דיווח: הכאבים בברכו של אומטיטי חזרו, חשש שסיים את העונה

סמואל אומטיטי
סמואל אומטיטי | Gettyimages

בספרד מפרסמים שהבלם לא סיים את האימון. ואלוורדה החמיא לכוכב לאחר ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי שלוש שנות היעדרות: "לא מתנצל שיש לנו את מסי ולקבוצות אחרות אין". קוטיניו סינן: "תסתמו את הפה"

(גודל טקסט)

אחר העלייה לחצי גמר ליגת האלופות, דאגה בברצלונה. בספרד מפרסמים הערב (רביעי) שהבלם סמואל אומטיטי לא הצליח לסיים את האימון בשל כאבים בברכו ובמועדון חוששים שהצרפתי לא יחזור לשחק העונה. אמוטיטי, כזכור, סבל העונה מפציעה באותה בריך שהשביתה אותו לתקופה ארוכה ורשם העונה 11 הופעות בלבד בליגה הספרדית.


והיה גם משחק אתמול. ליאו מסי הודיע בתחילת העונה שברצלונה תקדיש את כל המאמצים שלה העונה לזכות בליגת האלופות, ואחרי שלוש שנים בהן הודחה ברבע הגמר לפחות חלק מדבריו כבר התגשם: בארסה רמסה את מנצ'סטר יונייטד 0:3 בגומלין אחרי 0:1 באולד טראפורד והעפילה סוף סוף לחצי הגמר.



המזל שיחק לידיי ברצלונה, כיוון שיונייטד היתה יכולה להוביל 0:2 ממש בדקות הפתיחה וגם בגלל העובדה שדויד דה חאה ספג שער מבית המדרש של לוריס קאריוס, אבל זה לא הוריד מהיכולת הנפלאה של ליאו מסי וברצלונה. "מארקה" כתב בכותרת הראשית: "מי יכול לעצור את ליאו מסי? הוא רוצה רק לשחק בגמר בוונדה מטרופוליטנו". ב"מונדו דפורטיבו" כתבו על "מסי פינאלס", כלומר הוא מוליך את הקבוצה לגמר. מסי וקוטיניו נבחרו למצטיינים בעיתון עם ארבעה כוכבים כל אחד. כל השאר קיבלו בעיתון ציון של שלושה כוכבים. ברצלונה הפכה לקבוצה הראשונה שכבשה שלושה שערים מחוץ לרחבה במשחק אחד, מאז שצ'לסי עשתה זאת מול קרבאח החלשה ב-2017.


ברצלונה זקוקה לעוד שער להגיע ל-500 שערים באלופות בכל הזמנים, כשרק ריאל מדריד כבשה יותר. היא גם קבעה שיא חדש של 31 משחקים רצופים בקאמפ נואו באלופות בלי להפסיד, עם 28 ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו. פיליפה קוטיניו כבש שער כמו בימים הגדולים שלו בליברפול, סתם את אוזניו בגלל שאוהדי ברצלונה לא אוהבים אותו ואמר להם בפורטוגזית, כפי שציטטו אותו בכלי תקשורת שונים: "עכשיו תדחפו את זה לתחת".


Several media say that after Coutinho scored, he turned to a section of the Camp Nou that was bothering him, covered his ears and said: "Shove it up your a**" in Portuguese pic.twitter.com/Iyk2dAhGAi (GIF via @casadelfutbol)

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 17 באפריל 2019


ארנסטו ואלוורדה סוף סוף הוריד את חרפת ההדחה בשנה שעברה על ידי רומא ברבע הגמר, ואמר תודה לליאו מסי שכבש ברבע הגמר לראשונה מאז 2013, ואחרי 50 ניסיונות כיבוש עקרים: "מסי תמיד מופיע במשחקים שמצביעים עליהם כחשובים ומוציא אותנו מצרות. השער שלו שינה את מהלך המשחק והוא מופיע לא רק ברגעים בודדים אלא בכל המשחק. אבל אני לא הולך להתנצל בפני היריבות שלנו שיש לנו את מסי ולהם אין אותו. הוא יודע מתי לכבוש ולקחת על עצמו את המשחק ההתקפי של הקבוצה".


המשחק של ברצלונה בדקות הראשונות: "זו הדרך שלנו לשחק. לפעמים זה טוב יותר, לפעמים פחות טוב. זה היה רבע גמר מסובך במשחק הראשון ובגומלין. זה היה משחק גדול עם הקשיים שהיו לנו בהתחלה, אבל אז הקבוצה התאוששה. בחמש הדקות הראשונות היינו גרועים, אבל 85 דקות שיחקנו מצוין. בדקות הראשונות הם היו דומיננטיים, אבל כאשר מצאנו את עצמנו הכל היה ברור יותר".


¡Buenas noches!
️ Aquí está nuestra portada del miércoles 17 de abril
'A Messifinales'https://t.co/143urfzv92pic.twitter.com/UJz8hetuXr

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 16 באפריל 2019


התגובה של קוטיניו: "לא ראיתי את זה ולא יודע למה הוא בדיוק התכוון. הוא יצטרך להסביר את זה, אבל אני אזכור את השער שהוא כבש". הביקורת על קוטיניו העונה: "אנחנו במועדון ממנו יש דרישות גדולות. אנחנו אמורים לזכות בהכל ותמיד לשחק טוב. אנחנו לא יכולים לשחק תמיד מבריק וקוטיניו לא יכול תמיד להבקיע שערים. כולנו אנושיים". היריבה בחצי הגמר, ליברפול או פורטו: "אין יריבות קלות בשלב הזה ולא ברור מי תהיה, כי אף תוצאה במשחק הראשון לא הבטיחה כבר עלייה. ליברפול פיבוריטית, אבל נראה מה יהיה".


#LaPortada 'Messi vuela hacia el Wanda' #ChampionsLeaguepic.twitter.com/roWmqNYG7b

— MARCA (@marca) 16 באפריל 2019


קלמון לאנגלה: "10 הדקות הראשונות היו חשובות מאוד הערב. סבלנו מאוד, אבל גם החזקנו מעמד ולא ספגנו ואז בצורה רגועה התחלנו לשחק את הכדורגל שלנו. אנחנו מאושרים, אבל לא נדבר כרגע על הטרבל".


סרחיו בוסקטס: "לדעתי ליברפול תעלה לחצי כי יש לה תוצאה טובה מהבית, ושער שהיא תכבוש בפורטו ייאלץ את הפורטוגלים להבקיע רביעייה. אייאקס קבוצה מרשימה, זו לא הפתעה שהיא בחצי הגמר. לא עברנו את רבע הגמר שלוש שנים, כך שאנחנו מאושרים לעשות את זה, אבל אנחנו צריכים עכשיו להמשיך. לא ראיתי איך קוטיניו חגג, אבל זה שער חשוב מאוד עבורו בגלל כל הביקורת עליו כי הוא שחקן ברמה עולמית".


מארק אנדרה טר שטגן חגג את משחקו ה-50 בצ'מפיונס עם שער נקי. בסיום הוא הציל שער בטוח של אלכסיס סאנצ'ס שנכנס כמחליף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי