קלופ: "הגרלה מוזרה. פורטו היא לא ברשימת המשאלות שלי"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

מאמן ליברפול לא התרגש מהיריבה הקלה שקיבל ברבע גמר ליגת האלופות, והתבדח: "אני בעיקר שמח בשבילם, יהיה להם טיול לאנגליה. ראינו כמה אופי יש להם נגד רומא". שמייכל נזכר בביקור המפורסם של יונייטד בקאמפ נואו

(גודל טקסט)
הגרלת רבע גמר ליגת האלופות היום (שישי) גורמת ללא מעט סקרנות, והמפגשים המרתקים בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה ובין אייאקס ליובנטוס כבר גוררים תגובות ברחבי אירופה. דווקא אצל הקבוצה שקיבלה כנראה את ההגרלה הכי נוחה על הנייר, ליברפול שתפגוש את פורטו, התגובה היא די מתונה וזהירה. מאמן הקבוצה האנגלית יורגן קלופ ערך מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד פולהאם ביום ראשון, והתייחס גם להגרלה.


"תוצאות ההגרלה הן די מוזרות. טובות עבורנו, כמובן, אבל מוזרות. בגומלין שלהם נגד רומא ראינו כמה אופי יש לפורטו וכמה איכות יש להם", אמר המאמן הגרמני.


"לא הייתי יכול להיות רחוק יותר מלחשוב שזו ההגרלה הטובה ביותר עבורנו, כי זו רק הגרלה. אלה היריבים שאנחנו צריכים להתכונן אליהם וזה כל מה שנחשוב עליהם".


הגרלת רבע הגמר. ליברפול זכתה ליריבה הנוחה ביותר (AFP)
הגרלת רבע הגמר. ליברפול זכתה ליריבה הנוחה ביותר (AFP)


"פורטו היא לא ברשימת המשאלות שלי", הוסיף קלופ, "ואני בעיקר שמח בשבילם. זה יהיה להם טיול נפלא לאנגליה, לעיר נהדרת ומול אוהדים נהדרים".


קשר הקבוצה ג'ורג'יו ויינאלדום דווקא היה מרוצה מההגרלה:


The draw is in! Expecting a highly motivated opponent, we'll be ready! #UCL#YNWApic.twitter.com/ANlXZy3LuS

— Gini Wijnaldum (@GWijnaldum) March 15, 2019


גם השוער סיימון מינולה היה שמח במיוחד, ונזכר בפעם הקודמת שהקבוצות נפגשו – בשמינית הגמר בעונה שעברה, אז המשחק הראשון נגמר ב-0:0 באנפילד רק כדי שליברפול ירסקו את הפורטוגלים 0:5 בחוץ.


A repeat of last season's heroics against Porto will do nicely!⚽ #YNWApic.twitter.com/bsrk2mPwsM

— Simon Mignolet (@SMignolet) March 15, 2019


המפגש המרתק ביותר בשלב יהיה בין מנצ'סטר יונייטד לברצלונה, שניים מהמועדונים המפוארים ביותר בכדורגל העולמי. שוער השדים האדומים לשעבר פטר שמייכל היה האיש להזכיר עד כמה יונייטד אוהבת את הקאמ נואו – כבר 20 שנה, למעשה.


Barcelona is not the worst place for @ManUtd to go@ChampionsLeague#ComeOnOlepic.twitter.com/KurwdH4vvi

— Peter Schmeichel (@Pschmeichel1) March 15, 2019





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי