רונאלדו ייענש? אופ"א תפתח בחקירה על התנועה המגונה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי התגרה באוהדי אתלטיקו מדריד לאחר השלושער שכבש נגדם בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות, וכעת בגוף המארגן תוהים אם להטיל עליו קנס כספי או אפילו הרחקה

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו עשוי לספוג עונש הרחקה למשחק או קנס כספי לאחר שחגג בצורה מכוערת בניצחון של יובנטוס 0:3 על אתלטיקו מדריד לפני יומיים ביובנטוס ארינה. CR7, שכבש שלושער במשחק הגומלין אחרי הפסד 2:0 לאתלטיקו מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, חגג במשחק כשהוא אוחז במבושיו באותה דרך בה חגג דייגו סימאונה במשחק הראשון. סימאונה טען אז שלא התכוון להעליב אף אחד.

אופ"א אמורה להודיע בתוך שעות על פתיחת חקירה בהתנהגות של רונאלדו, והחגיגה הפכה ויראלית ברשתות החברתיות. לפי העיתונאי מאריו גאגו מ"אונדה סרו", אופ"א בוחנת את התמונות של חגיגת רונאלדו בסיום המשחק כדי לבדוק האם העליב מישהו, האם החגיגות חרגו מהטעם הטוב והאם כוונו כלפי אוהדי אתלטיקו מדריד.

אם יתברר שהחגיגות כוונו לאוהדי אתלטיקו, רונאלדו עלול להיות מורחק למשחק ואפילו שניים. מאמן אתלטיקו צ'ולו, שעשה את אותה התנועה קיבל רק קנס, אבל רק בגלל שהוא החווה את התנועה לעבר האוהדים שלו אחרי הניצחון 0:2 ב"וונדה מטרופוליטנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי