קלופ: "אני אצפה בשער של מאנה לפחות 500 פעמים"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול התמוגג אחרי ה-1:3 על באיירן מינכן והעלייה לרבע גמר ליגת האלופות: "הופעה פנטסטית, הבקענו גולים נפלאים". ואן דייק: "תחושה מדהימה". מילנר: "לא היינו בשיא שלנו, אבל העיקר שהעפלנו לשלב הבא"

(גודל טקסט)

ליברפול, סגנית אלופת אירופה, העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 1:3 מרשים במינכן על באיירן והשלימה ארבע קבוצות אנגליות בשלב שמונה האחרונות של המפעל היוקרתי לראשוונה מזה עשור. סאדיו מאנה להט עם צמד, וירג'יל ואן דייק הוסיף וג'ואל מאטיפ רק איזן זמנית עבור הבווארים עם שער עצמי.

יורגן קלופ התמוגג בסיום: "מה שעשינו היום היה פשוט פנטסטי, הגולים שהבקענו היו נפלאים. אני מתכוון לצפות בגשער הראשון של סאדיו מאנה לפחות 500 פעמים, זה היה מבריק מה שהוא עשה שם. היה קשה מאוד לבאיירן כי בניגוד למשחקי החוץ שלנו העונה בליגת האלופות, הפעם עשינו הגנה בצורה טובה. רצינו לשחק יותר טוב ב-45 הדקות הראשונות, אבל היינו טובים מאוד בחצי השני ואני שמח מאוד".

וירג'יל ואן דייק שכבש את שערו הראשון בליגת האלופות הוסיף: "ידענו שיהיה קשה לשחק פה, אבל בסופו של דבר עשינו ניצחון נהדר. זו תחושה מדהימה להבקיע במגרש הזה ואני מאושר". ג'יימס מילנר הוסיף: "לא היינו בשיא שלנו הערב, אבל העפלנו לרבע הגמר וזה מה שחשוב".


הפעם זה יסתיים בזכייה? ואן דייק ופירמינו חוגגים במינכן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי