סולשיאר: "אם נעלה שלב, זה הישג גדול מהניצחון על פ.ס.ז'"

אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר | Gettyimages

אכזבה גדולה בשורות השדים האדומים לאחר ההפסד הביתי לברצלונה, שהמשיך את רצף המשחקים המאכזב של המועדון: "חבל שנתנו להם כבוד בפתיחה", אמר סמולינג. וגם: השיאים השליליים של הקבוצה בקמפיין האירופי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד אכזבה אתמול באולד טראפורד עם הפסד בייתי שני בליגת האלופות בעידן אולה גונאר סולשיאר. אחרי 2:0 לפריז סן ז'רמן בשמינית נכנעה גם אתמול לברצלונה 1:0 למרות שהאורחים לא הפגינו משחק גדול.

זה גם היה הפסד רביעי ליונייטד בחמישה משחקים אחרונים בכל המסגרות מאז ניצחו את אלופת צרפת 1:3 בפארק דה פראנס. אולה גונאר סולשיאר בונה על אותו תסריט כמו בשמינית, אבל קשה להאמין שגם הפעם השדים האדומים מסוגלים לעשות רמונטדה משלהם בקאמפ נואו כשברצלונה לא הפסידה שם משחק ביתי באלופות כבר שש שנים.

לוק שואו היה האיש האומלל של המשחק אחרי שכבש שער עצמי וייעדר מהגומלין בשל צבירת צהובים. ב"דיילי מייל" נכתב שאלכס פרגוסון כינה את הכדורגל של ברצלונה בעבר: "כדורגל של קרסולה", בגלל שהקבוצה מעבירה את הכדור משחקן לשחקן וגורמת לסחרחורת ליריבה.


ממשיך בתקופה המאכזבת. פול פוגבה (Gettyimages)

"אם יונייטד לא תכבוש שער מוקדם בקאמפ נואו בגומלין היא עשויה למצוא את עצמה מסוחררת מבלי יכולת להגיב", נכתב. סקוט מקטומיניי הקשר הצעיר היחיד שז'וזה מוריניו טיפח הצטיין במשחק עם ציון 7.5 ונכתב עליו שהייתה לו הופעה יוצאת מהכלל. יונייטד מחזיקה כעת בנתון השלילי שהיא מלכת השערים העצמיים באלופות עם שמונה שערים עצמיים.

מאז שסולשיאר קיבל את תפקיד המנג'ר לשלוש השנים הבאות יש הרגשה שפג הקסם ביונייטד. פול פוגבה לא חזר להיות הפוגבה שנצץ במשחקים הראשונים של הנורבגי בקבוצה. הוא קיבל ציון 6 אתמול על משחקו ונכתב ב"דיילי מייל" שהוא נכנס לאט לאט למשחק, אבל לא הפגין עדיין את היכולת הטובה שראינו ממנו עם בואו של סולשיאר. המנג'ר קרא לו ערב המשחק להראות שהוא שייך לגדולות בכדורגל העולמי, אבל הוא לא נענה לקריאה.


פג הקסם אצל סולשיאר? (Gettyimages)

המנג'ר הנורבגי הודה שהעובדה שיונייטד לא הצליחה לבעוט כדור למסגרת מדאיגה אותו והוא מודע לעובדה שברצלונה לא הפסידה בבית באלופות בשש השנים האחרונות. לפי אופטה שהחלה את הסיקור הסטטיסטי שלה ב-2005 זו פעם ראשונה שיונייטד סיימה משחק ללא בעיטה למסגרת באלופות.

"המרכיב הזה חסר לנו, אבל כשאתה משחק נגד ברצלונה אתה צריך לשחק הרבה בלי הכדור ואתה מתעייף כאשר אתה כבר מגיע לאפשרות לכבוש. ברור לי שאנחנו צריכים לבעוט הרבה יותר לשער. היו פלוסים ומינוסים במשחק שלנו. התחלנו בצורה הססנית וקצת עצבנית. אחרי השער שלהם השתפרנו. השער שלהם היה תנועה ענקית של ליאו מסי ולואיס סוארס, אבל היה להם גם מזל שהכדור פגע בשואו ושינה כיוון".

על מסי: "שחקן פנטסטי וראית במסירה שלו לסוארס את המועדות והטכניקה שלו. עשינו הכל לסגור אותו. לפרקים זו נראתה יונייטד האמיתית והקהל היה מאחורינו". האפשרות לנצח את ברצלונה כמו במקרה של פ.ס.ז': "אם נעשה את זה מדובר בהישג גדול יותר מאשר נגד פ.ס.ז'".

סקוט מקטומיניי שהצטיין: "אנחנו מנצ'סטר יונייטד ואי אפשר לפסול אותנו. אנחנו עוד קיימים במפגש הזה. יש להם שחקנים ברמה עולמית, אבל גם לנו". סמולינג שפגע במסי: "זה היה משחק אינטנסיבי וידענו שנצטרך לשחק ככה כדי לעצור את ברצלונה. אני חושב שעצרנו אותם מלבד השער. רק חבל שהראנו להם כבוד גדול מדי ב-10-15 הדקות הראשונות".


סמולינג לא מצטער על הפגיעה במסי (Gettyimages)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי