רונאלדו: "צריכים לילה מיוחד כדי לעבור את אתלטיקו"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס העביר מסר לאוהדים לקראת הגומלין מול הקולצ'ונרוס: "בואו נאמין, זה אפשרי". גווארדיולה התייחס למשחק מול שאלקה: "היה לנו מזל בגרמניה". הקבוצה מגלזנקירשן תגיע עם סגל משני

קבוצות: שאלקה
(גודל טקסט)
החלק השני של משחקי גומלין שמינית גמר ליגת האלופות ייצא לדרך מחר (שלישי ב-22:00), כאשר יובנטוס תארח את אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי תפגוש באיתיחאד את שאלקה. אחרי ההפתעות בשבוע שעבר, נראה כי צפויים לנו עוד משחקים גדולים. אלופת אנגליה אמורה לעבור את שאלקה אחרי שניצחה אותה בגרמניה 2:3, כשבמשחק המקביל בטורינו יובנטוס ורונאלדו ינסו להפוך את התוצאה מול הקולצ'ונרוס, כשהם בפיגור 2:0 מהמשחק הראשון בוונדה מטרופוליטנו.


יובנטוס – אתלטיקו מדריד (2:0 במשחק הראשון)
המשחק הכי חשוב העונה של יובה וכריסטיאנו רונאלדו, שהוחתם במועדון על מנת לזכות בגביע האלופות. עד כה, הפורטוגלי איכזב במפעל כשכבש העונה רק שער אחד לעומת 11 בעונה שעברה לפני הגומלין בשמינית. הבדל עצום שמראה מדוע יובנטוס חוששת מהדחה כבר בשלב הנוכחי. רונאלדו שלח מסר לאוהדי הזברות, לחשוב חיובי ולהאמין שהמהפך אפשרי.


כריסטיאנו רונאלדו דיבר בערוץ הטלוויזיה של יובה: "הקבוצה עוברת עונה פנטסטית. אנחנו מובילים את הליגה ב-18 נקודות הפרש מהשנייה בטבלה ומאושרים מההצלחה שלנו בסרייה א'. זכינו בסופרקאפ נגד מילאן וכעת המטרות שלנו הם זכייה באליפות וכמובן באלופות. אנחנו קבוצה טובה שמאמינה ביכולתה, אבל אנחנו צריכים לילה מיוחד כדי לעבור את אתלטיקו. אני רוצה לומר לאוהדים שהם צריכים לחשוב חיובי. בואו נאמין, זה אפשרי. אנחנו זקוקים לתמיכה שלכם כולכם.



כריסטיאנו רונאלדו. "בואו נאמין, זה אפשרי" (Gettyimages)


ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב שהגומלין נגד אתלטיקו יהיה משחק של 90 דקות בו מרוכזים למעשה 12 חודשים, ואם יובה לא תעבור הם ילכו לאיבוד. ביובנטוס יש ביקורת על המאמן מאסימיליאנו אלגרי ונטען נגדו שהוא לעיתים הלך על חבל דק והיה יכול ליפול, כשרק המזל הציל אותו. מאמן הזברות בעבר מרצ'לו ליפי, טען: "יובנטוס אף פעם לא מתה". צבחינה מקצועית, אלגרי מתלבט אם לשחק עם פאולו דיבאלה או בלעדיו. במקרה שהארגנטינאי יפתח, הקשר פדריקו ברנרדסקי יישאר בחוץ. רונאלדו ומאריו מנדזוקיץ' ישתפו פעולה בהתקפה.


@Cristiano is ready. And you? #GETREADY TO COMEBACK!
L'intervista completa su @JuventusTvhttps://t.co/yySGPPplz0#JuveAtleti#UCLpic.twitter.com/Z8K2m5RGje

— JuventusFC (@juventusfc) 10 במרץ 2019


אתלטיקו מדריד תגיע למשחק כשהיא סופרת חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל בהרכב חסר. לקולצ'ונרוס אין מגן שמאלי טבעי בגלל היעדרותם של לוקאס הרננדס ופיליפה לואיס הפצועים. דייגו גודין התאושש מפציעה ויחזור למרכז ההגנה, קוקה אמור לחזור לקישור אחרי שהיה מושעה. דייגו קוסטה לא ישחק בגלל צהובים, כך שהמצב של אתלטיקו לא אידיאלי, אבל הקולוצ'ונרוס בונים על המשחק ההגנתי המצוין של דייגו סימאונה והעובדה שלא ספגו בבית.



דייגו סימאונה. יצטרך להסתדר עם הרכב חסר (AFP)


מנצ'סטר סיטי – שאלקה (2:3 במשחק הראשון)

זה נראה כמו מפגש לפרוטוקול אחרי שאלופת אנגליה לא הפסידה תשעה משחקים ברציפות בכל המסגרות, מאז נוצחה על ידי ניוקאסל 2:1 בפרמיירליג. שאלקה מבינה שכנראה אין טעם לבזבז כוחות ותעדיף להתרכז בבונדסליגה, שם היא מסובכת בתחתית, ותגיע למשחק באיתיחאד עם הסגל המשני. מארק אות' ואמין האריט לא יהיו בסגל. המאמן דומניקו טדסקו ממשיך לעמוד על הקווים בשאלקה למרות שהקבוצה לא ניצחה כבר שבעה משחקים רצופים בליגה.


בצד השני, המאמן פפ גווארדיולה התייחס לגומלין: "מעדיף את התוצאה הזאת 2:3 מאשר להפסיד באנפילד 3:0 כמו שנה שעברה ולהגיע לגומלין בבית. גם אם ניצחנו בגרמניה עדיין יש לנו עבודה לעשות. הכל יכול לקרות בתחרות הזאת, מה שקרה לשאלקה במשחק הראשון יכול לקרות לנו בשני. ננסה לשחק משחק מושלם כדי לעלות. יש לנו נטייה לחשוב לפי ההגרלה מה יקרה ואז הכל משתנה. היה לנו מזל במשחק הראשון כי שיחקנו במשך 25 דקות נגד עשרה שחקנים כשהיינו בפיגור 2:1".


המאמן דיבר על הסיכויים של סיטי: "לעלות משלב הבתים זה קשה מאוד, שלא לדבר על רבע הגמר. כך אני מתייחס לתחרות. אנשים חושבים שבגלל שריאל מדריד הודחה אז ליגת האלופות הולכת להיות קלה יותר. מקווה שאחרי הרבע והחצי נראה אם אנחנו מסוגלים לעלות לגמר. היריבות שיהיו לנו הן ברמה של ריאל מדריד. ההרגשה האישית שלי היא שאנחנו רק בני נוער במפעל הזה. אנחנו צריכים לחלום להגיע כמה שיותר רחוק ובאותה עת לדעת שגם המועדונים האחרים חולמים על כך".



פפ גווארדיולה. "צריכים לחלום להגיע כמה שיותר רחוק" (AFP)


גווארדיולה גם התייחס לעובדה שאילקאי גונדואן עדיין לא הסכים לחתום על הארכת חוזה, כאשר נותרו לו עוד 12 חודשים לחוזה הישן ואמר: "אם הוא לא רוצה לחתום עכשיו והוא לא רוצה להישאר, אז כדאי שיעזוב בקיץ הקרוב".


אילקאי גונדואן דיבר על ההפתעות שהיו בשבוע שעבר עם ההדחות של ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן: "זה רק מוכיח לנו שאנחנו לא יכולים להיות בטוחים במאה אחוז בכלום. שאלקה צריכה לכבוש נגדנו רק שני שערים ולכן חשוב שנישאר מרוכזים".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי