דה בריינה: "זה לא האצטדיון שמעניין אותי אלא הקבוצה היריבה"

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | AFP

כוכב מנצ'סטר סיטי מתכונן לחצי גמר ליגת האלופות בבית החדש של טוטנהאם: "שיחקנו נגדם בוומבלי מול 80 אלף צופים, היא קבוצה מסוכנת בלי קשר". פוצ'טינו: "אחד המשחקים החשובים בקריירה שלי כמאמן"

(גודל טקסט)
טוטנהאם אמנם חנכה את האצטדיון שלה עם ניצחון 0:2 על קריסטל פאלאס, אבל במשחק השני שלה בבית החדש היא תארח לרוע מזלה את מנצ'סטר סיטי ברבע גמר ליגת האלופות מחר (שלישי). לטוטנהאם זו תהיה כמעט משימה בלתי אפשרית לעצור את סיטי, נגדה תשחק שלושה משחקים בשמונה הימים הקרובים – שני משחקים בצ'מפיונס ואחד בליגה באיתיחד בתווך. במועדון הלונדוני בוודאי נמצאים בפאניקה, או אולי בהרגשה של "אין לנו מה להפסיד".


סיטי רוצה לעלות לחצי גמר ליגת האלופות בפעם השנייה בלבד בתולדותיה, אחרי שבשנה שעברה הודחה ברבע הגמר על ידי ליברפול. היא לא תרצה למצוא את עצמה בחוץ פעם נוספת מידיה של קבוצה אנגלית. מהצד השני, טוטנהאם הגיעה למשחק נגד פאלאס אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון, והיא מקווה שהניצחון יוציא אותה מהמשבר.


קווין דה בריינה, שהצטיין ב-0:1 על ברייטון שהעלה את סיטי לגמר הגביע האנגלי נגד ווטפורד, טוען שבסיטי לא מתרגשים מהאצטדיון של התרנגולים. סיטי עדיין בדרך לזכייה בארבעה תארים בעונה, הישג חסר תקדים לקבוצה אנגלית. הבלגי אמר: "גם אם טוטנהאם היתה משחקת בוומבלי, היא היתה עדיין מסוכנת. זה לא האצטדיון שמעניין אותי, אלא הקבוצה נגדה אנחנו משחקים. כל אחד מדבר על האצטדיון שלהם כאילו זה משהו מיוחד, אבל לכל קבוצה יש אצטדיון ויש אוהדים".


דה בריינה.
דה בריינה. "אי אפשר לשחק 70 משחקים בעונה ברמה הכי גבוהה" (AFP)


דה בריינה, שחזר למיטבו בשבועות האחרונים, אמר: "אולי השחקנים של טוטנהאם יהיו נרגשים מהאצטדיון החדש, אבל אנחנו שיחקנו בוומבלי נגדם מול 80 אלף צופים. אין הבדל גדול. יהיה משחק קשה, אבל אני מאמין שנהיה בסדר".


לשחק שוב נגד יריבה אנגלית: "זו קבוצה אחרת ושנה אחרת. בשנה שעברה היתה לנו עונה גדולה ולא הגענו מעבר לרבע הגמר. אם אתה לא בשיא שלך בגביע, הכל יכול לקרות. אתה גם לא יכול לשחק 70 משחקים בעונה ברמה הכי גבוהה".


פפ גווארדיולה התייחס לרעננות של טוטנהאם: "ברור שלהם יש יתרון, אבל כדי להילחם על כל התארים אתה חייב להיות רגוע. היו להם שישה ימים לנוח אז ברכות להם. אולי יום אחד לנו יהיו שישה ימי מנוחה וליריבות שלנו שניים או שלושה משחקים במועד הזה. מדובר בלוח המשחקים. אין לי מה לעשות בקשר אליו".


Mauricio: "I think it's one of the most important games for me as a coach. We know it's going to be very tough."#UCL ⚪️ #COYSpic.twitter.com/0PNxCmD8dy

— Tottenham Hotspur (@SpursOfficial) 8 באפריל 2019


מאוריסיו פוצ'טינו הודה: "סיטי קבוצה גדולה, והיתרון היחיד שלנו הוא ששיחקנו פחות. נצטרך לפתוח את המשחק ולהיות קשוחים. מלבד זאת, זה אחד המשחקים החשובים שלי כמאמן בגלל המעמד". דני רוז טען שהוא רוצה לעזוב את הכדורגל בגלל הדרך בה שלטונות הכדורגל מתייחסים לבעיית הגזענות. פוצ'טינו הגיב: "זה מקרה מאוד עדין. אנחנו רוצים לעזור לו. צריך לנסות לעשות הכל שזה לא יקרה שוב, אבל זה לא דבר חדש. זה קרה בעבר".


פפ גווארדיולה מקווה שסרחיו אגוארו יהיה כשיר למשחק אחרי שהתאמן עם הקבוצה. בטוטנהאם, פרננדו יורנטה נפצע נגד פאלאס, ופוצ'טינו מקווה שיהיה כשיר. סיטי ניצחה את ארבעת משחקיה האחרונים נגד טוטנהאם בכל המסגרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי