מסי מודאג: "אסור להתחיל כך, היינו יכולים לעוף מליגת האלופות"

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הפרעוש לא יצא מגדרו אחרי ה-0:3 על מנצ'סטר יונייטד והעלייה לחצי הגמר: " היו לנו חמש דקות רעות מאוד בפתיחה, חייבים לשים על כך דגש". סולשיאר: "אפשר היה לראות את הפערים, יכולת הסיום שלהם מדהימה"

(גודל טקסט)

ברצלונה העפילה הערב (שלישי) לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2015 עם 0:3 בקאמפ נואו על מנצ'סטר יונייטד ו-0:4 בסיכום צמד המשחקים. מי אם לא ליאו מסי היה זה שסחף את אלופת ספרד לשלב ארבע האחרונות עם צמד (16 ו-20) ובישול לפיליפה קוטיניו שהפציץ את החיבורים (61).

מסי סיכם: "ההופעה שלנו הייתה טובה והוכחנו מאיזה חומר אנחנו עשויים. למרות זאת, אסור להתחיל כך משחק בליגת האלופות, היו לנו חמש דקות רעות מאוד שהיו יכולות להשאיר אותנו מחוץ למפעל. אני שמח שאחר כך התעשתנו, כבשנו שני שערים והצגנו כדורגל איכותי, אבל אנחנו חייבים לשים דגש על הפתיחה ולהיות מודעים לכך שחצי הגמר הולך להיות מאוד קשה. מי שלא תעלה, ליברפול או פורטו, זה הולך להיות מסובך ומורכב להגיע לגמר. כל קבוצה שנמצאת בשלב הזה היא איכותית ואני מאושר ששברנו את מחסום רבע הגמר".

המאמן המפסיד אולה גונאר סולשיאר הסביר: "אפשר היה לראות הערב את הפערים בין הקבוצות. יכולת הסיום שלהם הייתה פשוט מדהימה. התחלנו את המשחק טוב ברבע השעה הראשונה, אבל אז הם כבשו פעמיים בארבע דקות וזה היה קשה מאוד לחזור. הגישה של השחקנים הייתה טובה מאוד, אבל ידענו מראש שאנחנו נלחמים מול קבוצה עם שחקנים טובים מאוד והמון איכות. אמרנו לאורך כל הדרך שלא נשנה את הדברים ביום אחד ואנחנו יודעים איזו עבודה מצפה לנו בדרך חזרה לטופ".


סולשיאר עם פרגי בקאמפ נואו. "היום ראינו את הפערים" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי