טן האח: "נלחמנו כמו אריות". פוצ'טינו: "אנחנו עדיין בחיים"

אריק טן האח עם מאוריסיו פוצ'טינו
אריק טן האח עם מאוריסיו פוצ'טינו | Gettyimages

מאמן אייאקס דיבר לאחר הניצחון על טוטנהאם: "היריבה שיחקה חזק, אבל ציפינו לזה. דוני ואן דה ביק היה פנטסטי". אריקסן לא הסתיר את אכזבתו: "הפצועים לא יכולים להיות תירוץ, אנחנו אשמים בהפסד"

(גודל טקסט)

אייאקס הערב (שלישי) עשתה זאת שוב, אחרי שעברה את ריאל מדריד ויובנטוס ניצחה 0:1 בחוץ את טוטנהאם במשחק הראשון בחצי הגמר ובמחנה ההולנדי יודעים שכל עוד המשחק לא יסתיים בניצחון אנגלי ביוהאן קרויף ארנה, המועדון יעפיל לגמר ראשון לאחר 23 שנים.

המאמן המנצח אריק טן האג אמר בסיום: "זו הייתה הופעה מעולה, נלחמנו כמו אריות. שיחקנו כדורגל חיובי ושלטנו בדקות הראשונות, אבל הפסקנו לשחק במהלך המשחק. טוטנהאם שיחקה חזק, אבל ציפינו לזה".

על כובש השער דוני ואן דה ביק: "הוא היה פנטסטי, הוא חשוב מאוד בקבוצה בעיקר בשליש האחרון, אבל גם בהגנה הוא חשוב למשחק הלחץ שלנו".


אריק טן האח שיבח את דוני ואן דה ביק בסיום (Gettyimages)

קשר טוטנהאם כריסטאין אריקסן אמר בסיום: "זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. אנחנו צריכים לשנות הרבה במשחק הבא, זו הייתה אשמתנו. אנחנו לא יכולים לדבר כל הזמן על השחקנים הפצועים, בחצי הגמר זה לא משנה מי משחק, אנחנו צריכים לעלות".

המאמן המפסיד מאוריסיו פוצ'טינו סיכם: "חוסר האנרגיה שלה בתחילת המשחק הקשה עלינו מאוד, אבל אחרי הפציעה של ורטונחן השתפרנו מאוד ושיחקנו כמו שרצינו. אנחנו נדחוף את השחקנים, אנחנו עדיין בחיים ועדיין מאמנים".


"אחרי הפציעה של ורטונחן שיחקנו כמו שרצינו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי