קרבחאל: "חרא של עונה". טאדיץ' חגג: "זאת אייאקס"

דני קרבחאל
דני קרבחאל | Gettyimages

מגן ריאל מדריד לא הסתיר את התחושות הקשות אחרי ההפסד 4:1 להולנדים בשמינית גמר ליגת האלופות: "הם היו טובים מאיתנו והגיע להם לעבור, נצטרך להתמודד עם ההשלכות". הסרבי: "רוצים להמשיך עם הפילוסופיה הזו"

(גודל טקסט)
אחרי שלוש זכיות רצופות וארבע בחמש השנים האחרונת, ריאל מדריד הודחה הערב (שלישי) כבר בשמינית גמר ליגת האלופות בתום הפסד ביתי משפיל 4:1 לאייאקס ו-5:3 בסיכום שני המשחקים.


דני קרבחאל, מגן ריאל מדריד, לא הסתיר את אכזבתו בסיום: "אי אפשר להתחבא – זאת חרא של עונה והיום היא נגמרה. עפנו מכל המפעלים ואי אפשר לתרץ את זה".


קרבחאל הוסיף והחמיא ליריבה: "הגיע לאייאקס לעבור כי הייתה טובה מאיתנו בסיכום. רצינו לנצח והגענו עם מוטיבציה בשביל להשכיח את צמד ההפסדים לברצלונה, אבל נקלענו לפיגור כפול בשלב מוקדם ולא צהלחנו להתאושש. נצטרך להתמודד עם ההשלכות".


נאצ'ו סיכום: "אנחנו צריכים להוריד את הראש וללמוד מהשגיאות שלנו. זה לילה קשה, אבל מה שעשינו בליגת האלופות בשנים האחרונות לא יישכח. תם עידן בריאל מדריד? אני לא חושב כך. אנחנו יכולים לזכות בתארים".


גיבור המשחק, דושאן טאדיץ', אמר בסיום: "זאת אייאקס ואנחנו גאים מאוד בלילה הזה. אנחנו רוצים להמשיך ולהצליח עם הפילוסופיה של יוהאן קרויף". הבלם מתיאס דה ליכט הוסיף: "העזנו לשחק כמו שאנחנו יודעים ולכן האמנו שזה אפשרי לעשות את זה".


גיבור המשחק. דושאן טאדיץ' (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי