ארנסטו ואלוורדה: "צריך לשכוח מההדחה נגד רומא"

ארנסטו ואלוורדה
ארנסטו ואלוורדה | טוויטר

בברצלונה רוצים למנוע עוד סנסציה בשמינית גמר ליגת האלופות, דמבלה יוחלף בקוטיניו אם לא יהיה כשיר. ארתור התייחס לאפשרות שניימאר יעבור לריאל מדריד: "צריך לשקול את זה". פקיר, החמיא למסי: "מספר אחד בעולם"

(גודל טקסט)
כבר משריקת הפתיחה של העונה, ברצלונה סימנה את ליגת האלופות כיעד. מחר (22:00) תגיע בארסה למשחק הגומלין נגד ליון בקאמפ נואו לאחר תיקו 0:0 במשחק הראשון. לאור ההפתעות הרבות בשמינית הגמר העונה, וכלקח מהעונה שעברה, אז בארסה הביסה את רומא 1:4 בספרד בגומלין אך הובסה באיטליה 3:0 והודחה – בברצלונה שומרים על דריכות שיא.


אותה הדחה כמעט עלתה למאמן ארנסטו וואלורדה במשרתו. המאמן נזכר באותו ערב וענה בקצרה: "צריך לשכוח מזה". על המשחק מחר אמר המאמן: "התיקו במשחק הראשון לא עשה טוב לאף קבוצה. אני לא יודע אם ליון תשנה את השיטה, ויכול להיות שאני אשנה". המאמן התייחס ליריבה ליון: "זו קבוצה עם קישור חזק מאוד ומשחקת התקפי. נצטרך להיזהר מהם. האוהדים חייבים לעזור לנו מחר".


נושא נוסף שמעסיק את ברצלונה הוא מצבו של דמבלה. "נבדוק אותו היטב. אם יהיה כשיר – ישחק, ואם לא – לא ניקח סיכונים". המאמן הודה שיש חוסר שביעות רצונו מפיליפה קוטיניו: "אני מצפה ממנו להרבה ולא מדבר אף פעם כלפי חוץ על השיחות שלי עם השחקנים". בכל מקרה, אם דמבלה לא ישחק, קוטיניו צפוי להחליפו.






פליפה קוטיניו עם עוסמאן דמבלה. רק אחד מהם יפתח נגד ליון (Gettyimages)


מאז 2015 בארסה לא העפילה לחצי גמר ליגת האלופות, וראתה את היריבה השנואה ריאל מדריד זוכה שלוש פעמים בתואר. לפני עשור, בעונת הבכורה של פפ גוארדיולה, בארסה סיימה בתיקו 1:1 בצרפת מול אותה ליון והביסה אותה 2:5 בגומלין. בשבעת משחקיהן בליגת האלופות, ליון לא ניצחה מעולם. בארסה רוצה להגיע פעם 12 ברציפות לרבע הגמר באלופות וניצחה 26 מתוך 29 משחקי הבית האחרונים שלה באלופות כך שליון לא יכולה לחלום יותר מדי.


הקשר הברזילאי ארתור דיבר לקראת המשחק: "אנחנו מאוד מרוכזים ויודעים עד כמה המשחקים בליגת האלופות קשים. אנחנו רוצים לעבור שלב". הקשר אמר שעשה טעות כשהלך למסיבת יום ההולדת של ניימאר ואחר כך נפצע. ארתור המשיך: "כרגע אני מרגיש מאה אחוז". הברזילאי נשאל על האפשרות שניימאר ישחק בריאל מדריד ואמר: "זו אופציה שהוא צריך לשקול, וכחבר אגיד שאני רוצה את הטוב ביותר עבורו".



ארתור רוצה את הטוב ביותר עבור ניימאר (Gettyimages)


סמואל אומטיטי התראיין לל'אקיפ ואמר כי לא הרגיש טוב עם הפציעה שהייתה לו העונה ומנעה ממנו לשחק תקופה ארוכה. "אני מאושר שאני יכול לשחק כעת אחרי שלושה חודשים של פציעה", אמר הבלם. "האם אוכל לשחק אחרי ראיו ואיקאנו עוד משחק? זה תלוי כבר במאמן. הברך שלי והגוף שלי מגיבים היטב. אחרי הזכייה בגביע העולמי הייתה לי תקופה קשה של פציעות בברכיים. חשקתי שיניים והמשכתי לשחק. עבדתי קשה כדי לא לעבור ניתוח וקיבלתי טיפול בקטאר. הייתי צריך לקחת החלטות לבד כי רופאים נתנו לי הצעות שונות. בניגוד למה שפורסם אף פעם המועדון לא יצא נגדי בגלל שהעדפתי לא לעבור ניתוח".


בליון נביל פאקיר יכול להיות האיש המסוכן ביותר. הצרפתי נעדר מהמשחק הראשון בגלל צהובים והוא חוזר להוט לגומלין. פקיר אמר לקראת המשחק: "תמיד כיף לשחק נגד קבוצות כמו ברצלונה כי מדובר באחת הקבוצות הכי טובות באירופה. ליאו מסי עבורי מספר אחד בעולם. כבר יותר מעשר שנים הוא השחקן הכי משמעותי בכדורגל העולמי. מעבירים ביקורת על המשחק שלי? אני רגיל לזה וזה לא משפיע עלי. תחילת העונה לא הייתי מספיק טוב, אבל עכשיו השתפרתי. המטרה שלי לזכות עם ליון בתואר ואתן את הכל ומה יהיה בעתיד עוד נראה".


יפגוש את האקסית. סמואל אומטיטי (Gettyimages)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי