם ב-1999, ייאלץ להסתדר מחר ללא פול פוגבה המורחק ובלי רשימה ארוכה של פצועים וביניהם נמניה מאטיץ', ג'סי לינגארד, אלכסיס סאנצ'ס, חואן מאטה, אנדר הררה, אנטוניו ולנסיה ועוד, ועל כן הגיע לעיר האורות בסגל מחוזק בכוכבי מחלקת הנוער, כשבהרכב צפויים לפתוח גם הצעירים סקוט מקטומיניי ואנדריאס פריירה, כנראה לא שניים חלמו לראות העונה את כר הדשא במעמד שכזה.


בתקשורת הנורבגית, בתכנית פודקאסט אם לדייק, שוחחו עם סולשיאר הערב ולהם הוא סיפר כי חוזהו מול מולדה, ממנה "הושאל" עד תום העונה ליונייטד, בוטל וכי הוא מחזיק בחוזה אך ורק מול יונייטד, מה שמחזק את האפשרות שיישאר המאמן הקבוע גם בעונה הבאה. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הוא לא התייחס לכך, אבל אמר: "נעדיף לנסות לנצח 2:4 מאשר להשיג 0:2 ולשם כך נצטרך להגיע למחצית במצב טוב יותר משאנחנו נמצאים עכשיו. אנחנו יודעים שיהיה לנו מאוד קשה, נפגוש קבוצה כמו פריז סן ז'רמן שנראתה מעולה באולד טראפורד, אז מדובר באתגר אדיר וטוב בשבילנו כדי שהשחקנים יראו למה הם מסוגלים".



סולשיאר. הפגין ביטחון רב לקראת הגומלין בפריז (AFP)


עם מנצ'סטר יונייטד יצא לצרפת גם סר אלכס פרגוסון המסייע לסולשיאר, ואולי זו סיבה נוספת לביטחון הרב שהפגין הנורבגי: "כולם יודעים שאנחנו מסוגלים לעמוד במשימה, כבר עשינו זאת בעבר. בשנה שעברה יובנטוס הפסידה 3:0 ומשחק אחרי זה כבר הובילה 0:3 על ריאל מדריד (ספגה פנדל בדקה ה-97 והודחה) וגם ברצלונה חזרה מההפסד לפ.ס.ז'. יש כל כך הרבה דוגמאות למהפכים גדולים. הכבוד שלנו נפגע והשחקנים הולכים לתת את הכל".


"Everyone expects us to go out easily but that doesn't happen with Manchester United," says Ole. "Our pride was hurt last time we played them so we are going to see players who are going to give their all." #MUFCpic.twitter.com/1aQz1WiggL

— Manchester United (@ManUtd) March 5, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי